Εκατοντάδες βενζινάδικα με νοθευμένο καύσιμο στην Ελλάδα –Τι βλάβες προκαλούνται στα αυτοκίνητά μας

klisto logo nothias

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, αποκαλύπτοντας ότι σχεδόν 1 στα 10 πρατήρια στη χώρα μας έχει στις αντλίες του νοθευμένο καύσιμο.

Ανεξέλεγκτες είναι οι διαστάσεις που έχει πάρει το τελευταίο διάστημα το φαινόμενο της νοθείας στα καύσιμα, προκαλώντας ανησυχία στους καταναλωτές, πολλοί εκ των οποίων καταφεύγουν στα συνεργεία για την επιδιόρθωση των ζημιών που προκλήθηκαν στον κινητήρα τους μετά τον ανεφοδιασμό με κακής ποιότητας βενζίνη ή diesel.

Η άνθιση του φαινομένου της νοθείας, ειδικά μετά την αύξηση στις τιμές των καυσίμων, έχει ήδη αναδειχθεί μέσα από εκτενές ρεπορτάζ του carandmotor, μετά από καταγγελίες ζημιωθέντων καταναλωτών που εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τις βλάβες στους κινητήρες των οχημάτων τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Ποια σημάδια μαρτυρούν ότι έβαλες νοθευμένη βενζίνη

Καταναλωτές που έπεσαν θύματα επιτηδείων μίλησαν και στην κάμερα του Mega, με χαρακτηριστική τη μαρτυρία ενός πολίτη που επισήμανε ότι έχει «κάψει» τον κινητήρα του αυτοκινήτου του. «Κάποια στιγμή μπορεί να τρυπήσει πιστόνι ή μπορεί να πάθει ζημιά ο κύλινδρος, πολλά μπορούν (σ.σ. να συμβούν)», ανέφερε χαρακτηριστικά ένας μηχανικός αυτοκινήτων, ο οποίος μοιράστηκε με το τηλεοπτικό κοινό δείγματα νοθευμένου καυσίμου.

Σχεδόν 1 στα 10 βενζινάδικα με νοθευμένο καύσιμο

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε και  η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, αναφέροντας ότι έως και το 30% των καυσίμων που διακινούνται στη χώρα είναι παράνομο, λαθραίο ή νοθευμένο. Πρόκειται για μια τεράστια ποσότητα που περνάει στις αντλίες του 6-7% των πρατηρίων της χώρας, με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει έσοδα που φτάνουν έως και το 1 δισ. ευρώ τον χρόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το φαινόμενο της παραβατικότητας στην αγορά καυσίμων γιγαντώθηκε την τελευταία τριετία, και αφού γέμισε η Αθήνα με λαθραία καύσιμα, τώρα το κακό επεκτείνειται στη Θεσσαλονίκη και στα υπόλοιπα αστικά κέντρα επειδή δεν γίνονται έλεγχοι, και επειδή το σύστημα εισροών – εκροών που έχει εφαρμοστεί στα πρατήρια – και μόνο στα πρατήρια - έχει καταδολιευτεί, ενώ δεν εφαρμόζεται σε όλους τους κρίκους διακίνησης καυσίμων.

νοθεία στα καύσιμα

Στοχευμένες δράσεις για τον τερματισμό της νοθείας στα καύσιμα

Τόσο το φαινόμενο της νοθείας, όσο και αυτά της αθέμιτης κερδοφορίας και του λαθρεμπορίου μόνο απαρατήρητο δεν περνά σε κυβερνητικό επίπεδο, ενώ έχουν ήδη υιοθετηθεί στοχευμένες δράσεις ώστε να δοθεί ένα τέλος.

Μεταξύ άλλων, παρέχονται χρηματικά κίνητρα σε όσους συμβάλλουν στην αποκάλυψη σημαντικών υποθέσεων λαθρεμπορίας, ενώ θεσπίστηκαν εξουθενωτικά πρόστιμα για την καταδολίευση του συστήματος εισροών – εκροών. - Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ