Ένα Volkswagen Golf που άντεξε για 1 εκατ. χιλιόμετρα

vw golf 4

Άφθαρτο μοιάζει να είναι ένα Volkswagen Golf Variant mk4, μια και λειτουργεί ακόμα μετά από 22 χρόνια και 999.999 χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Ο ιδιοκτήτης περιγράφει πως τα έχει καταφέρει.

Η στιγμή όπου ο Thomas Dotzler θα βάλει το κλειδί στη μίζα του αυτοκινήτου του δεν είναι συνηθισμένη, θα έλεγε κανείς πως αφορά μια «ιεροτελεστία». Αρχικά περιμένει μέχρι η πίεση λαδιού να ανέβει εκεί που πρέπει ώστε ο κινητήρας TDI 1,9 λίτρων να ξεκινήσει να… ακούγεται, όπως ακριβώς κάνει εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια. Αν και ο χιλιομετρητής έχει κολλήσει στα 999.999 χιλιόμετρα, ο Thomas τα καταγράφει πλέον με το χέρι.

Το γερμανικό μοντέλο είναι κατασκευής του 2003 και αποδίδει 131 ίππους. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2012 από το Πφόρτσχαϊμ, μια πόλης της Γερμανίας, έναντι 4.750 ευρώ. Τότε είχε 167.200 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος του ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της AI2Vision GmbH. Τα πιο πολλά χιλιόμετρα έχουν γίνει σε ταξίδια ως εταιρικό αυτοκίνητο. Όμως ήταν τα πάντα. Επαγγελματικό, οικογενειακό και όχημα αναψυχής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



vw golf 4 b

Το ασημί station wagon έχει ταξιδέψει σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, όπως στη Γαλλία, στην Ιταλία, στην Τσεχική Δημοκρατία, στην Σλοβακία, στην Σλοβενία, στην Αυστρία, στη Γερμανία, στη Δανία, στην Πολωνία και στη Σουηδία. Στις 200.000 χιλιόμετρα, χάλασε η αντλία πετρελαίου, ενώ στις 900.000 χιλιόμετρα κόπηκε μια βίδα στον κινητήρα. Με τα χρόνια χρειάστηκε να αλλαχθούν, ο εκκεντροφόρος, τα μπεκ και τα ημιαξόνια.

Το μυστικό εξηγεί ο Thomas είναι η «αμυντική οδήγηση» και φυσικά η σωστή συντήρηση. Ποτέ δεν υπερβαίνει τις 2.000 σ.α.λ., όταν το μοτέρ είναι κρύο και ποτέ τις 2.500 σ.α.λ., όταν είναι ζεστό. Αλλάζει λάδια κάθε 22.000 χλμ. και ιμάντα χρονισμού κάθε 110.000 χλμ. Μόλις αντιληφθεί κάποιον θόρυβο, μεταβαίνει άμεσα στο συνεργείοκαι προτιμά τα γνήσια ανταλλακτικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ