Η DS είναι η εταιρεία με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη

DS 7 Crossback E-Tense

Ανάμεσα στις 30 πρώτες σε πωλήσεις μάρκες στην Ευρώπη, η DS είναι η εταιρεία με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, κατακτώντας μια πολύ σημαντική πρωτιά.

Η DS Automobile από το 2019 διαθέτει μια πλήρως «ηλεκτροποιημένη» γκάμα αυτοκινήτων και πλέον, περισσότερες από ποτέ είναι οι επιλογές εκείνες που είναι είτε αμιγώς ηλεκτρικές, είτε plug-in υβριδικές, μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων της μάρκας.

Αυτή τη στιγμή η γκάμα των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων της γαλλικής φίρμας αποτελείται από το αμιγώς ηλεκτρικό DS 3 Crossback E-Tense, καθώς και τα plug-in υβριδικά DS 4 E-Tense, DS 7 Crossback E-Tense και DS 9 E-Tense. Στόχος της μάρκας είναι από το 2024 κάθε νέο μοντέλο να είναι 100% ηλεκτρικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
DS 3 Crossback E-Tense

Σήμερα, η DS Automobiles έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρώτη θέση των μαρκών στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τις χαμηλές εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της, αφού οι μέσες εκπομπές ρύπων των πωληθέντων οχημάτων της είναι μόνο 97,3 γρ./χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP.

Παράλληλα η γαλλική εταιρεία έχει καταφέρει να επενδύσει σε plug-in υβριδικά συστήματα που καταφέρνουν να προσφέρουν στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα χρήσης του ηλεκτρικού μοτέρ, κερδίζοντας έτσι ακόμη περισσότερο σε ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.

DS 7 Crossback E-Tense
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τις καθημερινές καταγραφές των ιδιοκτητών των DS 7 Crossback E-Tense και DS 9 Crossback E-Tense, έχει επιτευχθεί ημερήσια χρήση κατά 70% του ηλεκτροκινητήρα (έως και 72 ηλεκτρικά χλμ.). Τα ρεκόρ που έχουν καταγραφεί είναι από οδηγούς στην Πορτογαλία και το Βέλγιο, που έχουν ως μέση καθημερινή χρήση κατά 78% και 77% αντίστοιχα του ηλεκτρικού μοτέρ.

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η λειτουργία Plug-in Reminder της εφαρμογής της DS που κατεβάζει ο οδηγός στο smartphone του, η οποία του υπενθυμίζει μετά από τις πρώτες 5 ημέρες χωρίς τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα να φορτίσει το αυτοκίνητό του ή μετά από 10 διαδρομές που έχουν γίνει χωρίς να έχει φορτιστεί το ηλεκτρικό μοτέρ.

Εάν ο οδηγός δεν φορτίζει τη μπαταρία και φτάσει στις 100 διαδρομές, τότε λαμβάνει μια υπενθύμιση «λάθους», ώστε να αναγκαστεί να βάλει το αυτοκίνητο στην πρίζα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ