Αυτό είναι το νέο Toyota Aygo

Toyota Aygo X

Η Toyota αποκάλυψε τη νέα γενιά του Aygo, το οποίο με νέο πλέον όνομα «Aygo X» αποκτά έναν crossover χαρακτήρα και έρχεται για να ωθήσει γενικότερα την κατηγορία των μίνι SUV.

Το νέο Toyota Aygo X βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο Aygo X prologue και αποτελεί ένα ευρωπαϊκό project της μάρκας, που αποτελεί προϊόν του σχεδιαστικού τμήματος ED2 της Toyota στη Νίκαια της Γαλλίας.

Σε αντίθεση μάλιστα με τις δύο προηγούμενες γενιές του, το Aygo Χ δεν έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Peugeot και τη Citroen, και κατά συνέπεια δεν θα έχει κάποιον «εσωτερικό» αντίπαλο από τις δύο μάρκες.

Toyota Aygo X
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σχέση με τους προκατόχους του, το νέο Aygo X έχει μεγαλώσει αισθητά και φθάνει πλέον στα 3,7 μέτρα μήκους όντας 235 χλστ. πιο μακρύ από το προηγούμενο, ενώ επιπλέον 90 χλστ. υπάρχουν στο μεταξόνιό του, με αποτέλεσμα οι χώροι των επιβατών να είναι καλύτεροι.

Εκτός από μακρύτερο, το νέο Aygo X είναι πιο πλατύ κατά 125 χλστ. (1.740 χλστ.), πιο υψηλό κατά 65 χλστ. (1.525 χλστ.), ενώ διορθώνει και το ζήτημα με τον μικρό χώρο αποσκευών, ο οποίος πλέον βρίσκεται στα 231 λίτρα χωρητικότητας, όντας έτσι 60 λίτρα πιο μεγάλος σε σχέση με αυτόν του προηγούμενου μοντέλου.

Toyota Aygo X

Σχεδιαστικά, το Toyota Aygo X είναι σαφέστατα πιο δυναμικό από το προηγούμενο, με τα απαραίτητα μαύρα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους των μεγαλύτερων από ποτέ τροχών (και 18 ιντσών) και την αυξημένη κατά 11 χλστ. απόσταση από το έδαφος, που του δίνουν έναν ξεκάθαρο crossover χαρακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη υπάρχουν κάποια στοιχεία που μας θυμίζουν το προηγούμενο Aygo, όπως είναι τα πίσω κάθετα φώτα και η μαύρη βάση του πίσω παρμπρίζ, ενώ επιπλέον, και σε αυτή τη γενιά, τα πίσω παράθυρα ανοίγουν προς τα έξω με μεντεσέ.

Toyota Aygo X

Το Aygo X βασίζεται πάνω στη νεότερη GA-B πλατφόρμα της μάρκας και ξεχωρίζει για τον πολύ μικρό κύκλο στροφής με ακτίνα 4,7 μέτρων. Διαθέτει και πάλι έκδοση με υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, ενώ θα προσφέρει πολλές προτάσεις διχρωμίας του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση του ταμπλό είναι απλή, με καμπύλες γραμμές και μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και συνδεσιμότητας, Toyota Smart Connect. Για πρώτη φορά επίσης θα υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία όπως κρυφός φωτισμός, ασύρματη φόρτιση κινητού, ενώ πλήρης είναι και η γκάμα των συστημάτων ασφαλείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Aygo X

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι οδηγός και συνοδηγός κάθονται υψηλότερα κατά 55 χλστ. σε σχέση με πριν βοηθώντας την περιμετρική ορατότητα, ενώ η Toyota τονίζει ότι έχει βελτιώσει και τη γωνία των μπροστινών κολώνων για να τη βοηθήσει περαιτέρω.

Καμία έκπληξη δεν έχουμε στον κινητήρα του μοντέλου, ο οποίος είναι και πάλι ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας των 72 ίππων ισχύος (στις 6.000 σ.α.λ.) και 93 Nm ροπής (στις 4.400 σ.α.λ.). Αναμενόμενα και τα κιβώτια, με στάνταρ μηχανικό 5 σχέσεων και δυνατότητα επιλογής και για αυτόματο, CVT.

Toyota Aygo X
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Toyota Aygo X στοχεύει στην καθημερινή οικονομία κίνησης και έτσι, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρεία είναι μόνο 4,7 λτ./100 χλμ. (4,9 λτ./100 χλμ. με το CVT), με τις εκπομπές ρύπων να μειώνονται στα 107 γρ./χλμ. για το μηχανικό κιβώτιο και στα 110 γρ./χλμ. για το αυτόματο.

Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα μέτριες, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 15,6 δευτερόλεπτα (15,5 στο CVT) και η τελική ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 158 χλμ./ώρα.

Το νέο Toyota Aygo X θα κατασκευάζεται και πάλι στην Ευρώπη, στο γνωστό εργοστάσιο του Κολίν στην Τσεχία. Το λανσάρισμά του στην αγορά αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2022.

Toyota Aygo X

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ