Ετοιμάζεται για ευρωπαϊκό λανσάρισμα η νέα premium μάρκα της Κίνας

HiPhi z

Η HiPhi θα ντεμπουτάρει μέσα στη χρονιά τρία ηλεκτρικά μοντέλα με στόχο τους ντόπιους premium κατασκευαστές.

Η κινεζική μάρκα κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων HiPhi θα ανακοινώσει σύντομα τις λεπτομέρειες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός νέου μοντέλου, του τρίτου κατά σειρά στη γκάμα της.

Το νέο HiPhi Y θα τοποθετηθεί εμπορικά κάτω από το SUV X και το GT Z, και στόχος του είναι να κάνει γνωστή την εταιρεία στην γηραιά ήπειρο και φυσικά να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων χάρη στην πιο προσιτή του τιμή. Τα νέα μοντέλα της HiPhi θα βρίσκονται στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους.

HiPhi X 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο, ο επικεφαλής τεχνολογίας της HiPhi, Mark Stanton (πρώην επικεφαλής του τμήματος SVO της JLR), άφησε να εννοηθεί ότι το νέο τρίτο μοντέλο της φίρμας θα λανσαριστεί στην Έκθεση της Σαγκάης και θα είναι φθηνότερο από τα X και Z που κοστίζουν 85.000 ευρώ.

Το πρώτο μοντέλο της HiPhi, το X, μπήκε στην παραγωγή πριν δύο χρόνια και αμέσως κατάφερε να γίνει το ηλεκτρικό μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη Κίνα, κατά το πρώτο εξάμηνο της εμπορικής του διάθεσης.

HiPhi X 3

Από την άλλη, το grand tourer Z, κυκλοφόρησε στην αγορά πριν μερικούς μήνες και στόχος του είναι να «κλέψει» λίγη από την αίγλη της δημοφιλούς Porsche Taycan και φυσικά το πελατολόγιο της.

Το νέο όμως μοντέλο, το Y, θα διατηρήσει τα ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων αδελφών του, όπως και όλα τα συστήματα τεχνολογίας που έχουν κάνει τα HiPhi να ξεχωρίζουν. Παράλληλα, θα δίνει έμφαση και στα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
HiPhi X 2

Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε εάν θα διαθέτει κυριολεκτικά όλα τα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Stanton, θα προσφέρει την πιο προηγμένη τεχνολογία στην κατηγορία.

Μόλις παρουσιαστεί το νέο μοντέλο στη Σαγκάη, η HiPhi θα στρέψει την προσοχή της στην έναρξη των πωλήσεων και σε αγορές εκτός Κίνας, όπως της Ευρώπης. Και σύμφωνα με τον κ. Stanton, στόχος της εταιρείας δεν είναι να επεκταθεί με ταχύτατο ρυθμό για να πουλά δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα, αλλά να κινηθεί προσεκτικά βήμα βήμα και να κάνει ένα πράγμα την φορά για την επίτευξη των στόχων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ