Αυτό είναι το νέο «διαμάντι» της Scania -Με 5 κυλίνδρους, 11 λίτρα και 430 ίππους

Το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν έχει φτάσει ακόμα. Ειδικά στον κλάδο των επαγγελματικών αυτοκινήτων. Η σουηδική εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων Scania, μόλις παρουσίασε κάτι καινούργιο.
Το νέο μοτέρ (Super 11) της μάρκας, έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα φορτηγά πιο αποδοτικά και φυσικά οικονομικά. Έχει 5 κυλίνδρους και είναι 11 λίτρα, ώστε να καλύψει το κενό μεταξύ του 9λιτρου και του 13λιτρου 6κύλινδρου Super 13.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά του είναι το γεγονός ότι ζυγίζει 85 κιλά λιγότερο από τον τελευταίο. Παρά το ότι μοιράζεται κατά 85% τα ίδια εξαρτήματα.
BUY NOW
Η ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα, θα κυμαίνεται μεταξύ τριών επιπέδων, 350, 390 ή 430 ίππων. Και αν η ιπποδύναμη δεν παίζει τον πρωταρχικό ρόλο στην κατηγορία αυτή, τότε η ροπή σίγουρα είναι πιο σημαντική. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, η αντιστοιχία έχει ως εξής. 1.800 Nm, 2.000 Nm και 2.200 Nm.

Ανάμεσα στα βασικά χαρακτηριστικά του Super 11, είναι και ο μειωμένος θόρυβος, αλλά και οι λιγότεροι κραδασμοί, καθώς η Scania έχει δουλέψει σκληρά στον τομέα αυτόν. Σκοπός είναι η μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια για τους οδηγούς.
Είναι γνωστό πως οι 5κύλινδροι του είδους τείνουν να είναι «ενοχλητικοί». Αν και στην περίπτωσή μας, φαίνεται πως τα πράγματα είναι πιο… ήσυχα και ομαλά.
Ο σουηδικός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και έχει την ικανότητα να ελέγχει τη θερμοκρασία σε πραγματικό χρόνο.
Έτσι αποκλείεται η υπερθέρμανση. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και μπορεί να λειτουργήσει και με biodiesel. Θα διατίθεται στην αγορά από τον προσεχή Ιούνιο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ