Δοκιμάζουμε το νέο Piaggio Beverly 300 HPE

Δοκιμή Piaggio Beverly 300 HPE carandmotor.gr 2021

Με τον ώριμο και ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, το νέο Beverly 300 HPE έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία της γνωστότερης ευρωπαϊκής οικογένειας scooter.

Είκοσι κεράκια μέτρησε η τούρτα που έσβησε φέτος το Piaggio Beverly. Το scooter που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις στο ελληνικό κοινό, καθώς το «αγκάλιασε» από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του στους ελληνικούς δρόμους, το 2001, ανάγοντάς το ως ένα από τα διαχρονικά best seller δίτροχα της αγοράς με χιλιάδες πωλήσεις μέχρι σήμερα.

Σε αυτή την 20η επέτειο η Piaggio προχώρησε στην παρουσίαση της νέας γενιάς του Beverly που έρχεται κοντά μας αναβαθμισμένο σε όλους τους σημαντικούς τομείς, ώστε να συνεχίσει στην επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του. Παίρνοντας κίνηση από το νέο 300άρη HPE κινητήρα, το μικρότερο σε κυβισμό από τα δύο νέα διαθέσιμα Beverly, βρέθηκε στα χέρια μας για τη δοκιμή του, η οποία και ακολουθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γνώριμο αλλά διαφορετικό

Το Beverly αποτελεί τυπικό παράδειγμα διαχρονικού ιταλικού design. Το απερχόμενο μοντέλο, αν και έμεινε σχεδόν ίδιο για μία 10ετία, εξακολουθεί να δείχνει σύγχρονο και ελκυστικό. Στο νέο Beverly, η Piaggio δεν άφησε σημείο που να μην άλλαξε σχεδιαστικά, διατηρώντας ωστόσο το γενικό design που γνωρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια.

Δοκιμή Piaggio Beverly 300 HPE carandmotor.gr 2021

Πιο αιχμηρό αλλά εξίσου κομψό, το Beverly έχει πιο δυναμικές και με περισσότερες ακμές γραμμές, ενώ με τη μεταφορά της στήριξης του λασπωτήρα και της πινακίδας χαμηλά στον κινητήρα, δείχνει και πιο μαζεμένο σε διαστάσεις. Στη νέα γενιά τα φώτα είναι full LED, με τον κύριο προβολέα να παρουσιάζει καλή απόδοση συνολικά με μεγάλο εύρος δέσμης σε πλάτος, καλή ένταση και την ανομοιόμορφη κατανομή της διασποράς να μην προκαλεί ουσιαστικά κάποιο πρόβλημα.

Δοκιμή Piaggio Beverly 300 HPE carandmotor.gr 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερος έλεγχος για τον αναβάτη

Η γνώριμη για Piaggio Beverly εικόνα συνεχίζεται και με τη θέση οδήγησης του scooter της ιταλικής εταιρίας, η οποία δεν διαφέρει σημαντικά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Άλλωστε δεν υπήρχε και λόγος για μεγάλες αλλαγές και σε αυτό το σημείο αφού η προσφερόμενη εργονομία και άνεση βρισκόταν ήδη σε υψηλά επίπεδα. Το τιμόνι βρίσκεται στο σωστό ύψος και έχει το απαιτούμενο πλάτος για να προσφέρει άνετες και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης με τις αλουμινένιες μανέτες για τα δύο φρένα να μην ρυθμίζονται. Οι τελευταίες θα βολέψουν καλύτερα εκείνους που έχουν μακρύτερα δάκτυλα.

Δοκιμή Piaggio Beverly 300 HPE carandmotor.gr 2021

Η φαρδιά νέα σέλα φέρει ποιοτικό αφρώδες και νέα επένδυση σε σχέση με την προηγούμενη και δείχνει ικανή να κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη αλλά και τον συνεπιβάτη και σε μεγαλύτερες διαδρομές, εκτός των τειχών της πόλης. Χώρος υπάρχει μπόλικος, εκτός ίσως από εκείνον που έχει προβλεφθεί για τα πέλματα που είναι μεν αρκετός αλλά οριακός για τους ψηλότερους. Όπως και να έχει δύσκολα θα βρεθεί αναβάτης που δεν θα βολευτεί στη σέλα του Beverly, η οποία τον τοποθετεί παράλληλα λίγο πιο κοντά στο τιμόνι, σε σχέση με πριν, προσφέροντας έτσι μια ελαφρώς πιο επιθετική θέση οδήγησης, που βελτιώνει τον έλεγχο στις χαμηλές αλλά και υψηλότερες ταχύτητες κίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δοκιμή Piaggio Beverly 300 HPE carandmotor.gr 2021

Ο αναβάτης έχει επίσης μπροστά του έναν ολοκαίνουριο LCD ψηφιακό πίνακα πληροφοριών με διαγώνιο στις 5,5 ίντσες με τις πολλές πληροφορίες που παρέχει στα μάτια του οδηγού να διαβάζονται γρήγορα και χωρίς προσπάθεια. Η αλήθεια είναι ότι και στο προηγούμενο Beverly δεν υπήρχε θέμα σχετικά με την ευκολία ανάγνωσης, ενώ τα "όργανα" με τις αναλογικές ενδείξεις του έδιναν περισσότερο χαρακτήρα. Περί ορέξεως όμως… Ο νέος πίνακας οργάνων δίνει επίσης προαιρετικά τη δυνατότητα και για ασύρματη σύνδεση με smartphone μέσω της σχετικής εφαρμογής της ιταλικής εταιρίας.

Τα κουμπιά και χειριστήρια στο τιμόνι είναι επίσης νέα και βρίσκονται στις σωστές θέσεις με τον αναβάτη να μπορεί να ανοίξει τη σέλα αλλά και το κάλυμμα της τάπας του ρεζερβουάρ ηλεκτρομαγνητικά, από σχετικό μπουτόν. Η σέλα μπορεί να ανοίξει επίσης και από το χειριστήριο «κλειδί», το οποίο καταργεί τον κλασικό διακόπτη και κάνει το νέο Beverly 300 HPE «keyless».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από τη σέλα το Beverly προσφέρει ικανό χώρο για την αποθήκευση δύο κρανών ανοιχτού τύπου (jet), ενώ στην ποδιά υπάρχει και ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα που χρειάζεστε άμεσα, στο οποίο θα βρείτε και θύρα USB. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι επίσης φωτιζόμενος, ενώ αν θέλετε να μεταφέρετε περισσότερα πράγματα η σχάρα στο πίσω μέρος με τις ενσωματωμένες για τον συνεπιβάτη χειρολαβές, έχει σεβαστό πλάτος και μήκος για να δέσετε εκεί κάτι με ασφάλεια. Υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα τοποθέτησης top case από τα επίσημα αξεσουάρ της ιταλικής εταιρίας, και όχι μόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Euro 5 αλλά και περισσότερη ισχύς

Ο 300 HPE κινητήρας δέχτηκε πολλές αλλαγές και έχει αυξήσει την ισχύ του κατά 23% σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα χωρίς να αυξήσει τη χωρητικότητα του. Η ιπποδύναμη ανέρχεται πλέον στους 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί κατά 15% και να αγγίζει τώρα τα 26 Nm στις 6.250 στροφές. Σε γενικές γραμμές το μοτέρ είναι όσο πολιτισμένο χρειάζεται, ενώ συνεργάζεται εξαιρετικά με το CVT κιβώτιο που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τόσο τη ροπή όσο και τη δύναμη που παράγει. Μπορεί να μην είναι το ισχυρότερο της κατηγορίας, αλλά η απόδοση του φτάνει και περισσεύει όχι μόνο για τις καθημερινές σας μετακινήσεις στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον αλλά και για να βγείτε με την απαραίτητη ασφάλεια και να γυρίσετε όλη την Ελλάδα στις διακοπές σας, ακόμη και δικάβαλοι. Σε ελαφρώς ευνοϊκές συνθήκες μάλιστα (ελαφρά κατωφέρεια) ο κινητήρας δεν δυσκολεύεται να βρει τον ηλεκτρονικό κόφτη που περιορίζει την ταχύτητα του Beverly 300 HPE στα 151 χλμ./ώρα, στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής έφτασε στα 4 λτ./100 χλμ. μια τιμή λογική και παρά την αυξημένη ισχύ του νέου κινητήρα.

Βελτίωση και στις αναρτήσεις

Το νέο Beverly ξεχωρίζει από το προηγούμενο και στον τομέα των αναρτήσεων, ο οποίος δέχτηκε ανανέωση, όπως και το υπόλοιπο scooter έπειτα από πολύ καιρό. Νέο, λοιπόν πιρούνι, προερχόμενο από την ιαπωνική Showa, με διάμετρο καλαμιών στα 35 χλστ. αλλά και νέα αμορτισέρ, με ρύθμιση για την προφόρτιση των ελατηρίων τους σε πέντε θέσεις, με στόχο τη βελτίωση της ήδη πολύ καλής συμπεριφοράς του Beverly και όχι μόνο. Μεταξύ των δύο, η μεγάλη διαφορά στο ιταλικό scooter εντοπίζεται στον εμπρός τροχό με το πιρούνι να αναβαθμίζει συνολικά την ποιότητα κύλισης και τα αμορτισέρ να ακολουθούν κάνοντας καλά τη δουλειά για την οποία προορίζονται. Οι περισσότερες ανωμαλίες απορροφώνται με επιτυχία και μόνο οι κοφτές "ελληνικού" τύπου θα διαταράξουν την ηρεμία του αναβάτη, όχι όμως και του Beverly.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα για όλα

Το νέο Beverly 300 HPE συγκεντρώνει και στην πράξη όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που οδήγησαν τόσους αναβάτες στην απόκτηση της προηγούμενης γενιάς. Στην πόλη κινείται αέρινα και κρύβει με χάρη τα 185 γεμάτα κιλά του, παρουσιάζοντας σωστή συγκέντρωση των βαρών, και μεταξύ των δύο τροχών. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η επιτάχυνση είναι άμεση και γλυκιά με το ιταλικό scooter να ανεβάζει γρήγορα τα χιλιόμετρα και τον αναβάτη να έχει πάντα στη διάθεση του την απαραίτητη ισχύ για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις στο αστικό περιβάλλον. Όπως είπαμε και πιο πάνω, το Beverly έχει τη δύναμη για να βγει με αξιώσεις και εκτός των τειχών και ειδικά γι' αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να τοποθετήσετε την έξτρα εργοστασιακή ζελατίνα που καλύπτει επαρκός τον κορμό αλλά και μέρος του κράνους σας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η προσεγμένη συμπεριφορά του Beverly έχει διατηρηθεί φυσικά και στη νέα γενιά και οι στροφές δεν θα αποτελέσουν ποτέ πρόβλημα για τον αναβάτη του, με τις αντιδράσεις να είναι πάντα προοδευτικές. Ο αναβάτης έχει σύμμαχος σε αυτές τις συνθήκες και το σύστημα πέδησης του Beverly που επαρκεί πλήρως για τις ταχύτητες που αναπτύσσει με τη λειτουργία του. Τη λειτουργία των φρένων επιβλέπει το τελευταίας γενιάς ABS σύστημα της Bosch, το οποίο λειτουργεί γρήγορα και αποτελεσματικά στο μπλοκάρισμα κάποιου εκ των δύο τροχών και στις συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης που επικρατούν στους ελληνικούς αστικούς δρόμους.

Επιτυχημένη παράδοση με συνέχεια

Αν και νέο και με σημαντικά υψηλότερη τιμή σε σχέση με το προηγούμενο, το Piaggio Beverly 300 HPE έχει ήδη κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, βρισκόμενο στην τρίτη θέση των ταξινομήσεων από την αρχή της χρονιάς. Το νέο μοντέλο έχει δυναμώσει σε σχέση με εκιείνο που αντικατάστησε, πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και με την νέα σχεδίαση του παρουσιάζεται πιο δυναμικό από ποτέ. Οι αλλαγές στις αναρτήσεις και τα φρένα έχουν ενισχύσει ακόμη περισσότερο την πολύ καλή συμπεριφορά του, με το νέο 300άρι scooter της ιταλικής εταιρίας να φέρει επάξια το όνομα Beverly στα πλαστικά του συνεχίζοντας στην επιτυχημένη ρότα που χάραξαν οι πρόγονοί του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 300 HPE είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την S της δοκιμής, οι οποίες είναι διαθέσιμες στην ίδια τιμή των 5.490 ευρώ και διαφέρουν σε στιλιστικές λεπτομέρειες, με την «S» να φέρει μαύρες λεπτομέρειες, εκεί όπου στη στάνταρ επικρατεί το ασημί χρώμα (ζάντες και προστατευτικά καλύμματα εξάτμισης), ενώ διαφορετικά είναι και τα χρώματα για τα πλαστικά τους. Να σημειωθεί τέλος ότι στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται, εκτός από το keyless σύστημα εκκίνησης και traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: βενζίνης 25,8 PS, 26 Nm, 278 κ.εκ.
Μετάδοση: CVT κιβώτιο
Διαστάσεις/Γεωμετρία (Μήκος, Μεταξόνιο), 2.125 χλστ., 1.540 χλστ.
Ύψος σέλας: 812 χλστ.
Τροχοί: Ε:110/70-16'', Π: 140/70-14''
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 12 λίτρα
Επιδόσεις: 151 χλμ./ώρα τελική
Κατανάλωση (WMTC):3,3 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 77 γρ./χλμ.
Βάρος: 185 κιλά
Τιμή: 5.490 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ