Ακόμα πιο άγρια η McLaren Elva, δια χειρός Novitec

McLaren Elva Novitec

Ένα supercar με 908 ίππους και χωρίς παρ-μπριζ. Ο βαυαρικός οίκος μετατροπών Novitec έφτασε τη McLaren Elva στα άκρα, εκτοξεύοντας την τιμή της στα σύνορα των 2 εκατομμυρίων ευρώ.

Η McLaren Elva, ένα περιορισμένων αντιτύπων supercar της βρετανικής εταιρείας, δίνει με τους 804 ίππους του V8 twin-turbo κινητήρα της, με την επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερα από 3,0 δευτερόλεπτα και δίχως οροφή ή παρ-μπριζ, την αίσθηση της οδήγησης μιας Formula 1 της αγωνιστικής ομάδας του Woking. Πιθανότατα, για το λόγο αυτό, να μην μπορεί να οδηγηθεί χωρίς κράνος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά τα εξωφρενικά στοιχεία επιδόσεων και ισχύος, ο γερμανικός οίκος μετατροπών Novitec στο Stetten της Βαυαρίας επέλεξε να κάνει ακόμα πιο δυνατή την Elva, και ακόμη ικανότερη στην πίστα, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση του 4.0 λίτρων V8 κινητήρα και τοποθετώντας custom ανάρτηση και τροχούς.

Η Elva, όπως βγαίνει από το Woking, κοστίζει 1,69 εκατομμύρια ευρώ. Αναλαμβάνοντας την βελτίωση ενός εκ των ακριβότερων αυτοκινήτων που έχει επιμεληθεί στην ιστορία της, η Novitec δημιούργησε τρία διαφορετικά kit απόδοσης. Και τα τρία χρησιμοποιούν την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα Novitec N-Tronic, που συνδέεται εύκολα στην ECU του κινητήρα για να αυξήσει την απόδοσή του.

Επίσης, καθένα kit συνοδεύεται από εξειδικευμένο, χειροποίητο σύστημα εξάτμισης της Novitec, που βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα και έχει ειδική θερμομόνωση -ακόμα και με φύλλα χρυσού, αν το επιλέξει ο αγοραστής- για να περιορίσει τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο χώρο του κινητήρα σε πιεστικές συνθήκες - όπως κατά την οδήγηση στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, η Elva αποκτά 104 επιπλέον ίππους, φτάνοντας τώρα τους 908 hp. Όμως, στα στοιχεία που έχει δώσει η Novitec για τη μετατροπή της αυτή, οι επιδόσεις παραμένουν ίδιες με τις εργοστασιακές: 0-100 σε 2,7 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα της τάξης των 330 km/h.

Πέραν των παρεμβάσεων στον κινητήρα, ο γερμανικός οίκος τροποποίησε και την ανάρτηση: μείωσε το ύψος από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά, προκειμένου να κάνει την Elva ακόμα πιο γρήγορη στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, την προίκισε με νέους τροχούς. Οι ζάντες Novitec MC3 διάστασης 20 ή 21 ιντσών -προερχόμενες από την αμερικανική Vossen- έχουν επτά ακτίνες και είναι κατασκευασμένες με τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες. Διατίθενται σε 72 (!) διαφορετικούς χρωματισμούς, με γυαλιστερή ή ματ επιφάνεια.

Αντίστοιχες είναι και οι πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης του εσωτερικού, που μπορεί να επιλέξει κάθε αγοραστής του αυτοκινήτου. Διατίθεται μία ευρεία γκάμα από δέρμα και Alcantara για τις εσωτερικές επενδύσεις, καθώς η Novitec υποστηρίζει πως δεν μπορεί να πει όχι σε οποιαδήποτε επιθυμία κάθε πελάτη της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με όλα αυτά τα στοιχεία εξατομίκευσης, με το kit του κινητήρα, τη νέα ανάρτηση και τις ειδικές πανάκριβες ζάντες, όπως καταλαβαίνετε η τιμή της McLaren Elva με το πακέτο της Novitec μπορεί επικίνδυνα να προσεγγίσει τα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Όχι πως αυτό παίζει ιδιαίτερο ρόλο για κάποιον που έχει ήδη αποφασίσει να αγοράσει μια Elva, ένα σύγχρονο συλλεκτικό supercar μιας ένδοξης εταιρείας. Όμως, με δεδομένο ότι η Elva είναι ένα από τα ακριβότερα supercars που έχει αναλάβει ποτέ στην ιστορία της η Novitec, δεν μπορεί παρά να είναι ανάλογο και το κέρδος της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ