Ξεκινούν οι διαφημίσεις στις οθόνες των αυτοκινήτων μας -Ποια εταιρεία τις φέρνει πρώτη

Τον χρόνο που περνάμε μέσα στο αυτοκίνητό μας πρόκειται να αξιοποιήσουν οι διαφημιστικές εταιρείες, προβάλλοντας τα ανάλογα σποτ στις οθόνες των οχημάτων.
Το τελευταίο διάστημα, η Tesla βρίσκεται για ακόμη μία φορά στην επικαιρότητα εξαιτίας μιας αμφιλεγόμενης ενημέρωσης λογισμικού, η οποία μετατρέπει την οθόνη πολυμέσων των μοντέλων της σε ένα γραφικό περιβάλλον εμπνευσμένο από την τελευταία ταινία της Disney, “Tron: Ares”, η οποία προβάλλεται αυτή την περίοδο στους κινηματογράφους.
Πιο συγκεκριμένα, κατά την οδήγηση το όχημα απεικονίζεται ως η μοτοσικλέτα του πρωταγωνιστή από την ταινία, η οποία αφήνει πίσω της ένα πύρινο αποτύπωμα στο οδόστρωμα. Με την ενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας, αλλάζει επίσης και ο φωτισμός της καμπίνας, με κόκκινες και μπλε αποχρώσεις να κυριαρχούν στο εσωτερικό.
BUY NOW

Για κάποιους πρόκειται για ένα ευχάριστο ψηφιακό «παιχνίδι», μία ακόμη πρωτότυπη δυνατότητα εξατομίκευσης που προσφέρει η Tesla. Άλλοι, ωστόσο, βλέπουν μια καθαρή εμπορική συνεργασία μεταξύ Tesla και Disney -μια μεταμφιεσμένη διαφήμιση που προωθεί την ταινία με τρόπο έμμεσο αλλά στοχευμένο.
Σε σχετικές συζητήσεις σε διαδικτυακά φόρουμ, πολλοί ιδιοκτήτες Tesla εκφράζουν την ενόχλησή τους, κατηγορώντας την εταιρεία για σπατάλη πόρων, αντί να θέτει ως προτεραιότητα λειτουργικές αναβαθμίσεις που αναμένονται εδώ και καιρό, όπως π.χ. η πολυαναμενόμενη -για περισσότερο από ένα έτος- αναβάθμιση του συστήματος Full Self-Driving.

Αρκετές είναι και οι φωνές που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, σημειώνοντας πως η Tesla ανοίγει με αυτή την κίνηση τον ασκό του Αιόλου. Φυσικά είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την προβολή διαφημίσεων την ώρα της οδήγησης, αφού θα αποσπούσαν την προσοχή του οδηγού και θα έθεταν σε κίνδυνο της ασφάλεια των επιβατών.
Ωστόσο είναι λιγότερο δύσκολο να φανταστεί κανείς την προβολή διαφημίσεων κατά την εκκίνηση του οχήματος ή κατά τη διάρκεια της φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αυτή η επιλογή της Tesla αποτελεί πιθανότατα το πρώτο παράδειγμα εισαγωγής διαφημιστικού περιεχομένου μέσα σε ένα αυτοκίνητο.
Οι κάτοχοι μπορούν να απενεργοποιήσουν το συγκεκριμένο θέμα αν το επιθυμούν, ωστόσο όπως έχουμε δει να γίνεται τα τελευταία χρόνια και σε άλλες περιπτώσεις (βλέπε Youtube), οι κατασκευαστές θα μπορούσαν μελλοντικά να προσφέρουν στους ιδιοκτήτες οχημάτων τη δυνατότητα μιας “premium” συνδρομής ώστε να απαλλάσσονται από την προβολή διαφημίσεων.