H νέα «μικρή» Ducati Streetfighter V2 έχει 153 ίππους (+video)

Νέα Ducati Streetfighter V2 2021

Η Ducati αποκάλυψε το δεύτερο μέλος της οικογένειας πλέον των Streetfighter με την V2 να βασίζεται στην αντίστοιχη Panigale V2.

Πέρνοντας μια εξαιρετική βάση η ιταλική εταιρεία παρουσίασε τη σαφώς πιο προσιτή Ducati Streetfighter V2, μια μοτοσυκλέτα που έρχεται να συμπληρώσει προς τα κάτω τη γκάμα, με μία επιλογή που λογικά θα κλέψει τις εντυπώσεις και στον εμπορικό στίβο από την πανίσχυρη V4 των 208 ίππων.

Οι Ιταλοί αφαίρεσαν από η δικύλινδρη superbike Panigale, το φέρινγκ και τα κλιπόν και τοποθέτησαν αντίστοιχα στη θέση τους... σχεδόν τίποτα αλλά και ένα φαρδύ τιμόνι που θα προσφέρει περισσότερη άνεση και ευκολότερο έλεγχο στην καθημερινή χρήση. Φυσικά βλέπουμε τη μάσκα της μεγαλύτερης Streetfighter αλλά και μια αεροδυναμική καρίνα χαμηλά. Αυτό που επίσης απουσιάζει από την εμφάνιση και την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτα είναι και τα μικρά διπλά φτεράκια-αεροτομές της V4, κάτι που δίνει μια πιο «καθαρή» και λιγότερο πολεμική εικόνα στη μυώδη αισθητική της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από τα κλιπόν που έδωσαν τη θέση τους στο αλουμινένιο τιμόνι, σε σχέση με τη μιρκή Panigale, διαφορές εντοπίζονται και στην περιοχή της σέλας με την τελευταία να έχει γίνει πιο πλατιά και έχει αποκτήσει αφρώδες διαφορετικής ποιότητας για υψηλότερα επίπεδα άνεσης. Τα μαρσπιέ έχουν επίσης μετακινηθεί προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα γόνατα του αναβάτη δίνοντας τους μεγαλύτερες κλίσεις.

Το βάρος της Sreetfighter V2 ανέρχεται στα 178 στεγνά κιλά, ένα μικρό νούμερο στα πλαίσια της κατηγορίας που συνεισφέρει θετικά στις επιδόσεις που προσφέρει το δικύλινδρο Superquadro μοτέρ των 153 ίππων και 101,4 Nm στις 10.750 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σε σχέση με την Panigale και λόγω και της απουσίας φέρινγκ, η τελική μετάδοση έχει κοντύνει κάτι που μειώνει την «αχρείαστη» υψηλή τελική ταχύτητα, αλλά βελτιώνει τις επιταχύνσεις εν κινήσει.

 Νέα Ducati Streetfighter V2 2021

Στον τομέα των αναρτήσεων βλέπουμε το ανεστραμμένο BPF της Showa με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ., ενώ την ανάρτηση του πίσω τροχού έχει αναλάβει το αμορτισέρ της Sachs. Το set up και στα δύο άκρα έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της Streetfighter V2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα φρένα, το κύριο βάρος της επιβράδυνσης πέφτει στους δίσκους των 320 χλστ. που συνεργάζονται με τις ακτινικά τοποθετημένες M4-32 δαγκάνες της Brembo, ενώ οι τροχοί φέρουν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 180/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα που προσφέρουν στην ιταλική δημιουργία ταχύτερη αντίδραση στις αλλαγές κλίσης αλλά και βελτιωμένη αίσθηση στις στροφές, σύμφωνα με τη Ducati.

Αναφορικά με το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο της νεότερης Ducati, αυτό παρουσιάζεται ολοκληρωμένο με την IMU έξι αξόνων να ελέγχει την απόδοση του ABS Cornering EVO και του Ducati Traction Control (DTC) EVO 2. Παρόντα είναι επίσης τα συστήματα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού και φρένου του κινητήρα, ενώ στάνταρ είναι και το quickshifter.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η νέα Streetfighter V2 δεν θα αργήσει να κάνει την εμφάνιση της στις εκθέσεις της Ducati, τουλάχιστον στην Ευρώπη, με στόχο να βρίσκεται εκεί τον ερχόμενο Δεκέμβριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ