Έρχεται το hypercar της Porsche

Porsche νέο hypercar 2022 φήμες

Η Porsche ετοιμάζει το διάδοχο μοντέλο της υβριδικής 918 Spyder και αυτές είναι οι πληροφορίες που γνωρίζουμε για το νέο supercar μέχρι στιγμής.

Έχουν περάσει περισσότερα από εννέα χρόνια από τότε που η Porsche αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής της υβριδικής 918 Spyder των 886 ίππων. Προκάτοχός αυτής ήταν η δεκακύλινδρη Carrera GT, που έκανε την εμφάνισή της δέκα χρόνια πριν από την 918 Spyder και σύμφωνα με τον ρυθμό παρουσίασης hypercar από τον Γερμανό κατασκευαστή ο καιρός για την παρουσίαση του επόμενου μοντέλου τους πλησιάζει πλέον με «γοργούς» ρυθμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα για το επόμενο hypercar της γερμανικής εταιρείας, το νωρίτερο που μπορούν να περιμένουν οι φίλοι της Porsche είναι το 2025. Άλλωστε μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια πολλά είναι τα σημαντικά γεγονότα που θα λάβουν μέρος για την γερμανική εταιρεία τσα οποία και μας δείχνουν ότι η δημιουργία ενός νέου hypercar μπορεί να θεωρηθεί έως και δικαιολογημένη.

Η Porsche θα επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής, σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ αναμένεται και η είσοδός της στον κόσμο της Formula 1. Το νέο hypercar θα έρθει για να μεταφέρει τις τελευταίες τεχνολογίες που αναπτύσσουν οι Γερμανοί από τις πίστες όλου του κόσμου στο δρόμο και σύμφωνα με αυτό οι προδιαγραφές του αναμένονται τουλάχιστον εντυπωσιακές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για το νέο hypercar της Porsche χωρίζονται σε δύο «στρατόπεδα». Το πρώτο την θέλει να παρουσιάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό hypecar με τους Γερμανούς να έχουν αναπτύξει τη δική τους τεχνογνωσία έχοντας ενσωματώσει σε αυτή και όλα εκείνα που πήραν από την Rimac, η οποία ανήκει πλέον στον ίδιο όμιλο.

Το άλλο «στρατόπεδο» θέλει την Porsche να παρουσιάζει ένα υβριδικό hypercar περιορισμένης παραγωγής το οποίο και θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο που εξελίσσει για να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.

Το μόνο σίγουρο και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι οι συστοιχίες μπαταριών θα είναι επόμενης γενιάς και θα προσφέρουν περισσότερη ισχύ αλλά και μειωμένους χρόνους φόρτισης, ενώ στην περίπτωση παρουσίασης ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλο δεν αποκλείεται η ισχύς να ξεπερνά κατά πολύ τους 1.500 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το υβριδικό hypercar το νούμερο της ισχύος θα βρίσκεται πιο κοντά στους 1.000, ενώ δεν αποκλείεται να φέρει και επαναφορτιζόμενη μπαταρία που θα του επιτρέπει να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ