Νέα Suzuki V-Strom 1050: Ανανέωση και νέα έκδοση για την ιαπωνική adventure

Ανανεωμένη Suzuki V-Strom 1050DE 2022

Με περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες από ποτέ, η Suzuki προχώρησε στην ανανέωση της V-Strom 1050 παρουσιάζοντας παράλληλα και την πιο χωμάτινη έκδοση V-Strom 1050DE.

Πολλές, μικρές και ουσιαστικές είναι οι αλλαγές που πραγματοποίησε η Suzuki στη V-Strom 1050 με τη νέα έκδοση 1050DE να παρουσιάζεται πιο έτοιμη από ποτέ για να αντιμετωπίσει τις όποιες εκτός δρόμου ανησυχίες του αναβάτη της, ενώ διαχωρίζει πλήρως τη θέση της από εκείνη της στάνταρ και πιο ασφάλτινης έκδοσης.

Η έκδοση DE, αντικαθιστά την XT στην γκάμα της ιαπωνικής adventure και αποκτά ένα πλήθος χαρακτηριστικών τα οποία είναι κοινά με τη V-Strom 1050 αλλά και ένα πακέτο νέων χαρακτηριστικών που βελτιώνουν την απόδοση εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, για το 2023 και οι δύο εκδόσεις της μεγάλης V-Strom διαθέτουν νέα έγχρωμη TFT οθόνη πληροφοριών, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και ένα διευρυμένο «πακέτο» ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη. Σε αυτό το πακέτο περιλαμβάνονται η μονάδα IMU έξι αξόνων, το ρυθμιζόμενο cornering ABS, τα συστήματα ελέγχου κίνησης σε δρόμο με κλίση και ελέγχου φορτίου (Slope-dependent control και Load-dependent control αντίστοιχα), το σύστημα συγκράτησης κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα Hill hold, το cruise control, τα τρία προγράμματα λειτουγρίας κινητήρα και ηλεκτρονικών και το ρυτθμιζόμενο traction control.

H πιο περιπετειώδης έκδοση 1050DE φέρει επιπλέον ακτινωτούς τροχούς με τον εμπρός να ανεβαίνει σε διάμετρο στις 21 ίντσες, αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος καθώς και αναθεωρημένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας, φαρδύτερο τιμόνι και ατσάλινα μαρσπιέ, ABS με επιπλέον δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό και έξτρα πρόγραμμα λειτουργίας G mode (οδήγηση στο χώμα) για το traction control.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χωρίς αλλαγές στην «DR Big» σχεδίαση

Όπως και η προηγούμενη γενιά, η νέα DE θυμίζει το θρυλικό DR-Z800, με το χαρακτηριστικό κίτρινο – μπλε χρώμα να δίνει το «παρών» και στη νεά έκδοση.

 DR-Z800

DR-Z800

Ο μεγαλύτερος τροχός της έκδοσης DE μπροστά (χυτός 19 ιντσών στη στάνταρ έκδοση) αυξάνει τη γωνία κάστερ και το ίχνος βελτιώνοντας παράλληλα την απόσταση από το έδαφος που φτάνει πλέον στα 190 χιλιοστά. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 40 χλστ. σε σχέση με τη V-Strom 1050, χάρη στο νέο ψαλίδι αλουμινίου ενώ και το τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 40 χιλιοστά, για βελτιωμένη στάση του σώματος κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Το πλαίσιο αλουμινίου είναι και αυτό βελτιωμένο για 2023, με τη Suzuki να αναφέρει ότι έχουν αλλάξει τα επίπεδα στιβαρότητας.

Η έκδοση V-Strom 1050DE φέρει επίσης ανασχεδιασμένη και ελαφρύτερη σε σχέση με πριν σέλα που δεν ρυθμίζεται σε ύψος που επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πιο άμεσα κατά την αλλαγή στάσης οδήγησης στο χώμα. Παράλληλα, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα είναι μικρότερη σε ύψος, ο εμπρός λασπωτήρας είναι νέος, ενώ στον εξοπλισμό βλέπουμε στάνταρ μεταλλική προστατευτική ποδιά κινητήρα αλλά και κάγκελα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η V-Strom 1050 συνεχίζει να διαθέτει τη ρυθμιζόμενη κατά ύψος σέλα, την ψηλότερη ζελατίνα με ρύθμιση ύψους, ενώ διαθέτει και πλαστική ποδιά προστασίας για εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με την DE.

Αναβάθμισης για τα ηλεκτρονικά συστήματα 

Δεν είναι μόνο οι βελτιώσεις στο πλαίσιο που κάνουν πιο ικανή στην οδήγηση εκτός δρόμου τη V-Strom 1050DE καθώς εξοπλίζεται και με ένα αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Για την V-Strom 1050DE έχει προστεθεί μια νέα ρύθμιση του traction control στα διαθέσιμα modes. Η επιλογή «G» (gravel) είναι ειδικά σχεδιασμένη για απροβλημάτιστη οδήγηση στο χαλίκι. Η συγκεκριμένη επιλογή επιτρέπει την καθυστέρηση του χρονισμού της ανάφλεξης με αποτέλεσμα την παρατεταμένη ολίσθηση του πίσω τροχού. Επιπλέον η απόδοση ισχύος δεν πέφτει πάρα μόνο όταν ο πίσω τροχός χάσει κάθε επίπεδο πρόσφυσης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η μοτοσικλέτα να παραμένει υπό έλεγχο και ο αναβάτης να διαθέτει ισχύ όταν τη χρειάζεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα V-Strom 1050DE διαθέτει επιπλέον τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS του πίσω τροχού δίνοντας περισσότερη ελευθερία και έλεγχο στον αναβάτη κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. 

Και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με νέο quickshifter δύο κατευθύνσεων που επιτρέπει ομαλές και γρήγορες αλλαγές σχέσεωναυξάνοντας έτσι και την βέλτιστη απόδοση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εύκολα στη λειτουργία τους από ένα διακόπτη στην αριστερή πλευρά του τιμονιού εκτός από το κουμπί ενεργοποίησης cruise control, με όλες τις πληροφορίες να είναι ορατές στη νέα έγχρωμη TFT οθόνη.

Βελτιώσεις και στον κινητήρα

Ο γνωστός V2 κινητήρας φέρει βελτιώσεις για το 2023, συμπεριλαμβανομένων των βαλβίδων εξαγωγής που συμβάλλουν στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση και αίσθηση, αλλά και τη βελτίωση της αντοχής. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο με την 1η και την 6η σχέση να είναι τώρα μακρύτερες, ενώ νεά και πιο ανθεκτική είναι η αλυσίδα της τελικής μετάδοσης. Νέος είναι τέλος και ο επιλογέας των ταχυτήτων που κάνει πιο εύκολες τις αλλαγές με τον αναβάτη σε όρθια στάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βελτιωμένα επίπεδα πρακτικότητας

Παρά τη διαφοροποίηση των δύο εκδόσεων σε εντός και εκτός δρόμου, και οι δύο μοιράζονται πρακτικά χαρακτηριστικά όπως το κεντρικό stand και τις χούφτες προστασίας, ενώ full LED είναι τα φώτα και τα φλας. Η θύρα φόρτισης USB, τοποθετημένη δίπλα στην οθόνη επιτρέπει την εύκολη φόρτιση των smartphones, ενώ επιτρέπεται και η σύνδεση άλλων συσκευών μέσω της πρίζας 12V που βρίσκεται κάτω από τη σέλα.

Σύμφωνα και με την επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας οι δύο νέες εκδόσεις της V-Strom 1050 θα είναι θα είναι διαθέσιμες στις αρχές του 2023.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ