
Το θρυλικό super-wagon της Audi ετοιμάζεται για μια νέα εποχή με plug-in υβριδική τεχνολογία και περισσότερη ισχύ από ποτέ.
Η νέα γενιά του Audi A6 είναι ήδη εδώ, κι αυτό σημαίνει ότι μετράμε αντίστροφα για το «βαρύ πυροβολικό» της γκάμας: το RS6 Avant. Η Audi έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές του μοντέλου, με αρκετές κατασκοπευτικές φωτογραφίες και βίντεο να το αποκαλύπτουν στον δρόμο - έστω και με καμουφλάζ.
Παρότι η σιλουέτα του μοιάζει γνώριμη, η νέα γενιά θα σηματοδοτήσει μια μεγάλη στροφή για το RS6, καθώς θα υιοθετήσει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
BUY NOW
Το νέο A6 Avant που παρουσιάστηκε πρόσφατα, μας δίνει μια πολύ καλή εικόνα για το πώς θα μοιάζει και η έκδοση RS. Η Audi υπόσχεται ότι είναι το πιο αεροδυναμικό station wagon με θερμικό κινητήρα που έχει φτιάξει ποτέ, ενώ το RS6 θα διατηρήσει το ίδιο μεταξόνιο.

Παρά τις προσπάθειες να κρύψει τις λεπτομέρειες, οι τεράστιες διπλές απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος προδίδουν αμέσως τον χαρακτήρα του. Μπροστά, περιμένουμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μάσκα για αυξημένη ψύξη, ενώ δεν θα λείπουν τα εξειδικευμένα RS στοιχεία, όπως νέες ζάντες, φαρδύτερα φτερά και πιο μυώδες παρουσιαστικό.
Κάτω από το καπό, η γερμανική εταιρεία αναμένεται να διατηρήσει τον biturbo 4.0 V8, ο οποίος θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα σε ένα προηγμένο plug-in υβριδικό σύστημα. Οι φήμες κάνουν λόγο για μέγιστη ισχύ έως και 730 ίππους, δηλαδή περίπου 100 περισσότερους από το τωρινό RS6 Performance (621 hp).

Κάποιοι εικάζουν ότι ίσως δούμε και έκδοση V6, όμως ο ήχος των δοκιμαστικών αυτοκινήτων στους δημόσιους δρόμους “φωνάζει” V8. Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, το νέο RS6 θα είναι όχι μόνο πιο ισχυρό, αλλά και πιο αποδοτικό από ποτέ.
Το εσωτερικό θα βασίζεται σε εκείνο του νέου A6 Avant, με καμπύλη οθόνη που ενώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (11,9 ιντσών) και το infotainment (14,5 ιντσών). Στην κορυφαία έκδοση RS, θα υπάρχει και τρίτη οθόνη για τον συνοδηγό, καθώς και αποκλειστικά RS διακοσμητικά, καθίσματα και λεπτομέρειες που θα τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα.

Αν και υπήρχαν φήμες για ένα RS6 e-tron, όλα δείχνουν ότι το project ακυρώθηκε λόγω περιορισμένου ενδιαφέροντος και υψηλού κόστους εξέλιξης. Η Audi επιβεβαίωσε ότι επικεντρώνεται σε σπορ εκδόσεις βασισμένες στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες για το μέλλον ενός καθαρά ηλεκτρικού RS6.

Η παρουσίαση του νέου RS6 Avant αναμένεται μέσα στο 2026, ενώ η κυκλοφορία του στις αγορές θα ξεκινήσει στα τέλη του 2026 ή στις αρχές του 2027.

Η Audi είχε σκοπό να αλλάξει τη λογική των ονομάτων της ανάλογα με το είδος του κινητήρα, ωστόσο εγκατέλειψε το σχέδιο μετά τη σύγχυση που προκάλεσε στους πελάτες. Έτσι, το νέο RS6 Avant αναμένεται να διατηρήσει το όνομά του. Το αν θα φέρει κάποιο πρόσθετο “e-hybrid” λογότυπο μένει να φανεί, καθώς η Audi χρησιμοποιεί ήδη αυτή την ονομασία σε άλλα plug-in μοντέλα της.