Οι Κινέζοι υπόσχονται ότι το νέο τους supercar είναι καλύτερο από Ferrari SF90

Ferrari SF90 Stradale

Εδώ και πέντε χρόνια η κινεζική Great Wall Motor (GWM), που βασικά φτιάχνει SUV και Pick-up κι έναν κακάσχημο κλώνο του «Σκαραβαίου», δουλεύει πάνω σε ένα supercar. Και δεν της λείπουν τα μεγάλα λόγια για αυτό.

Όπως λένε οι Κινέζοι της GWM, παρότι δεν έχουν καμία εμπειρία στα σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων, αυτό που ετοιμάζουν θα είναι «καλύτερο από τη Ferrari SF90», την οποία θεωρούν τον βασικό τους εμπορικό ανταγωνιστή - κατά τα λεγόμενα του τεχνικού διευθυντή της εταιρείας, Wu Huixiao.

Το ανταγωνιστικό κινεζικό ηλεκτρικό supercar GAC Aion Hyper SSR
Το ανταγωνιστικό κινεζικό ηλεκτρικό supercar GAC Aion Hyper SSR
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, ο πρόεδρος της GWM, Jack Wei, εθεάθη πρόσφατα να οδηγεί μια Ferrari SF90, κάτι που επιβεβαιώνει τον στόχο της εταιρείας: να ξεπεράσει τους καλύτερους, όχι απλώς να τους αντιγράψει.

Ο Wu επιβεβαίωσε σε συνέντευξη στο Weibo πως η GWM έχει αποκτήσει την τεχνογνωσία για τα μεγαλεπίβολα σχέδιά της, προσλαμβάνοντας Ευρωπαίους ειδικούς και μηχανικούς με εμπειρία στα supercars και στις δοκιμές στο Nurburgring - ώστε να στήσει το νέο της μοντέλο σύμφωνα με τα αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα.

Η BYD έχει προχωρήσει με το δικό της supercar, U9
Η BYD έχει προχωρήσει με το δικό της supercar, U9

Παρά τις προθέσεις της, η υλοποίηση δεν ήταν απλή. Η GWM αντιμετώπισε δυσκολίες στην παραγωγή του ανθρακονημάτινου σασί, ενώ το κόστος παραμένει βασικός περιοριστικός παράγοντας - γεγονός που καθυστερεί την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, παρά τη μακρόχρονη εξέλιξη.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρεία φαίνεται απίθανο να χρησιμοποιηθεί στο supercar - λόγω του υπερβολικού του μεγέθους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο κινητήρας V8 της Great Wall Motors
Ο κινητήρας V8 της Great Wall Motors

Πιο πιθανή είναι η υιοθέτηση ενός plug-in υβριδικού συστήματος, βασισμένου στον μικρότερο V6 twin-turbo ή εναλλακτικά του PHEV συστήματος με 851 ίππους που χρησιμοποιείται στο Tank 500 Hi4-Z (με κινητήρα 2.0 λίτρων και δύο ηλεκτρομοτέρ).

Ακόμα και αν το τελικό μοντέλο αποδειχθεί πιο γρήγορο ή πιο τεχνολογικά προηγμένο από τη Ferrari SF90, θα του λείπει το κύρος και το πρεστίζ μιας Ferrari. Από την άλλη, ίσως αυτό να έχει μικρή σημασία για την κινεζική αγορά, όπου οι εγχώριες εταιρείς κερδίζουν συνεχώς έδαφος με ηλεκτρικά, καινοτόμα και πιο προσιτά μοντέλα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ