Η Scania παρουσίασε τον εντυπωσιακό κινητήρα Super 11

Scania trucks

Ο νέος αποδοτικός κινητήρας Super 11 της Scania, για μεταφορές χαμηλού βάρους και ταχυμεταφορές, είναι μια προηγμένη πρόταση που ενισχύει τη γκάμα των μεσαίων πετρελαιοκινητήρων της εταιρείας.

Ο κινητήρας αυτός είναι σχεδιασμένος, και ενδεδειγμένος, για οχήματα που αναλαμβάνουν αποστολές ευαίσθητες σε ωφέλιμο φορτίο - όπως ταχυδρομικές υπηρεσίες και μεταφορές μεγάλου όγκου με χαμηλό μικτό βάρος (GVW).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Super 11 τοποθετείται μεταξύ των κινητήρων 9 και 13 λίτρων της Scania και έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην αγορά, προσφέροντας ευελιξία, επιδόσεις και αποδοτικότητα.

Συγκεκριμένα, προσφέρει έως και 7% μειωμένη κατανάλωση από τον υπάρχοντα 9λιτρο κινητήρα, είναι 85 κιλά ελαφρύτερος από τον Super 13 και έτσι είναι και ιδανικός για διανομές, περιφερειακές και ελαφρές διεθνείς μεταφορές.

Ο κινητήρας θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος: με 350 ή 390 ή 430 ίππους, και με ροπή από 1.800 Nm έως και 2.200 Nm. Η Scania έχει διασφαλίσει ότι ο Super 11 πληροί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών Euro IV, V και VI, ενώ σχεδιάστηκε για ευρεία εφαρμογή - από τη δημοτική και αστική διανομή μέχρι τις μεταφορές σε μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το 85% των εξαρτημάτων του Super 11 είναι κοινά με τον Super 13, κάτι που διευκολύνει τη συντήρηση, ενισχύει την αξιοπιστία και διατηρεί το μηχανολογικό DNA της Scania.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χάρη στη χρήση του λιπαντικού LDF-5, τα διαστήματα συντήρησης μπορούν να είναι έως και 30% μεγαλύτερα σε σύγκριση με τους 9λιτρους κινητήρες της Scania, μειώνοντας έτσι τα κόστη λειτουργίας και αυξάνοντας την παραγωγικότητα των στόλων.

Ο Super 11 ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν δοκιμαστεί εντατικά σε πραγματικές συνθήκες. Το Cam phaser, για παράδειγμα, είναι ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων για βελτιωμένη καύση και θερμικό έλεγχο του κινητήρα, ενώ οι άξονες Balance shafts μειώνουν τους κραδασμούς και αυξάνουν την άνεση. Το Variable Valve Brake (VVB) είναι ένα πανίσχυρο βοηθητικό φρένο με ισχύ έως 344 kW.

Επιπλέον, η Scania έχει αναπτύξει και κατοχυρώσει το σύστημα έγχυσης AdBlue “Turbo Dosing”, που βελτιστοποιεί την εξάτμιση και απόδοση του AdBlue, συμβάλλοντας σε ακόμη μεγαλύτερη συνολική αποδοτικότητα του κινητήρα.

Ο νέος κινητήρας Scania Super 11 θα είναι διαθέσιμος στην αγορά από τον Ιούνιο του 2025, και απευθύνεται σε επαγγελματίες που αναζητούν ιδανική ισορροπία μεταξύ βάρους, κατανάλωσης και απόδοσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ