Αυτό είναι το φθηνό αξεσουάρ που σπάει ταμεία -Πού και γιατί τοποθετείται

Αξεσουάρ αυτοκινήτου

Εκτός από τους ίδιους τους κατασκευαστές υπάρχουν και εταιρείες που παράγουν αξεσουάρ αυτοκινήτου τα οποία στην τελευταία περίπτωση δεν πληρούν πάντα τις προδιαγραφές ασφάλειας.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακόμη και μια απλή φαινομενικά επισκευή στο αυτοκίνητο μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δαπανηρή σε βαθμό που μπορεί να αλλάξει τα πλάνα του οδηγού και να τον οδηγήσει σε εναλλακτικές λύσεις αναφορικά με τις επιλογές του.

Έχοντας υπόψη το παραπάνω αρκετοί είναι οι οδηγοί που καταφεύγουν σε πατέντες για να κάνουν τη δουλειά τους και να συνεχίσουν να πραγματοποιούν τις διαδρομές τους.

Quick release fastener 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις εν λόγω πατέντες συγκαταλέγεται και το αξεσουάρ που βλέπετε στις φωτογραφίες, το οποίο δημιουργήθηκε για να προσφέρει επιπλέον ασφάλεια, τουλάχιστον σε περίπτωση ανάγκης.

Πρόκειται για έναν ελαστικό σύνδεσμο που στερεώνεται πάνω σε δύο μεταλλικές βάσεις και συγκρατεί ή απελευθερώνει το καπό του κινητήρα, τους προφυλακτήρες ή την πόρτα του πορτμπαγκάζ σε περίπτωση βλάβης της εργοστασιακής κλειδαριάς, του μάνταλου του καπό ή του κουμπώματος του προφυλακτήρα.

Παρόμοιου τύπου «quick release» μεταλλικά κουμπώματα συναντάμε εδώ και δεκαετίες στα αγωνιστικά αυτοκίνητα (άγκιστρα καπό), καθώς διευκολύνουν στο άνοιξε-κλείσε του καπό και φυσικά το συγκρατούν στη θέση του σε περίπτωση βλάβης του εργοστασιακού μάνταλου.

Αυτό όμως το προϊόν είναι αρκετά διαφορετικό και αποτελείται από αλουμινένιες βάσεις και ελαστικές ροδέλες που τεντώνουν και διατηρούν στη θέση τους τους προφυλακτήρες και τα καπό, με το κόστος του κιτ να βρίσκεται στα εννέα (9) ευρώ.

Quick release fastener 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κατασκευαστής του συγκεκριμένου αξεσουάρ αναφέρει ότι το κιτ «στερέωσης» και γρήγορης απελευθέρωσης που προσφέρει ταιριάζει σε όλα τα οχήματα, ακόμα και τα πιο σύγχρονα, και τα μεταλλικά του μέρη είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Η χρήση ενός τέτοιου μέσου συγκράτησης δείχνει αποτελεσματική, αλλά δεν αποτελεί μόνιμη λύση. Και αυτό γιατί ο ελαστικός σύνδεσμος θα φθαρεί με το πέρασμα του χρόνου, ενώ και η αντοχή του στη συγκράτηση του καπό είναι περιορισμένη σε σχέση με το μεταλλικό μάνταλο.

Παράλληλα δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η στερέωση του αξεσουάρ απαιτεί το βίδωμα των κουμπωμάτων και από ό,τι καταλαβαίνουμε και το τρύπημα των επιφανειών για τη στερέωση των μεταλλικών βάσεων.

Εκτός από μία προσωρινή λύση ανάγκης το συγκεκριμένο αξεσουάρ μάλλον ταιριάζει καλύτερα ως αισθητική κυρίως προσθήκη σε αυτοκίνητα που έχουν δεχτεί βελτιώσεις από τους ιδιοκτήτες τους.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ