Το πιο ακριβό κινέζικο Crossover δείχνει σαν να ήρθε από το μέλλον

HiPhi X Crossover

To HiPhi X, σύμβολο του μετασχηματισμού των κινεζικών αυτοκινήτων από κακέκτυπα των ευρωπαϊκών στα πιο προηγμένα του πλανήτη, είναι το πιο ακριβό και εντυπωσιακό από όλα.

Βλέποντας το HiPhi X μπορεί κανείς πιο εύκολα να ξεχάσει πια τα κινέζικα αυτοκίνητα, όπως ήταν πριν από 15 χρόνια: τα άθλια πλαστικά τους που ανέδυαν μια βιομηχανική δυσωδία στο εσωτερικό, τον αποκρουστικό τους σχεδιασμό, την κατάρρευσή τους σαν κατασκευές από Lego στις δοκιμές πρόσκρουσης, την αίσθηση πρόσφυσης έλκυθρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά άλλαξαν με τη ραγδαία γιγάντωση της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με τις τεράστιες επενδύσεις της και τις συνέργειές της με πολλούς καθιερωμένους κατασκευαστές - από την Peugeot μέχρι τη Volvo και τη Mercedes. Μέσα σε πολύ λίγα χρόνια, τα κινεζικά αυτοκίνητα έγιναν από κινούμενοι κίνδυνοι σε τεχνολογικά σύμβολα της εποχής μας.

Το HiPhi X είναι ένα εξαθέσιο ηλεκτρικό πολυτελές Crossover, της νεοφυούς κινεζικής εταιρείας HiPhi. Το πρώτο στοιχείο που κλέβει τις εντυπώσεις είναι φυσικά οι εννέα (!) πόρτες του, που οι Κινέζοι ονομάζουν «NT Doors». Ανοίγουν προς κάθε κατεύθυνση που μπορείς να φανταστείς, και αντί για χειρολαβές έχουν κάμερες ώστε να ξεκλειδώνουν με αναγνώριση προσώπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαθέτοντας 562 αισθητήρες σε όλο το αμάξωμά του, το HiPhi X έγινε το πρώτο μαζικής παραγωγής όχημα του κόσμου με σύνδεση στο δίκτυο 5G-V2X. Τα δεδομένα από το πλήθος των αισθητήρων ελέγχονται από έξι ηλεκτρονικές πλατφόρμες πανίσχυρης υπολογιστικής δύναμης, με μηχανές ανάλυσης των πληροφοριών σε σύνδεση με το cloud, για τη λήψη αποφάσεων. Εξίσου εντυπωσιακής τεχνολογίας είναι το προηγμένο σύστημα φωτισμού LED Matrix.

Βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα με την ονομασία Human Oriented Architecture (HOA), η οποία φιλοξενεί έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες της Bosch. Στην πρώτη περίπτωση το HiPhi X αποδίδει 268 ίππους στους πίσω τροχούς, και στη δεύτερη 536 hp και στους τέσσερις - που συνοδεύονται και με σύστημα τετραδιεύθυνσης για καλύτερο έλεγχο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία του κινεζικού πολυτελούς Crossover έχει χωρητικότητα 96 kWh, που προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 644 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα δεδομένα της HiPhi στον κινεζικό κύκλο μετρήσεων.

Mετά την αποκάλυψη του πρώτου του πρωτοτύπου HiPhi 1, τον Ιούλιο του 2019, το HiPhi X παρουσιάστηκε στην τελική του έκδοση παραγωγής το Σεπτέμβριο του 2020 -παρά την πανδημία- και η μαζική του παραγωγή ξεκίνησε το 2021 στο εργοστάσιο Dongfeng Yueda της ΚΙΑ στη Yancheng της επαρχίας Jiangsu. Η τιμή του, σήμερα στην Κίνα, ξεκινά από τα 100.000 ευρώ, και φτάνει μέχρι περίπου τα 120.000.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ