Baltasar Revolt R Concept: Ένα ηλεκτρικό sportscar 500 ίππων γεννιέται

Baltasar

Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα που έχουν τα σπορ ηλεκτρικά οχήματα είναι σαφώς το βάρος τους. Αυτός είναι και ο λόγος που παραπονιούνται συνήθως, οι οδηγοί τους.

Μια Porsche Taycan, ένα από τα καλύτερα EVs που κυκλοφορούν στην αγορά, ζυγίζει ακόμα και στην έκδοση Turbo GT Weissach, γύρω στα 2.500 κιλά. Είναι πολλά. Ωστόσο μια ισπανική εταιρεία, φαίνεται πως βρήκε τη λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα, παρουσιάζοντας στο Automobile Barcelona, το πρωτότυπο Baltasar Revolt R.

Baltasar b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εν έτει 2021 είχαμε ακούσει για το απλό Revolt, αλλά το νέο και αγωνιστικό R, αποτελεί εξέλιξη εκείνου. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αμάξωμα από ανθρακονήματα, ανάρτηση με διπλά ψαλίδια από Kevlar, αθρακόνημα και διαστημικό αλουμίνιο, ενώ αισθητικά ξεχωρίζει από το μπροστινό splitter, τα πλαϊνά μαρσπιέ και την πελώρια αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία σε συνδυασμό με το διαχύτη, εξασφαλίζει τη μείωση της οπισθέλκουσας.

Χάρη λοιπόν στις επιλογές που έχουν προβεί οι κατασκευαστές, το βάρος έχει περιοριστεί στα 800 κιλά μονάχα. Λιγότερο από όσο ήταν η Lotus Elise δεύτερης γενιάς ή το Mazda MX-5 πρώτης γενιάς. Όπερ σημαίνει ότι το Baltasar, δεν χρειάζεται και τόσο υψηλή ιπποδύναμη για να κινηθεί ταχύτατα.

Οι πληροφορίες λένε πως η έκδοση του μοντέλου που αναμένεται να κυκλοφορήσει για τον δρόμο του χρόνου, θα έχει 500 ίππους. Η μπαταρία που θα χρησιμοποιεί θα είναι της Millor και θα έχει τη δυνατότητα να φορτιστεί στο 80%, σε 5 λεπτά μόλις.

Baltasar c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχει βέβαια ένα «θέμα». Ο ιδρυτής της φίρμας Baltasar είχε δηλώσει πως η τιμή του Revolt θα κυμαινόταν στις 250.000 δολάρια περίπου. Για αυτό που αφορά την πίστα, το κόστος εκτοξεύεται στις 500.000 δολάρια! Επομένως εάν το «εμπόδιο» και η δικαιολογία σας ήταν μέχρι σήμερα το βάρος, δεν έχετε παρά μία εναλλακτική. Να πληρώσετε!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ