Ποια εταιρεία χρεώνει ακόμα και τα φλας στο αυτοκίνητο -660 ευρώ για έναν μοχλό

Όταν η Tesla λάνσαρε το ανανεωμένο Model 3 το 2023, ένα από τα χαρακτηριστικά εξοπλισμού που… έλαμπαν διά της απουσίας τους ήταν ο μοχλός για τα φλας, ο οποίος τώρα επανέρχεται ως επιλογή για τους κατόχους -με το αζημίωτο φυσικά...
Η τεχνολογική αναβάθμιση του ανανεωμένου Tesla Model 3, γνωστού με το προσωνύμιο Highland, περιλάμβανε και ένα διαφοροποιημένο τιμόνι, από την κολόνα του οποίου απουσίαζε ο μοχλός των φλας. Αντιθέτως, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τα φλας από τα αντίστοιχα κουμπιά αφής στο τιμόνι -μια επιλογή που υπηρετεί καλύτερα τη μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση της εταιρείας.
Ωστόσο το νέο σχεδιαστικό γνώρισμα δεν έγινε καθολικά αποδεκτό. Παρόλο που η απουσία του μοχλού εναρμονίζεται με τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Tesla, πολλοί πελάτες θεώρησαν το σύστημα λιγότερο εύχρηστο, ειδικά στην περίπτωση που απαιτείται ένας γρήγορος ελιγμός.
BUY NOW

Απ’ ό,τι φαίνεται η Tesla «άκουσε» τη δυσαρέσκεια της μεγάλης μερίδας των πελατών της και αποφάσισε να κάνει διαθέσιμη τηνπροσθήκη του μοχλού των φλας στο τιμόνι, με επιπλέον χρέωση.
Η Tesla λάνσαρε επίσημα το “Model 3 Turn Signal Stalk Retrofit” kit μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, με τιμή 595 δολαρίων (514 ευρώ) για την αγορά των ΗΠΑ, ενώ το κιτ είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με τιμή 660 ευρώ, παρόλο που προς το παρόν είναι εξαντλημένο.

Σύμφωνα με την περιγραφή του προϊόντος στην ιστοσελίδα της Tesla, το εν λόγω πακέτο είναι συμβατό με οχήματα Model 3 παραγωγής 2023, 2024 και 2025, τα οποία δεν διαθέτουν τον παραδοσιακό μοχλό φλας. Μάλιστα στην τιμή των 660 ευρώ (για την ελληνική αγορά), περιλαμβάνεται «η αποστολή στο προτιμώμενο Tesla Service Center και η τοποθέτηση».
Από τις φωτογραφίες γίνεται αντιληπτό ότι απαιτούνται μετατροπές και στο τιμόνι του αυτοκινήτου, καθώς τα σύμβολα των φλας που βρίσκονταν πάνω στα αντίστοιχα κουμπιά αφής στο τιμόνι έχουν αντικατασταθεί από τα σύμβολα της μεγάλης σκάλας των φώτων και του υγρού για τους υαλοκαθαριστήρες, τα οποία ωστόσο υπήρχαν και πριν στο τιμόνι, απλώς σε διαφορετική θέση.

Αυτό που κάνει την απόφαση για την προσφορά αυτής της επιλογής ακόμα πιο ενδιαφέρουσα είναι το γεγονός ότι η Tesla διατήρησε τον μοχλό των φλας στο νέο Model Y, γνωστό με το προσωνύμιο Juniper, γεγονός που ενδεχομένως υποδηλώνει πως η αμερικανική εταιρεία αναγνώρισε την πρακτικότητα ορισμένων φυσικών χειριστηρίων.