Αυτό το κλασσικό MG έχει τα μηχανικά μέρη ενός Mazda MX-5

Frontline MGA restomod

Κάπου στην αγγλική ύπαιθρο, μια αξιοσέβαστη Βρετανίδα είχε μια υπέροχη ιδέα: ήθελε ένα κλασικό MG της δεκαετίας του ‘50, αλλά που να ήταν μαζί και αξιόπιστο. Δύσκολη εξίσωση.

Τα παλιά, κλασσικά MGB που οι Βρετανοί βλέπουν σχεδόν σε κάθε γωνιά του δρόμου ήταν μεν θρυλικά δημιουργήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας, όμως δεν ήταν ακριβώς και ό,τι πιο αξιόπιστο έχει πατήσει ποτέ τους τροχούς του στο νησί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προκειμένου να λύσει αυτό το πρόβλημα, να αποκτήσει ένα MG που όμως δεν θα την άφηνε στη μέση του δρόμου κάθε τρεις και λίγο, μια Βρετανίδα απευθύνθηκε στη Frontline Cars. Αυτή είναι μια εταιρεία με έδρα το Abingdon, γνωστή για τις απίστευτες μετατροπές που κάνει σε MGB (μετατρέποντας ακόμα και σε V8 ή και ηλεκτρικά).

Οι άνθρωποι της Frontline Cars αποδέχθηκαν το αίτημα της Βρετανίδας να κάνουν τα “μαγικά” τους πάνω σε ένα MGA, και το αποτέλεσμα είναι αυτό το πανέμορφο Frontline MGA Factory Edition, με κινητήρα και σύστημα μετάδοσης από το Mazda MX-5 - αλλά με εμφάνιση βγαλμένη κατευθείαν από τη δεκαετία του ’50.

Το Frontline MGA είναι μια δήλωση αγνής οδηγικής απόλαυσης. Οι ήχοι, τα αρώματα, το ξύλινο τιμόνι, η χειροποίητη λεπτομέρεια και η πανδαισία συναισθημάτων που προκαλεί είναι καθαρά βρετανικά στοιχεία - αυθεντικά και ανεπιτήδευτα. Και η μηχανική του ψυχή είναι του Mazda MX-5.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Frontline ξεκίνησε βελτιώνοντας MG Midget για αγώνες και στη συνέχεια πέρασε στα MGB. Με το MGA, όμως, πέρασε σε νέο επίπεδο. Για τη μετατροπή του προσφέρει την επιλογή μεταξύ κινητήρα 2.0 ή 2.5 λίτρων της Mazda, που αποδίδουν 225 ή 290 ίππους αντίστοιχα, με μεμονωμένες πεταλούδες εισαγωγής (ITBs).

Για τη μετάδοση χρησιμοποιεί, φυσικά, το θρυλικό χειροκίνητο κιβώτιο του MX-5, που προσφέρει τη γνωστή, τύπου joystick άψογη αίσθηση και ακρίβεια στις αλλαγές.

Παράλληλα, ο βρετανικός οίκος μετατροπών έχει ανασχεδιάσει την ανάρτηση, έχει ενισχύσει το σασί, τα ξύλινα πατώματα έχουν αντικατασταθεί με ατσάλινα και επίσης έχει τοποθετηθεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Quaife. Τα φρένα είναι μεγάλα - αλλά χωρίς ABS, φυσικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το MGA παραμένει στενό για τους ψηλούς επιβάτες, και τα φλας λειτουργούν με αντίστροφο διακόπτη - αλλά όλα αυτά είναι μέρος της γοητείας. Ο ήχος του κινητήρα της Mazda συνδυάζεται ιδανικά με την ελαφριά κατασκευή των 815 κιλών, κάνοντας το αυτοκίνητο να επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα και να φτάνει θεωρητικά τα 250 km/h.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι υποβοηθούμενο σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά προσφέρει καθαρή αίσθηση και ακρίβεια. Η μπροστινή ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και η πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους εξασφαλίζουν σταθερότητα και ακρίβεια.

Περνώντας στο εσωτερικό, αυτό είναι ντυμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας, διαθέτει μεταλλικά bucket καθίσματα, ένα πανέμορφο τιμόνι Motolita και μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως θύρα USB, Bluetooth και λειτουργική ηλεκτρική καλωδίωση, καλά κρυμμένα ώστε να μην αλλοιώνεται το retro-look. Τα όργανα είναι οι αυθεντικά Smiths, αλλά όλα λειτουργούν με σύγχρονη αξιοπιστία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί κανείς να ζητήσει το MGA του από τη Frontline με ανοιχτό ή κλειστό αμάξωμα, με ή χωρίς προφυλακτήρες, ακόμη και με perspex αγωνιστική ζελατίνα - η εταιρεία προσαρμόζει το αυτοκίνητο στις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη.

Και η τιμή του; Ξεκινά από τις 145.000 λίρες Αγγλίας (περίπου 172,5 χιλιάδες ευρώ), χωρίς φόρους. Απίστευτη τιμή, αλλά είναι προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ