Νέα Porsche Taycan GTS με 598 ίππους

Porsche Taycan GTS

Σε αντίθεση με το «ρεύμα» της εποχής, η Porsche εγκατέλειψε την έκδοση Cross Turismo και έδωσε πιο «ασφάλτινο» προσανατολισμό στη νέα έκδοση Sport Turismo της Taycan, και πρόσθεσε και την έκδοση GTS για το 2022.

Η Taycan Sport Turismo διατηρεί τη wagon σιλουέτα που εισήγαγε η Cross Turismo, αλλά εγκαταλείπει τα Crossover χαρακτηριστικά και είναι περισσότερο εστιασμένη στην άσφαλτο. Το βασικό είναι ότι το ύψος από το έδαφος είναι πλέον ίδιο με των sedan εκδόσεων, και όχι αυξημένο, για να κρατά χαμηλότερα το κέντρο βάρους.

Porsche Taycan GTS
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, το πίσω spoiler είναι πλέον στο χρώμα του αμαξώματος και οι θόλοι των τροχών δεν έχουν πια τα πλαστικά προστατευτικά της προηγούμενης πιο «περιπετειώδους» έκδοσης Cross Turismo. Οι εσωτερικές διαστάσεις, ωστόσο, δεν έχουν αλλάξει, και ο χώρος αποσκευών έχει παραμείνει στα 445 λίτρα (μέχρι 1.212 lt με την πτώση των καθισμάτων).

Τα «εκδρομικά» χαρακτηριστικά που διατηρούνται είναι η μεγάλη γυάλινη οροφή και οι βάσεις για τη στήριξη σκελετού τοποθέτησης ποδηλάτων, στην ουρά. Καθώς και, στον προαιρετικό εξοπλισμό, οι ράγες της οροφής και η νέα πανοραμική οροφή με το σύστημα Variable Light Control, που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει το ποσοστό διαφάνειας του κρυστάλλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση GTS, που θα διατίθεται τόσο στην Taycan Sport Turismo όσο και στη sedan, είναι κατά την Porsche ο «ιδανικός συνδυασμός αποδοτικότητας και πολυτέλειας». Με απόδοση 598 ίππων, launch control και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα, η GTS τοποθετείται μεταξύ της κορυφαίας Taycan Turbo των 670 hp και την Taycan 4S των 462 hp.

Η μπαταρία Performance Battery Plus της έκδοσης GTS έχει χωρητικότητα 93,4 kWh, ενώ η αρχιτεκτονική 800V επιτρέπει τη συνεχή παροχή ρεύματος με τον παράλληλο έλεγχο της θερμοκρασίας. Η ταχύτητα φόρτισης φτάνει μέχρι και τα 270 kW, κι έτσι η φόρτιση της Taycan GTS σε ποσοστό από 5 ως 80 τοις εκατό χρειάζεται σε αντίστοιχο ταχυφορτιστή μόνο 22,5 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Taycan GTS χρησιμοποιεί τις αναρτήσεις και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της Taycan Turbo, όπως την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση με smart lift, την τεχνολογία torque-vectoring για την κατανομή της ροπής μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα, το πακέτο Sport Chrono στον πίνακα οργάνων, καθώς και το τιμόνι GT Multifunction.

Από την Taycan 4S προέρχονται οι κόκκινες εξαπίστονες δαγκάνες των εμπρός φρένων και οι τετραπίστονες στα πίσω δισκόφρενα. Τα μπροστινά μάλιστα, με διάσταση 390 χιλ., είναι μεγαλύτερα σε σχέση με της έκδοσης 4S, ενώ προαιρετικά διατίθενται και τα κεραμικά φρένα της Porsche.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις των εκδόσεων GTS περιλαμβάνουν το πακέτο SportDesign στη μάσκα και στα μαρσπιέ (που ενσωματώνει το logo GTS), καθώς και μαύρο πλαίσιο των παραθύρων, διαφοροποιημένο διαχύτη και μαύρη ματ γραμματοσειρά στην πίσω θύρα. Οι ζάντες 20 ιντσών Aero Design σε μαύρο σατέν προέρχονται από την Taycan Turbo S, ενώ προαιρετικά διατίθενται και οι τροχοί 21'' RS Spyder Design.

Στο εσωτερικό τους, οι εκδόσεις GTS υιοθετούν τα ίδια στοιχεία με τις GTS εκδόσεις των άλλων Porsche. Τα εμπρός καθίσματα έχουν 18 ρυθμίσεις και διαθέτουν το έμβλημα GTS στο εμπρός και στο πίσω μέρος των προσκεφάλων. Προαιρετικά οι ραφές περιμετρικά είναι σε κόκκινο ή λευκό χρώμα, με αντίστοιχο χρώμα των ζωνών ασφαλείας. Οι επιφάνειες του τιμονιού, της κεντρικής κονσόλας και των θυρών έχουν όλες ματ μαύρη ανθρανονημάτινη επένδυση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ