Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 2023

Δυόμισι χρόνια μετά την πρεμιέρα του ID.3, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της «οικογένειας» ID της Volkswagen, η εταιρεία του Wolfsburg παρουσίασε το facelift του με περιορισμένης έκτασης αναβαθμίσεις στο σχεδιασμό και στα ηλεκτρονικά.

Οι παρεμβάσεις στο αμάξωμα του γερμανικού συμπαγούς ηλεκτρικού hatchback είναι μικρές, αλλά καταφέρνουν να προσδίδουν μια φρέσκια και λίγο πιο δυναμική εικόνα στο νέο ID.3, που λογίζεται ως μοντέλο του 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται τα νέα LED φωτιστικά σώματα με περισσότερες μαύρες σκιές, καθώς, ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με μεγαλύτερους αεραγωγούς, καθώς και η αφαίρεση της μαύρης λωρίδας κάτω από το παρ-μπριζ, που δίνει την αίσθηση ότι το καπό έχει μεγαλώσει σε μέγεθος. Ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα στην ουρά.

Παράλληλα, το νεό ID.3 θα διατίθεται με καινούριες ζάντες αεροδυναμικού σχεδιασμού, με μαύρη οροφή που έχει ασημί λωρίδες στις πλευρές της, καθώς και με νέα χρώματα - όπως το εικονιζόμενο Dark Olivine Green.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό δεν δείχνει ιδιαίτερα διαφοροποιημένο σχεδιαστικά από το απερχόμενο μοντέλο. Ωστόσο, η Volkswagen υποστηρίζει πως έχει βελτιώσει την απτή ποιότητα των -πιο μαλακών- υλικών. Εν μέρει έχουν ανασχεδιαστεί τα καλύμματα των θυρών, για περισσότερη πρακτικότητα, ενώ μεγάλo μέρος του εσωτερικού είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά - όπως οι μικροΐνες Artvelours Eco που αποτελούνται κατά 71% από ανακυκλωμένο πλαστικό.

Πέραν αυτών, όμως, η VW έχει αναβαθμίσει περισσότερο την τεχνολογική πτυχή του εσωτερικού: περιλαμβάνει δύο ψηφιακές οθόνες, μία 5,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων που ελέγχεται με κουμπιά αφής στο τιμόνι, και μία αφής 12 ιντσών για τα πολυμέσα, τη συνδεσιμότητα, την πλοήγηση και τον έλεγχο των συστημάτων υποβοήθησης και των ρυθμίσεων του ID.3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία λειτουργεί με νέο λογισμικό και καινούριο μενού τόσο για τις εφαρμογές όσο και για την απεικόνιση και τις επιλογές του συστήματος κατανομής της ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος, για το σύστημα πλοήγησης έχει αναβαθμιστεί τώρα το λογισμικό Electric Vehicle Route Planner, με σκοπό να μειώσει το χρόνο του ταξιδιού επιλέγοντας τα πιο ταιριαστά σημεία φόρτισης.

Περνώντας στα συστήματα ηλεκτροκίνησης, το ID.3 συνεχίζει με τον ηλεκτροκινητήρα των 201 ίππων και 310 Nm στον πίσω άξονα. Συνοδεύεται από την επιλογή μπαταρίας χωρητικότητας 58 ή 77 kWh, που χαρίζει από 426 μέχρι και 546 χιλιόμετρα αυτονομίας αντίστοιχα. Η πρώτη φορτίζει -πάντοτε σε ταχυφορτιστή- με 120 kW και η δεύτερη μέχρι και 170 kW, περίπτωση στην οποία γεμίζουν με ενέργεια σε ποσοστό από 5-80% σε 35 και 30 λεπτά αντιστοίχως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών του συστημάτων, το νέο ID.3 χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία που αποτελείται από δύο μεγάλης υπολογιστικής ισχύος κεντρικές μονάδες, που ονομάζονται ICAS (In-Car Application Servers). Αυτές συγκεντρώνουν το πλήθος των δεδομένων για τη λήψη αποφάσεων, και συνοδεύονται από τις αναβαθμίσεις σε συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως το Travel Assist και το Park Assist Plus.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά τη σημερινή αποκάλυψη του νέου ID.3, αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της VW για τη διάθεση του ανανεωμένου της ηλεκτρικού hatchback στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή αναμένεται να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ