Porsche 911 GT3 RS: Το ατμοσφαιρικό κτήνος των 525 ίππων αποκαλύφθηκε

Porsche 911 GT3 RS

Με 525 ατμοσφαιρικούς ίππους και πλήθος ακραίων χαρακτηριστικών, η νέα 911 GT3 RS προσφέρει μια ισχυρή, σχεδόν θανατηφόρα, δόση της πλούσιας αγωνιστικής κληρονομιάς της Porsche.

Ως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο… δρόμου θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς τη νέα Porsche 911 GT3 RS, η οποία έρχεται να δώσει συνέχεια σε μια παράδοση που θέλει τη γερμανική φίρμα να δημιουργεί μια street legal έκδοση της αγωνιστικής εκδοχής του εμβληματικού sportscar.

Η νέα Porsche 911 GT3 RS εξαντλεί το τεχνολογικό οπλοστάσιο των Γερμανών, υιοθετώντας ακραία χαρακτηριστικά ώστε να εξασφαλίσει μια ανόθευτη αγωνιστική εμπειρία στο αριστερό της μπάκετ.

Porsche 911 GT3 RS
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα ξεκινούν από τον εξακύλινδρο boxer των 4,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 525 ίππους και συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ωστόσο, τίποτα δεν τελειώνει εκεί.

Με βάρος μόλις 1.450 κιλά και σπαρτιάτικο εξοπλισμό, η Porsche 911 GT3 RS ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στον άκρως επιθετικό αεροδυναμικό σχεδιασμό της. Η τεραστίων διατάσεων αεροδυναμική πτέρυγα είναι ενεργή διαθέτοντας και λειτουργία DRS, αυξάνοντας με το πάτημα ενός διακόπτη τη μέγιστη ταχύτητα στις ευθείες.

Porsche 911 GT3 RS

Οι αναρτήσεις, τα φρένα και τα πλήρως ρυθμιζόμενα ηλεκτρονικά ενισχύουν περαιτέρω την αγωνιστική αύρα της έκδοσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό της οποίας συναντάς τα κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενα όπως άλλωστε και ένα πακέτο που αντικαθιστά μεταλλικά τμήματα του αμαξώματος και του πλαισίου με ανθρακανημάτινα.

Σύμφωνα με την Porsche, η νέα 911 GT3 RS των 525 ατμοσφαιρικών ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη ταχύτητα να σταματά στα 296 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Porsche 911 GT3 RS

Για εκείνους που θα την αποκτήσουν, καταβάλλοντας στη Γερμανία το πόσο των 229.517 ευρώ- η Porsche έχει δημιουργήσει και έναν χρονογράφο, ο οποίος αντλεί έμπνευση από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου και τον αγωνιστικό του προσανατολισμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ