Ένα παρόμοιο μικροσκοπικό αυτοκίνητο σαν το Daihatsu Midget, προσφερόταν με το ίδιο όνομα από την ιαπωνική εταιρεία από το 1957. Τότε διέθετε τρεις τροχούς και αμάξωμα χωρίς πόρτες.
Στην πολύχρονη διαδρομή του πρωτοκυκλοφόρησε με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κ.εκ. με ισχύ 8 ίππους. Αργότερα υπήρξε και έκδοση με 10 ίππους, ενώ το 1959 εμφανίστηκε στην αγορά το MP (αριθμήθηκαν από MP1 έως MP5). Σε αυτή την εκδοχή είχαν τοποθετηθεί πόρτες, τιμόνι και διθέσια καμπίνα. Μια πιο επαγγελματική σειρά χρησιμοποιήθηκε ακόμα και από κατασκευαστές αεροσκαφών, όπως η Boeing και η Lockheed στις ΗΠΑ.
Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε τη δεκαετία του 1990. Το Hijet με μήκος 2.895 χλστ. και πλάτος 1.335 χλστ, είχε πλέον μοτέρ 659 κ.εκ. και ισχύ 31 ίππους. Εν έτει 1997 προστέθηκε 3θέσιο κάθισμα στο πίσω μέρος, αλλά και ένα pick-up. Εν τω μεταξύ, μπορούσες να το παραγγείλεις με αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, αντί για το 4άρι χειροκίνητο. Με τα χρόνια μπήκε κλιματισμός, ενώ κάποιες μηχανικές τροποποιήσεις, είχαν ως αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση. Η παραγωγή του έληξε το 2001.
BUY NOW
Στις μέρες μας και στην προσεχή Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας που ξεκινά στα τέλη του Οκτώβρη (πρώην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο), αναμένεται να δούμε το νεότερο Midget, το οποίο θα αποκαλείται Χ. Θα ξεχωρίζει για το ρετρό σχεδιασμό με τους στρογγυλούς προβολείς LED και το καμπυλωτό παρμπρίζ. Πίσω υπάρχει η δυνατότητα ενός κλειστού χώρου για τις αποσκευές ή μιας καρότσας. Αν και προς το παρόν αφορά ένα πρωτότυπο μοντέλο, το ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον του κόσμου για τα μικρά αυτοκίνητα, δεν αποκλείεται να το φέρει στους δρόμους σύντομα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ