Η νέα Maserati GranTurismo θα έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 680 ίππων

Maserati GranTurismo 2022

Η νέα γενιά του GT της Maserati, σχεδιασμένη από το μηδέν και εμπλουτισμένη και με ηλεκτρική έκδοση, βρίσκεται στην τελική φάση εξέλιξης πριν την παρουσίασή της στο μέσον του 2022.

Η νέα γενιά της GranTurismo είναι ένα μία από τις σημαντικές πτυχές της ολομέτωπης αντεπίθεσης της Maserati, που έρχεται τα προσεχή χρόνια. Αυτή περιλαμβάνει το μικρό SUV με την ονομασία Grecale, την ανοικτή (Convertible) και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της MC20, καθώς και τις νέες Quattroporte και Levante. Καθένα από όλα αυτά θα αποκτήσει και ηλεκτρική έκδοση.

Η MC20 επίσης βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης, ενώ η πρώτη παρουσίαση που αναμένεται το 2022 είναι τη Grecale, πιθανότατα νωρίς την Άνοιξη. Θα ακολουθήσει λίγους μήνες μετά, το καλοκαίρι, η νέα GranTurismo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο ιταλικό τετραθέσιο coupe GT περνά στη δεύτερη γενιά του ολοκληρωτικά ανασχεδιασμένο, και θα αποκτήσει πλέον και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Για το 2023 είναι προγραμματισμένη και η ανοικτή του εκδοχή, με την ονομασία GranCabrio.

Από τις φωτογραφίες από τις δοκιμές που δημοσίευσε η Maserati φαίνεται πως έχει διατηρηθεί η σχεδιαστική φιλοσοφία της πρώτης γενιάς, με το μακρύ καπό, την έντονη κλίση του παρ-μπριζ και τους μυώδεις πίσω θόλους. Υπάρχουν, παράλληλα, επιρροές και από τη νέα MC20, και όχι μόνο στα φωτιστικά σώματα, ενώ η ουρά δείχνει να είναι αρκετά πλατύτερη.

Σε πρώτο στάδιο αναμένεται να παρουσιαστεί η Maserati GranTurismo με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα τα βάλει με τη Ferrari Roma - καθώς πιθανότατα θα πρόκειται για τον V6 Nettuno με διπλό turbo, ισχύος 621 hp και ροπής 730Nm, που χρησιμοποιεί και η MC20. Άλλο ενδεχόμενο είναι να επιλεγεί η μονάδα V8 των 3.8 λίτρων, αλλά για αυτήν υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με τις προδιαγραφές ρύπων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για την ηλεκτρική έκδοση της νέας GT, εικάζεται πως η ονομασία της θα είναι Folgore και ότι θα διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες -έναν στον εμπρός άξονα και από έναν σε κάθε πίσω τροχό- για να επιτυγχάνει την έμμεση τετρακίνηση, καθώς και το torque vectoring (έλεγχος πρόσφυσης μέσω της κατανομής ροπής μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Maserati ανέφερε ότι η ηλεκτρική GranTurismo θα έχει 50% περισσότερη ισχύ από την V8 της πρώτης γενιάς, δηλαδή περί τους 680 ίππους, και άφησε να εννοηθεί ότι η πλατφόρμα της θα είναι τεχνολογίας 800V, που επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση. Μέχρι την παρουσίαση του νέου ιταλικού GT, εκτός απροόπτου το καλοκαίρι, θα έχει αποσαφηνιστεί και η αυτονομία του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ