Zontes M310: Το ισχυρότερο 300άρι scooter της αγοράς, σε ελκυστική τιμή

Zontes M310 τιμή GT scooter ισχυρότερο 300άρι 2022

Με έναν κινητήρα που διεκδικεί την κορυφή στην κατηγορία του, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και ελκυστική τιμή, το νέο Zontes M310 θέλει να επαναπροσδιορίσει τα πράγματα στα μεσαίου κυβισμού scooters.

Φέροντας τα παραδοσιακά γνωρίσματα που το τοποθετούν στην κατηγορία των GT Scooters το Zontes M310 με την μοντέρνα και επιθετική του σχεδίαση είναι σίγουρα ένα μοντέλο που δεν περνά απαρατήρητο αρχικά σχεδιαστικά και στη συνέχεια με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιδόσεις που δείχνουν κορυφή
Ο μονοκύλινδρος 4βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας με τον ψεκασμό της Bosch έχει χωρητικότητα 309 κ.εκ. Σύμφωνα με την Zontes έχει την κορυφαία απόδοση στην κλάση των 300ριών με την ισχύ να φτάνει στους 33,3 ίππους και την ροπή στα 32 Nm. Παράλληλα και χάρη στις δύο διαφορετικέ επιλογές χαρτογράφησης για το μοτέρ, η επίσημη κατανάλωση του M310 κατά το πρότυπο WMTC, στη οικονομική ρύθμιση ECO, φτάνει στα 3,3 λίτρα/100 χλμ.

Το νέο GT scooter φαίνεται ιδιαίτερα ικανό και στη χρήση εκτός των τειχών της πόλης χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ των 12 λίτρων που του προσφέρει αυτονομία άνω 360 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις κατανάλωσης. Για την πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτότων του μοτέρ διαθέσιμη είναι και η χαρτογράφηση Sport.

Πλούσιο στάνταρ εξοπλισμός
Στον στάνταρ εξοπλισμό του Zontes M310 περιλαμβάνονται τα full LED φωτιστικά σώματα και η έγχρωμη TFT οθόνη η οποία ρυθμίζεται σε τέσσερα επίπεδα φωτεινότητας, κάτι που μπορεί να κάνει είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα. Η οθόνη μπορεί παράλληλα να παρουσιάζει τις πληροφορίες στον αναβάτη με τέσσερεις διαφορετικούς τρόπους, ενώ φέρει ενδείξεις για το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS), ένα σύστημα που ενισχύει τα επίπεδα ασφάλειας και είναι σπάνιο, αν όχι ανύπαρκτο, για μοντέλο αυτής της κατηγορίας κυβισμού και τιμής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει επίσης το σύστημα εκκίνησης που δεν απαιτεί τη χρήση φυσικού κλειδιού (keyless), το οποίο αναγνωρίζει τον αναβάτη από απόσταση ενός μέτρου. Το πιο σημαντικό ίσως στοιχείο άνεσης που συνήθως βλέπουμε επίσης σε scooters μεγαλύτερου κυβισμού και σαφώς υψηλότερης τιμής είναι η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα που έρχεται στα μέτρα του αναβάτη απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Η εικόνα ολοκληρώνεται από την ύπαρξη διπλής θύρας USB3.0 που προσφέρει 18W σε κάθε έξοδο.

Αναφορικά με το πλαίσιο του Zontes M310 αυτό δεν ξεφεύγει από τις «προδιαγραφές» της κατηγορίας καθώς είναι διπλό ατσάλινο σωληνωτό με την κίνηση του πίσω τροχού να ελέγχουν δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε πέντε θέσης αναφορικά με την προφόρτιση του ελατηρίου τους. Αυτό που σίγουρα δίνει μια «σπορ» χροιά και προϊδεάζει για την ευελιξία του scooter είναι το κοντό για τα στάνταρ της κατηγορίας μεταξόνιο των 1.390 χλστ. αλλά και η απόσταση από το έδαφος που φτάνει στα 160 χλστ. και του επιτρέπει να κινείται με σχετική ασφάλεια για το κάτω μέρος του και σε ανώμαλο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, το όνομα της Bosch κάνει την εμφάνιση του και στο ABS ( μονάδα 9.1Μ) του M310 με το σύστημα πέδησης να αποτελείται εμπρός από δίσκους διαμέτρου 265 χλστ. που συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Οι αποθηκευτικοί χώροι δείχνουν να ακολουθούν τις σχετικά compact διαστάσεις του scooter υπενθυμίζοντας ωστόσο τον GT χαρακτήρα του. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για ένα κράνος κλειστού τύπου, ενώ στο πίσω μέρος, εκτός από τις χειρολαβές του συνεπιβάτη, υπάρχει στάνταρ και μία σχάρα. Επιπλέον χώρους για μικροπράγματα θα βρείτε στο ντουλαπάκι της ποδιάς όπου έχουν τοποθετηθεί και η διπλή θύρα φόρτισης, ενώ κάτω από το κάτω από το διακοσμητικό καπάκι του τιμονιού, υπάρχει υποδοχή για την τοποθέτηση βάσης στήριξης κινητού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Zontes M310 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 4.355 ευρώ, σε τρία διαφορετικά χρώματα (μαύρο, κόκκινο, ματ μπλε και γκρι), μια τιμή ιδιαίτερα ελκυστική αν σκεφτεί κανείς τον εξοπλισμό που φέρει στάνταρ αλλά και τον κινητήρα του. Ας ξεκινήσουμε από αυτόν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ