
Οι Κινέζοι το τερμάτισαν: μια εταιρεία που κατασκευάζει hi-tech και φουτουριστικές ηλεκτρικές σκούπες, η Dreame, σχεδιάζει τώρα να «σκουπίσει» τον ανταγωνισμό και στην αυτοκίνηση στοχεύοντας να δημιουργήσει το ταχύτερο hypercar στον κόσμο.
Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, αυτός είναι ο στόχος της Dreame, παρότι ιδρύθηκε μόλις το 2017 και παρότι μέχρι σήμερα πουλά ηλεκτρικές σκούπες, ρομποτικά καθαριστικά, πιστολάκια, αυτόματες χλοοκοπτικές μηχανές και καθαριστές πισίνας.

Το σχέδιο, με το οποίο πιστεύει ότι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια κολοσσούς όπως η Bugatti και η Koenigsegg, ανακοινώθηκε μέσω κινεζικών social media. Η Dreame τονίζει ότι δεν ξεκινά από το μηδέν, αλλά σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την αλυσίδα εφοδιασμού και το τεχνολογικό οικοσύστημα που έχει χτίσει η κινεζική βιομηχανία γύρω από την ηλεκτροκίνηση.
BUY NOW
Αυτό υποδηλώνει πιθανές συνεργασίες με καταξιωμένους προμηθευτές ή ακόμα και κατασκευαστές, κάτι που θα μπορούσε να δώσει σοβαρή υπόσταση στο τολμηρό της εγχείρημα.

Η Dreame, που αποκαλεί τον εαυτό της «Apple της Κίνας», έχει ήδη καταθέσει πάνω από 6.000 πατέντες, αρκετές από τις οποίες σχετίζονται με τεχνολογίες ηλεκτρικών οχημάτων. Η νέα της θυγατρική, Dreame Auto, απασχολεί ήδη περίπου 1.000 εργαζομένους, ανάμεσά τους και ειδικούς από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το πρώτο hypercar της μάρκας προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2027, αν και η σχεδίαση παραμένει μυστήριο: το teaser που έδωσε στη δημοσιότητα δείχνει μια φιγούρα που θυμίζει έντονα Bugatti, χωρίς να είναι σαφές αν αυτός θα είναι ο τελικός σχεδιασμός.
Ο πήχης, πάντως, είναι εξαιρετικά ψηλά. Σήμερα, το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας παραγωγής αυτοκινήτου κατέχει η SSC Tuatara με 474,8 km/h, ενώ το 2019 η Bugatti Chiron Super Sport 300+ είχε φτάσει τα 490,48 km/h, χωρίς όμως να κατοχυρωθεί επίσημα.
Πρόσφατα, το κινεζικό BYD YangWang U9 Track Edition έγινε το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής, πετυχαίνοντας 472,41 km/h στη Γερμανία και παίρνοντας το στέμμα από το Rimac Nevera R (431,45 km/h). Στον ορίζοντα, Koenigsegg, Hennessey και η ίδια η Bugatti δουλεύουν ήδη σε προγράμματα που στοχεύουν στο «μαγικό» όριο των 500 km/h.

Στο επίσημο μήνυμα προς τους εργαζομένούς της και το κοινό, η Dreame παρουσίασε το όλο εγχείρημα ως «δοκιμασία και όχι τυχερό στοίχημα». Με άλλα λόγια, η εταιρεία πιστεύει ότι όπως κατέκτησε την αγορά των προϊόντων καθαρισμού, μπορεί να το πετύχει και στα hypercars.