Επίσημο: Αυτό είναι το νέο MG3

MG3

To νέο MG3 κάνει σήμερα την πρώτη του επίσημη πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Στην αποκάλυψη του νέου MG3, ενός μικρού hatchback με πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, ευρύχωρο εσωτερικό και σύγχρονες τεχνολογίες προχώρησε η MG. Το μοντέλο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον προσεχή Μάιο, έκανε την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και αποτελεί τη δεύτερη γενιά του MG3 -η πρώτη δεν εισαγόταν στη χώρα μας.

mg 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την κίνηση του νέου MG3 φροντίζει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα (το πρώτο full hybrid μοντέλο της εταιρείας) που ονομάζεται “Hybrid+” και απαρτίζεται από 1.500άρη βενζινοκινητήρα 102 PS που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, μια μπαταρία 1,83 kWh, και μια ξεχωριστή γεννήτρια. Για τη μεταφορά της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων.

mg 3

Συνδυαστικά παράγονται 195 ίπποι και 250 Nm (από τον ηλεκτροκινητήρα) που χαρίζουν στο MG3 τον τίτλο του ταχύτερου υβριδικού supermini, με την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,0 δλ. όταν το 80-120 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 5,0 δλ.

mg 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε 4,4 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 100γρ/χλμ. Όπως ανακοινώνει η MG, για την επιτάχυνση φροντίζει ο ηλεκτροκινητήρας, με τον βενζινοκινητήρα να «μπαίνει στο παιχνίδι» κυρίως στις υψηλότερες ταχύτητες.

mg 3

Το ΜG3 έχει συνολικά 5 προγράμματα οδήγησης, καθένα εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το υβριδικό σύστημα “Hybrid+”.

- EV: Κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η μπαταρία

- Series: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου

- Series and Charge: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου. Παράλληλα, σε χαμηλό φορτίο η μπαταρία φορτίζει

- Drive and Charge: Ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία μέσω της γεννήτριας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

- Parallel: Τόσο ο βενζινοκινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς

MG 3

Παράλληλα, υπάρχουν και 3 προφίλ οδήγησης (Eco, Standard και Sport), καθένα εκ των οποίων επιλέγεται από τον οδηγό.

Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, το πλαίσιο του νέου MG3 φέρει νέα εξαρτημάτα εξαιρετικά υψηλής ακαμψίας, ενώ τα στοιχεία ανάρτησης έχουν σχεδιαστεί τόσο για την εξοικονόμηση βάρους όσο και για τη βελτίωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.

Όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος είναι 4,113 μ., το ύψος 1,502 μ. και το πλάτος 1,797, με τη σχεδίαση να ευθυγραμμίζεται με τη σχεδιαστική γλώσσα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν δύο ψηφιακές οθόνες -μία 7” για τον πίνακα οργάνων και μία 10,25” για το σύστημα πολυμέσων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν παραδοσιακοί διακόπτες που ενισχύουν την εργονομία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως στάνταρ προσφέρεται δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, με τον εξοπλισμό επίσης να περιλαμβάνει συνδεσιμότητα smartphone με Apple CarPlay/Android Auto, ηχοσύστημα 6 ηχείων, θύρες USB και αισθητήρες παρκαρίσματος. Οι κορυφαίες εκδόσεις εξοπλίζονται -μεταξύ άλλων- με επενδύσεις από τεχνητό δέρμα, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και κάμερα 360 μοιρών.

Πλούσια, τέλος, είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, με τεχνολογίες όπως οι Lane Keep Assist με Lane Departure Warning System, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning, και Traffic Jam Assist.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ