
Το πλάνο λανσαρισμάτων της γερμανικής εταιρείας, υπόσχεται μία άκρως ενδιαφέρουσα και γεμάτη πρεμιέρες επόμενη χρονιά.
Το 2026 λοιπόν, αναμένεται να είναι μία χρονιά κατά την οποία η Audi αναμένεται να τραβήξει τα βλέμματα με όσα θα δείξει. Νέα μοντέλα, ανανεώσεις και πλούσιες τεχνολογίες, σε μία περίοδο όπου η μάρκα από το Ίνγκολσταντ ετοιμάζεται να παίξει φουλ επίθεση!
Είδαμε ήδη τα νέα Audi A5 και A6, καθώς και την άφιξη του Q6 e-tron. Προσθέστε και τις νέες γενιές των Q3 και Q5, δύο εκ των πιο κομβικών SUV της γερμανικής εταιρείας και θα δείτε πως ήδη έχουν μπει σημαντικές βάσεις για ό,τι έρχεται.
BUY NOW
Audi Q7
Μετράει ήδη δέκα χρόνια από το λανσάρισμα της τρέχουσας, δεύτερης γενιάς. Έκτοτε, έχει λάβει κάποιες μικρές αναβαθμίσεις αλλά έρχεται η ώρα του extreme makeover. Από το πιο παλιό και ξεπερασμένο μοντέλο στη γκάμα των Γερμανών, θα γίνει το πιο εξελιγμένο. Φημολογείται πως θα πατά στη νέα πλατφόρμα PPC, που αποτελεί εξέλιξη της MLB Evo και είναι σχεδιασμένη για premium αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το νέο Q7 θα έχει σχεδιασμό ευθυγραμμισμένο με τα νέα Q3 και Q5, πιο σύγχρονο και τεχνολογικό εσωτερικό με πολλαπλές οθόνες και γκάμα κινητήρων όπου η υβριδική τεχνολογία θα κυριαρχεί - ακόμη και στην κορυφαία έκδοση SQ7.
Audi RS 6 Avant
Ίσως πρόκειται για το πιο πολυαναμενόμενο μοντέλο. Το θρυλικό και πανίσχυρο σπορ οικογενειακό έρχεται αλλά παρότι το αρχικό πλάνο το ήθελε EV, όσο περνάει ο καιρός είναι και πιθανότερο να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Λογικά, με ένα plug-in hybrid σύστημα υψηλών επιδόσεων και φυσικά, σε ένα σπορ και επιθετικού σχεδιασμού περιτύλιγμα.
Audi RS 5
Ο μικρότερος «αδερφός» είναι επίσης στο πλάνο λανσαρισμάτων για το 2026 αλλά με δύο εκδόσεις αμαξώματος αφού θα κυκλοφορήσει και ως sedan. Έχει ήδη «συλληφθεί» από το φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, όμως ακόμα οι Γερμανοί δεν έχουν αποκαλύψει τεχνικά χαρακτηριστικά.
Τα πρώτα σενάρια κάνουν λόγο για 6κύλινδρο υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα, με κάποιο βαθμό εξηλεκτρισμού και ισχύ που μπορεί ακόμα και να φλερτάρει με τα 500 άλογα.
Audi e-tron
Πάμε πιο χαμηλά στη γκάμα αλλά για ένα μοντέλο που θα έχει μεγάλη σημασία για την εταιρεία από το Ίνγκολσταντ. Έχει επίσης εντοπιστεί να κάνει δοκιμές, καμουφλαρισμένο ως… Volkswagen ID.3 GTX.

Το μοντέλο που ουσιαστικά θα αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή του Audi A3, θα τοποθετηθεί στην ηλεκτρική οικογένεια της Audi κάτω από το Q4 e-tron. Αναμένεται να βασίζεται στην πλατφόρμα MEB+, να μοιράζεται κινητήρες και μπαταρίες με το Q4, ωστόσο, σε πιο προσιτή τιμή.
Audi RS 3 GT
Τελευταία στη λίστα, είναι η πανίσχυρη έκδοση του RS 3 που έχει θεαθεί να «γράφει» χιλιόμετρα δοκιμών στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία. Το RS 3 GT δεν είναι ακόμα το επίσημο όνομά του.

Λογικά θα είναι το τελευταίο RS 3 με κινητήρα βενζίνης, κρύβοντας κάτω από το καπό μία εξελιγμένη εκδοχή του κινητήρα 2.5 lt TFSI που έδινε ώθηση στο RS 3 Performance και απέδιδε 407 ίππους.