
Μπορεί η Toyota να είναι η εταιρεία με τις περισσότερες αναζητήσεις στο διαδίκτυο τα τελευταία 3 χρόνια στις ΗΠΑ, όμως το Honda Civic συγκεκριμένα, είναι το μοντέλο που έψαξαν πιο πολύ οι χρήστες την ίδια περίοδο.
Αν και βρισκόμαστε στην εποχή που κυριαρχούν σχεδόν παντού στον κόσμο τα SUVs και τα crossovers, αποδείχθηκε πως το… «ταπεινό» ιαπωνικό αυτοκίνητο είναι εκείνο που έκλεψε την καρδιά των Αμερικάνων. Η αξιοπιστία, η πρακτικότητα και η οικονομία καυσίμου εξακολουθούν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.

Μάλιστα η Honda, δεν κέρδισε μονάχα στην κατηγορία των μεμονωμένων οχημάτων, αλλά διακρίθηκε και όσον αφορά γενικότερα τις αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς τερμάτισε τρίτη πίσω από την Toyota και την Tesla. Μπροστά από τις RAM, Ford, Hyundai, BMW, Kia, Subaru και Mercedes-Benz.
BUY NOW
Τα δεδομένα της μελέτης συγκεντρώθηκαν από τον Ιανουάριο του 2022 έως τον Ιανουάριο του 2025. Μετά το Civic βρέθηκε το Ford Bronco, ως παράδειγμα του ότι το τετράγωνο και ρετρό στυλ… πουλάει ακόμα.

Στη συνέχεια της λίστας του Google, βρίσκεται το Tesla Model Y, ενώ ακολουθούν το Toyota Highlander, το Tesla Model 3 και το Toyota RAV4. Τα Camry και Tacoma επίσης αναζητήθηκαν αρκετά. Παραδόξως, το Cybertruck, δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε στην 15άδα.
Στην ίδια έρευνα προέκυψε και μεγάλη… αγάπη για την Subaru. Αν δούμε τι συμβαίνει ειδικά σε κάθε πολιτεία, τότε θα διαπιστώσουμε πως η εν λόγω μάρκα, ήταν εκείνη με τις περισσότερες αναζητήσεις στο 28% αυτών.
Πρώτη σε Ουάσινγκτον, Όρεγκον, Άινταχο, Γιούτα, Κολοράντο, Μινεσότα, Ουισκόνσιν, Δυτική Βιρτζίνια, Πενσυλβάνια, Κονέκτικατ, Αλάσκα, Βερμόντ, Νιου Χαμσάιρ και Μέιν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ