Ένα Renault TwinGo από το μέλλον

Renault TwinGo

Η ιδέα πίσω από το πρωτότυπο TwinGο, που σκέφτηκε ο Σλοβένος φοιτητής σχεδιασμού Anze Erklavec προσφέρει μια έξυπνη λύση για τις μετακινήσεις στην πόλη.

Για την εφαρμογή της ιδέας αυτής ο Erklavec δημιούργησε ένα φουτουριστικό σχέδιο του εμβληματικού Renault Twingo, που πριν από 30 χρόνια -όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του- έθεσε νέα δεδομένα, κυρίως χωροταξικά, για τα αυτοκίνητα πόλης. Τέτοια, που ακόμα και σήμερα εμπνέει τους σχεδιαστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο δικό του TwinGo οι πίσω τροχοί αφαιρούνται -μαζί με τα φτερά τους- και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μονόκυκλα ηλεκτρικά πατίνια, ώστε ο οδηγός να έχει την ευχέρεια να παρκάρει κάπου απομακρυσμένα από το κέντρο της πόλης και να χρησιμοποιεί το μονόκυκλο για την τελευταία απόσταση μέχρι τον προορισμό του.

Ο Erklavec, που σπουδάζει σχεδιασμό στη Γερμανία, εμπνεύστηκε από την πρώτη γενιά του Renault Twingo, του 1993. Υιοθέτησε την ενός όγκου σιλουέτα του, το ιδιαίτερα κεκλιμένο παρ-μπριζ, την τοποθέτηση των τροχών στα τέσσερα απόλυτα άκρα του αμαξώματος και τα ημικυκλικά εμπρός φωτιστικά σώματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από τα τελευταία τοποθέτησε μικρούς φωτεινούς δακτυλίους ως φώτα ομίχλης, ενώ κάλυψε όλο το παρ-μπριζ μαζί με την οροφή με μια ενιαία γυάλινη κυρτή επιφάνεια. Οι δύο πλευρές είναι επίσης ενιαίες και φιμέ, ενώ στο πίσω μέρος το φωτιστικό σώμα είναι ένα μεγάλο πλαίσιο περιμετρικά του παραθύρου. Δύο λεπτά κάθετα φώτα βρίσκονται στα φτερά, και φυσικά διατηρούνται όταν οι τροχοί χρησιμοποιούνται ως μονόκυκλα.

Τα τελευταία μάλιστα διαθέτουν και μια ειδική σέλα ώστε ο αναβάτης να κινείται καθιστός, η οποία σέλα είναι κρυμμένη κάτω από ένα συρόμενο τμήμα που αποτελεί το σημείο σύνδεσης του μονόκυκλου με το αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τον Erklavec, αυτή είναι η ιδεατή λύση για την κάλυψη της τελευταίας απόστασης μέχρι τον τελικό προορισμό, σε μέρη που είναι εξαιρετικά δύσκολο το παρκάρισμα. Θυμίζουμε ότι αυτή είναι μια ιδέα που σκέφτηκαν και αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi, τοποθετόντας μικρά ηλεκτρικά πατίνια ή ποδήλατα σε πρωτότυπα που παρουσίασαν κατά το παρελθόν. Όμως, η ιδέα αυτή δεν έχει περάσει ακόμα στην παραγωγή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ