Ετοιμάζεται το νέο Hyundai i20 N;

Hyundai i20 N

H Hyundai δεν έχει δώσει ακόμη το «πράσινο φως» για τη δημιουργία της δεύτερης γενιάς του μικρού της σπορ αυτοκινήτου, παρότι ο πρώην διοικητής του τμήματος Ν πιέζει σθεναρά προς αυτή την κατεύθυνση.

Το i20 N παραγωγής δανείζεται αρκετή από την τεχνογνωσία της εξέλιξης του αγωνιστικού i20 N Rally1 του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, και αποτελεί έναν άμεσο εμπορικό αντίπαλο του Ford Fiesta ST.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις συζητήσεις για μια ενδεχόμενη νέα γενιά του i20 N εμπλέκεται και η στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας -και της Hyundai- στην ηλεκτροκίνηση, όπως επιβεβαίωσε ο πρώην διοικητής του τμήματος Ν -και νυν διοικητικός τεχνικός σύμβουλος- της κορεατικής εταιρείας, Albert Biermann.

«Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη ο διάδοχος, είναι μια δύσκολη περίπτωση», είπε ο Biermann μιλώντας στον αυστραλιανό Τύπο. «Η αγορά [των hot-hatces] συρρικνώνεται παγκοσμίως, αλλά η αγορά του i20 N στην Ευρώπη είναι πολύ σημαντική. Η πρόκληση είναι ότι στην Ευρώπη πολλοί άνθρωποι ονειρεύονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάχομαι για τη δεύτερη γενιά εδώ και κάποιο καιρό. Δεν έχω πετύχει κάτι ακόμη».

Όπως είπε ο Biermann, η τρέχουσα γενιά του κορεατικού hot-hatch θα καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro7 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6 Turbo, αλλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η δεύτερη γενιά του i20 N να είναι αμιγώς ηλεκτρική - πιθανώς δίπλα στην αντίστοιχη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, για τα προσεχή χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Γιατί όχι;», είπε. «Προς το παρόν δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα μπορούσε να έρθει το μικρότερο αυτοκίνητο Ν στο επίπεδο τιμής του i20 N, βλέπω ακόμα ένα χάσμα κόστους. Αλλά [μια ηλεκτρική έκδοση] θα μπορούσε να ήταν μια ελκυστική πρόταση, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος από το Ioniq 5 N (σ.σ.: το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ν). Πρέπει να φέρουμε το εύρος τιμής ενός ηλεκτρικού κοντά στο σημερινό του i20 N».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειώσουμε ο χρόνος παράδοσης του Hyundai N σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές -όπως και στην Αυστραλία- προσεγγίζει τα δύο χρόνια. Και παρότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμη η συνέχιση της πορείας του με μια δεύτερη γενιά, η Hyundai ήδη εξελίσσει το facelift της τρέχουσας πρώτης του μικρού της hot-hatch.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ