Αποκάλυψη για την πανίσχυρη ηλεκτρική Maserati GranTurismo Folgore (Video)

Maserati GranTurismo Folgore

Το αυτοκίνητο που ανοίγει τις πύλες του ηλεκτρικού μέλλοντος της Maserati, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη νέα γενιά της GranTurismo με το έμβλημα «Folgore», έκανε την πρώτη της επίσημη εμφάνιση.

Το ιταλικό GT, που διέρρευσε με «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες πριν από λίγες μέρες, δεν έχει αλλάξει τη σχεδιαστική του φιλοσοφία. Η μεγαλύτερή του διαφορά είναι, φυσικά, το ορατό κάλυμμα της πρίζας φόρτισής του κάτω από το αριστερό πίσω φωτιστικό σώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αμάξωμά της GranTurismo Folgore κρύβει τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.200 ίππων, ικανούς να την επιταχύνουν στα 0-100 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και μέχρι τα 300 km/h τελικής ταχύτητας.

Σύμφωνα με τη Maserati, η αρχιτεκτονική της ηλεκτρικής πλατφόρμας θα επιτρέπει -σε ταχυφορτιστή, φυσικά- τη φόρτιση της μπαταρίας της GranTurismo Folgore σε 10 λεπτά με ενέργεια που θα αρκεί για 160 χιλιόμετρα αυτονομίας. Ή για 100 χιλιόμετρα σε πέντε λεπτά. Και δεδομένου του παρελθόντος αυτοκινήτων επιδόσεων της εταιρείας με την τρίαινα, ο κινητήρας θα εκπέμπει τεχνητό ήχο που θα παραπέμπει στους πολυκύλινδρους παλιούς θερμικούς.

Αυτή δεν είναι η μοναδική σύνδεση με το θρυλικό παρελθόν της εταιρείας. Η νέα GranTurismo Folgore, που θα παρουσιαστεί το 2023, διατηρεί πολλά από τα κλασσικά αλλά και εκθαμβωτικά σχεδιαστικά στοιχεία του επιτυχημένου της χαμηλού gran turismo που εμφανίστηκε το 2007.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Maserati δεν αποκάλυψε ακόμη το εσωτερικό του ηλεκτρικού της GT, αλλά από το παρακάτω video μπορεί κανείς να διαπιστώσει τη διχρωμία των εσωτερικών επενδύσεων και τις δύο κακονικές πίσω θέσεις του 2+2 Coupe αμαξώματος. Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το κεντρικό τούνελ που διατρέχει εγκάρσια το εσωτερικό.

Η Maserati σκοπεύει να προσφέρει κάθε μοντέλο της γκάμας της και σε ηλεκτρική έκδοση από το 2025, και κατά συνέπεια η GranTurismo θα διαθέτει και έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, πιθανότατα τον Nettuno V6. Εξ ου και το κεντρικό τούνελ στο εσωτερικό, που θα φιλοξενεί τον κεντρικό άξονα στη θερμική έκδοση αντί της μπαταρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την Coupe εκδοχή GranTurismo, θα ακολουθήσει και η ανοιχτή GranCabrio. Η Ghibli θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής της το 2024 και εν μέρει θα πάρει το χώρο της στην αγορά η νέα Quattroporte, που θα μικρύνει σε μέγεθος για το σκοπό αυτό. Το 2030 η ιταλική εταιρεία θα εγκαταλείψει οριστικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ