Η μεγάλη επιστροφή του MGB

MGB

Ξαναπαίρνει τη ζωή του πίσω το MGB, καθώς η Frontline Cars με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζει δύο νέα restomods, που απευθύνονται σε όλους. Το ένα μοντέλο διαθέτει συμβατικό κινητήρα V8, ενώ το άλλο είναι ηλεκτρικό.

Το πρώτο αυτοκίνητο ονομάζεται LE60 ως φόρος τιμής στα 60 χρόνια της ιστορίας του, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 1.122 κιλά, όσο περίπου ζυγίζει ένα Mazda MX-5 RF. Σαν και αυτό αναμένεται να κατασκευαστούν 30 κομμάτια.

MGB b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας V8 κινητήρας Rover 4,8 λίτρων με απόδοση 375 ίππους, περίπου τρεις φορές περισσότερη σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο. Η ροπή του μοτέρ είναι 403 Nm και η δύναμη μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων της Tremec.

Το διαφορικό είναι μπλοκέ και από πλευράς επιδόσεων τα πρώτα 100 χιλιόμετρα θα έρχονται από στάση σε 4 δευτερόλεπτα περίπου. Η ολοκαίνουρια ανάρτηση που φοράει, εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Nitron και η κατανομή βάρους αγγίζει το απόλυτο 50:50. Το Frontline LE60 κάθεται σε ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω με αεριζόμενους δίσκους 310 mm.

MGB c

Όσον αφορά το BEE που στις φωτογραφίες εμφανίζεται στην έκδοση GT (coupe), αλλά θα διατίθεται και ως roadster, ο ηλεκτροκινητήρας παράγει ισχύ 114 ίππους με 220 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται επίσης στον πίσω άξονα και το κιβώτιο είναι μηχανικό. Χρησιμοποιεί μπαταρία 40 kWh, η οποία φορτίζει σε λιγότερο από 5 ώρες. Το βάρος του συγκεκριμένου μοντέλου ανέρχεται στα 1.186 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και τα δύο αυτοκίνητα θα εκτεθούν στο Bicester Heritage Sunday Scramble, που θα διοργανωθεί στις 8 Οκτωβρίου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ