eko rally acropolis

Αυτό είναι το ακριβότερο μοντέλο της Honda

honda nsx

Μερικά αυτοκίνητα καταφέρνουν να αλλάζουν χέρια για πολλά περισσότερα χρήματα από όσο κόστιζαν σαν καινούργια. Την εποχή της ηλεκτροκίνησης, το ενδιαφέρον του κόσμου για ένα πραγματικά σπορ μοντέλο με θερμικό κινητήρα είναι ιδιαίτερα αυξημένο.

Στα πλαίσια του «Concours d’Eleganza Villa d’Este», διοργανώνονται μεταξύ άλλων και δημοπρασίες. Και φέτος, την παράσταση έκλεψε ένα από τα ελάχιστα Honda NSX-R, που βγήκαν ποτέ από την παραγωγή. Μόλις 140 στον αριθμό στη δεύτερη γενιά. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1990 και πολύ γρήγορα αναγνωρίστηκε ως ένα από τα πιο εμβληματικά που έχει στη σύγχρονη ιστορία της η Ιαπωνία. Σήμερα θεωρείται θρύλος και όχι άδικα.

honda nsx b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εκδόσεις R έχουν γίνει πλέον, οι πιο περιζήτητες. Μία που κατασκευάστηκε το 2003, κατάφερε να σπάσει τα φράγμα του 1 εκατομμυρίου δολαρίων, αφού πουλήθηκε για 1.060.516 δολάρια ή αλλιώς 934.375 ευρώ! Πριν από 5 χρόνια, ένα NSX-T είχε σημειώσει ρεκόρ τιμής στα 135.000 δολάρια. Η τιμή που έπιασε τώρα αυτό, είναι σχεδόν 10 φορές μεγαλύτερη!

Το Honda NSX-R ξεχώριζε για τα πιο σπορ καθίσματα από Kevlar και ανθρακονήματα της Recaro και από τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της Enkei. Μαζί με το διαφορετικό λεβιέ ταχυτήτων από τιτάνιο και κάποιες άλλες αλλαγές, το αποτέλεσμα ήταν 120 κιλά κέρδος, σε σχέση με τα συμβατικά NSX. Το συνολικό βάρος ανερχόταν στα 1.225 κιλά.

honda nsx c

Στο κέντρο του μοντέλου υπήρχε ένας κινητήρας διαμάντι VTEC V6, με 290 ίππους, ο οποίος συνδυαζόταν με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 270 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση από στάση και μέχρι τα 100 χλμ./ώρα γινόταν σε 5,7 sec.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ