Η Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe φρεσκάρεται εκ νέου

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe 2021

Έπειτα και από την περσινή τεχνολογική αναβάθμιση της, η Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe βελτιώνεται ακόμη περισσότερο, στα σημεία.

Η GT 4-Door Coupe είναι το τρίτο μοντέλο που εξέλιξε και παρουσίασε η Mercedes-AMG με το γερμανικό σεντάν να έχει αποκτήσει το δικό του κοινό χάρη στη δυναμικά κομψή σχεδίαση του που δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο. Έπειτα και από την εκτεταμένη ανανέωση που δέχτηκε το προηγούμενο καλοκαίρι, η Mercedes-AMG προχωρά τώρα στις "λεπτομέρειες" με την γκάμα των επιλογών να διευρύνεται αναφορικά με τα χρώματα, τους τροχούς και τις επενδύσεις στην καμπίνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τις εξακύλινδρες εκδόσεις οι ενδιαφερόμενοι έχουν πλέον την δυνατότητα διαμόρφωσης του εμπρός μέρους στα πρότυπα των 8κύλινδρων GT 4-Door Coupe. Στη χρωματική παλέτα έχουν προστεθεί τρεις νέες επιλογές, με τον αριθμό να φτάνει συνολικά τις 12. Περισσότερες είναι και οι επιλογές για τους τροχούς με επιλογές στις διαστάσεις μεταξύ 20 και 21 ιντσών και χυτές αλουμινένιες ή σφυρήλατες ζάντες αντίστοιχα.

Στα εξοπλιστικά πακέτα έρχεται τώρα να προστεθεί και το νέο AMG Night Package II με περισσότερα σπορ σχεδιαστικά στοιχεία, με το μαύρο χρώμιο και χρώμα να κυριαρχεί στις εξωτερικές λεπτομέρειες, όπως είναι τα κάθετα στοιχεία στη γρίλια εμπρός και τα μαύρα σήματα στο πίσω μέρος.

Για το εσωτερικό της Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe έχουμε νέους χρωματικούς συνδυασμούς για το δέρμα Nappa και τις ραφές με τις επιλογές να φτάνουν συνολικά τις επτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη η Mercedes-AMG αναφέρει νέο σετάρισμα για την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται δύο βαλβίδες για τον έλεγχο των αποσβέσεων, μία για τη συμπίεση και μία για την επαναφορά. Έτσι ο έλεγχος των τροχών γίνεται πλέον με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και οι επιβαίνοντες απομονώνονται ακόμη περισσότερο από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να υπάρχει συμβιβασμός στον έλεγχο του αμαξώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη βάση της ήπιας υβριδικής γκάμας βρίσκεται η πισωκίνητη GT 43 με τον εν σειρά υπετροφοδοτούμενο 6κύλινδρο των τριών λίτρων με απόδοση 367 ίππων και 500 Nm ροπής, τα τελευταία στις 1.800-4.500 σ.α.λ.. Ο ηλεκτρικός κινητήρας-γεννήτρια αποδίδει 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 270 χλμ./ώρα.

Ακολουθεί η 4κίνητη GT 43 4Matic+ με το ίδιος ακριβώς μοτέρ, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και ίδια τελική ταχύτητα.

Στην κορυφή της γκάμας, κάτω από την πανίσχυρη GT 63 S 4 Matic+, βρίσκεται η ισχυρότερη GT 53 4Matic+ με τον ίδιο κινητήρα στους 435 ίππους και την μέγιστη τιμή της ροπής να ανέρχεται σε 520 Nm στις 1.800-5.800. Εδώ, για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,5 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει στα 285 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εμπορική διάθεση των πρώτων αναθεωρημένων Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Αύγουστο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ