Πλήρης αποκάλυψη για το υβριδικό hypercar της Peugeot

Αποκάλυψη για το υβριδικό Hypercar Peugeot 9X8 2022

Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του concept και πέντε μήνες μετά την παρθενική δοκιμή σε πίστα, η Team Peugeot Total Energies αποκάλυψε το νέο hypercar για αγώνες αντοχής 9X8.

Ειδικότερα η αποκάλυψη έγινε στην πίστα του Portimao, στη νότια Πορτογαλία με τους Γάλλους να δηλώνουν ότι το τετρακίνητο, υβριδικό hypercar 9Χ8 είναι έτοιμο να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο τον Ιούλιο στον 4ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 (FIA WEC) στη Monza της Ιταλίας, στις 10 Ιουλίου.

Με τη συμμετοχή της στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στον 6ωρο αγώνα ξεκινά μια νέα εποχή για τη γαλλική εταιρεία με το νέο Hypercar 9Χ8 να ακολουθεί στις... ροδιές των προγόνων του 905 και 908 που κατέκτησαν το Le Mans.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το γαλλικό hypercar τραβάει αμέσως τα βλέμματα λόγω της απουσίας πίσω πτερυγίου, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς που διέπουν την κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) της ACO και της FIA, η οποία είναι πιο προσιτή από την κορυφαία κατηγορία LMP1, αλλά εξίσου ανταγωνιστική.

Ως μια «βιτρίνα» για την τεχνολογική τεχνογνωσία της Peugeot στους τομείς του υβριδισμού και της ηλεκτροκίνησης –δύο βασικά στοιχεία της στρατηγικής της μάρκας όσον αφορά στην ενεργειακή μετάβαση–, υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας για αριστεία τόσο όσον αφορά τις ανταγωνιστικές της προσπάθειες όσο και τους πελάτες της. Τα εντυπωσιακά σχέδια, το πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η τεχνολογική υπεροχή είναι ουσιαστικά οι τρεις αξίες των Γάλλων που καθοδήγησαν την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες αντοχής, με ιδιαίτερη έμφαση στο Le Mans 24 Hours.

Το Peugeot 9X8 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο με κινητήρα που αναπτύχθηκε υπό τον έλεγχο των ειδικών της Peugeot Sport. Οι πίσω τροχοί του κινούνται από έναν κινητήρα V6 2,6 λίτρων, bi-turbo, 707 ίππων, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 272 ίππων κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Όπως και ο κινητήρας, ο μετατροπέας με βάση το καρβίδιο του πυριτίου αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Marelli. Η μπαταρία υψηλής τάσης, 900 V του αυτοκινήτου αναπτύχθηκε από κοινού με την TotalEnergies/Saft και η Michelin παρέχει τα ελαστικά σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς της κατηγορίας Hypercar.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Peugeot 9X8 έχει μήκος 4,995 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1,145 μέτρα. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της TotalEnergies.

Η μοναδική συνεργασία μεταξύ της ομάδας Design της Peugeot με επικεφαλής τον Matthias Hossann και της ομάδας Sport υπό τον Olivier Jansonnie οδήγησε σε ένα τολμηρό, κομψό αυτοκίνητο που πραγματικά σπάει κάθε καλούπι. Κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου όπου αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο Peugeot 9X8 τον Ιούλιο του 2021, πολλοί υπέθεσαν ότι η έλλειψη πίσω φτερού θα αποδεικνυόταν αδύνατη στην πραγματικότητα. Ωστόσο, η ερμηνεία των κανονισμών LMH της ACO/FIA ενέπνευσε το τμήμα με επικεφαλής τον τεχνικό διευθυντή της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie, να συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι.

Οι δοκιμές εντός πίστας που ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο σε πίστες με σαφώς διαφορετικά χαρακτηριστικά (Portimão/Πορτογαλία, Le Castellet/Γαλλία, MotorLand Aragón/Ισπανία, Barcelona/Ισπανία και Magny-Cours/Γαλλία) επιβεβαίωσαν αυτήν την ανατρεπτική ιδέα, και το αγωνιστικό αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στο Portimão πριν από την τελευταία του δοκιμή συμμορφώνεται πλήρως με το όραμα που ενσαρκώνει το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 2021.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Peugeot 9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain, François Coudrain, εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

Η ολοκλήρωση αυτών των ζωτικής σημασίας φάσεων, που ήταν όλες βασικές ως προς την ενίσχυση της αξιοπιστίας και των επιδόσεων του Hypercar, οδήγησε στην καθυστέρηση του αγωνιστικού του ντεμπούτου μέχρι μετά το Le Mans 24 Hours του 2022. Το Peugeot 9X8 θα συμμετάσχει λοιπόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA για τις 6 Ώρες της Monza (10 Ιουλίου) στον περίφημο «Ναό της Ταχύτητας» της Ιταλίας, όπου θα παραταχθεί για πρώτη φορά δίπλα στους αντιπάλους του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προκειμένου να διαπρέψει τόσο εντός όσο και εκτός της πίστας, η Team Peugeot TotalEnergies ένωσε τις δυνάμεις της με έναν αριθμό διεθνών συνεργατών, οι οποίοι είναι όλοι ιδιαιτέρως αξιοσέβαστοι στις αντίστοιχες βιομηχανίες τους και υπήρξαν καθοριστικοί στη διαδικασία ανάπτυξης.

Για παράδειγμα, οι ειδικοί τεχνητής νοημοσύνης Capgemini και Peugeot Sport συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του 9X8 – ιδιαίτερα τη διαχείριση ενέργειας τόσο κατά τη φάση της επιτάχυνσης όσο και της αναγεννητικής πέδησης.

Παράλληλα, η Peugeot Sport και η Modex έχουν συγκεντρώσει τόσο τις ιδέες, τη δημιουργικότητα, και τα τεχνολογικά τους οράματα όσο και την τάση για καινοτομία για να παράγουν αμοιβαία επωφελείς συνέργειες.

Η Sparco προμηθεύει την ομάδα με βασικό εξοπλισμό ασφάλειας μηχανοκίνητου αθλητισμού και η δανική μάρκα Jack & Jones βρίσκεται πίσω από την επίσημη ενδυμασία της ομάδας Peugeot TotalEnergies.

Όλοι αυτοί οι συνεργάτες αποδίδουν στο υψηλότερο επίπεδο με κίνητρο το πάθος για τους αγώνες αυτοκινήτου, την καινοτομία και την πρόοδο.

Le Mans 2022 και Le Mans 2023

Η σεζόν του 2023 θα δει την Team Peugeot TotalEnergies να διαγωνίζεται για την εκατονταετηρίδα του Le Mans 24 Hours, ανταγωνιζόμενη έναν αριθμό διεθνών συμμετοχών με αυτοκίνητα Le Mans Hybrid (LMH, δηλαδή της ίδιας κατηγορίας με το Peugeot 9X8) ή Le Mans Daytona Hybrid (LMdH). Η διοργάνωση του επόμενου έτους έχει περιγραφεί από πολλούς παρατηρητές ως η κορυφαία στιγμή μιας νέας χρυσής εποχής αγώνων αντοχής και ουσιαστικά αναμένεται να είναι μια πραγματικά αξέχαστη συνάντηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και το 9X8 δεν θα εμφανιστεί στο Le Mans το 2022, η Peugeot θέλει παρ’ όλα αυτά να είναι παρούσα και να παρακολουθήσει την εκδήλωση φέτος για να συναντήσει τους θαυμαστές της κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και κατά τη διάρκεια του του αγώνα του ίδιου.

Σε συνεργασία με το ACO (Automobile Club de l'Ouest), μια έκθεση με τίτλο «Allure-Le Mans» αφιερωμένη στην ιστορία επιτυχίας της Peugeot στο La Sarthe θα ανοίξει στις 21 Μαΐου στο μουσείο της πίστας, όπου η αρχική έκδοση του 9X8 θα εκτεθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Οι θεατές που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα του 2022 θα μπορούν επίσης να επισκεφθούν το Fan Village όπου έχει προβλεφθεί ειδική ζώνη για το Peugeot 9X8, μαζί με ένα κατάστημα για την αγορά επίσημων ομαδικών ενδυμάτων που παράγονται από την Jack & Jones.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ