Porsche Cayenne

Το θερμικό Volkswagen Touareg φτάνει στο τέλος του δρόμου -Αλλά ίσως γυρίσει ως ηλεκτρικό

Volkswagen Touareg

Η Volkswagen αποχαιρετά επίσημα το Touareg, το κορυφαίο SUV της γκάμας της, ύστερα από περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2002 μέχρι σήμερα.

Η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε ότι η παραγωγή του θα σταματήσει το Μάρτιο του 2026, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εμβληματικής εποχής για το μοντέλο που συχνά αποκαλούνταν «το Audi Q7 του φτωχού». Πριν φύγει από τη σκηνή, θα κυκλοφορήσει σε μια ειδική έκδοση “Final Edition”.

H τρέχουσα έκδοση του VW Touareg παρουσιάστηκε το 2018
H τρέχουσα έκδοση του VW Touareg παρουσιάστηκε το 2018
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αποχαιρετιστήρια έκδοση Touareg Final Edition δεν φέρνει μεγάλες εκπλήξεις, αλλά διακρίνεται από λεπτομέρειες αποκλειστικού χαρακτήρα. Διαθέτει εγχάρακτο λογότυπο “Final Edition” στη βάση των πίσω κολώνων, ενώ η ίδια επιγραφή υπάρχει και στο δερμάτινο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων.

Το σύστημα ambient φωτισμού προβάλλει το όνομα της έκδοσης στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ τα φωτιζόμενα μαρσπιέ φέρουν επίσης την επιγραφή. Στην ουσία, η Volkswagen δεν θέλησε να δώσει στο Touareg μια φαντασμαγορική έξοδο, παρά τη σημασία του μοντέλου για την ιστορία της εταιρείας του Wolfsburg.

Στη γερμανική αγορά, η τιμή του Touareg Final Edition ξεκινά από 75.025 ευρώ πριν από τις προαιρετικές επιλογές. Ωστόσο, η Volkswagen αφήνει ένα μικρό «παράθυρο» ελπίδας για το μέλλον του ονόματος. Στην επίσημη ανακοίνωση αναφέρεται πως πρόκειται για «το τέλος του Touareg με κινητήρα εσωτερικής καύσης», κάτι που υποδηλώνει ότι ίσως η ονομασία επιστρέψει αργότερα σε ηλεκτρική μορφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε, η VW έχει ήδη δηλώσει ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μοντέλα θα φέρουν το πρόθεμα “ID.” σε συνδυασμό με γνωστά ονόματα από το παρελθόν. Έτσι, ένα ID. Touareg φαίνεται κάτι παραπάνω από πιθανό. Η ίδια η ανακοίνωση μιλά για το “τρέχον Touareg”, αφήνοντας ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι ένας αντικαταστάτης βρίσκεται ήδη στα σκαριά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο Touareg παρουσιάστηκε το 2002, την ίδια χρονιά που ο Φέρντιναντ Πιχ αποχώρησε από τη θέση του επικεφαλής του VW Group. Μαζί με το πολυτελές Phaeton, αποτελούσε μέρος της φιλόδοξης προσπάθειας της Volkswagen να εισέλθει στην premium κατηγορία χωρίς να επισκιάσει την Audi - και το έκανε με εκδόσεις που φιλοξενούσαν κινητήρες όπως V10 TDI και W12 βενζίνης. Το Phaeton άντεξε μόνο μία γενιά, όμως το Touareg εξελίχθηκε σε τρεις γενιές, με την τελευταία να κυκλοφορεί από το 2018.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα «αδελφά» μοντέλα του Touareg παραμένουν ενεργά. Η Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η Cayenne θα συνεχίσει να παράγεται ως βενζινοκίνητο SUV και μέσα στη δεκαετία του 2030, ενώ η Audi ετοιμάζει τη νέα γενιά του Q7. Η Bentley φυσικά δεν σκοπεύει να σταματήσει την Bentayga, τη «μηχανή εκτύπωσης χρημάτων» της, και η Lamborghini ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά του Urus, η οποία θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα από το 2029.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ