Δοκιμάζουμε πρώτοι το Ducati Streetfighter V4 S των 208 ίππων

ducati streetfighter v4 s δοκιμή carnandmotor.gr

Η κορυφαία έκδοση S του Ducati Streetfighter V4 είναι μια άκρως εθιστική μοτοσυκλέτα που καταφέρνει να συνδυάζει με σοφιστικέ αρμονία διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

Καλωσορίσατε στον κόσμο των steetfighters, αυτής της εξωστρεφούς κατηγορίας πανίσχυρων μοτοσυκλετών που αποτελείται κυρίως από ξεγυμνωμένα superbikes, τα οποία, στο βωμό της ευκολίας, έχουν απολέσει τα κλιπόν για χάρη ενός τιμονιού και φέρουν θέση οδήγησης που τα κάνει σαφώς πιο χρηστικά στην καθημερινότητα.

Η εν λόγω κατηγορία πήρε πραγματικά τα πάνω της πριν από μιάμιση περίπου δεκαετία με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να παρουσιάζουν προτάσεις για ένα αδηφάγο κοινό που τα ήθελε όλα, πιο πολύ: ακόμη πιο άγρια εμφάνιση, ακόμη πιο δυνατούς κινητήρες, καλύτερα περιφερειακά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας να μένουν πιστά στο δόγμα του γυμνού superbike, η ισχύς άρχισε να φτάνει σε δυσθεώρητα ύψη τα επόμενα χρόνια, με νούμερα και συνολική απόδοση που μπορούσε να ντροπιάσει κορυφαία superbikes 5ετίας. Έτσι, από τους "αρχικούς" 120-130 ίππους, περάσαμε στους 150-160 και έπειτα, με την τελευταία γενιά των streetfighters κοντά στους 200, αλλά και πάνω από αυτούς… Ευτυχώς, η πρόοδος της τεχνολογίας δεν εστίασε μόνο στην αύξηση της απόδοσης του μοτέρ όλο αυτό τον καιρό. Τα καινούρια ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου που φέρουν πλέον τα μοντέλα της κατηγορίας κάνουν στην κυριολεξία θαύματα και φέρνουν κοντά κόσμους διαμετρικά αντίθετους αφού η ακραία απόδοση μπορεί να συνδυαστεί με πρωτόγνωρη φιλικότητα.

Το Streetfighter της Ducati
Η Ducati δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τα streetfighters παρουσιάζοντας, έστω καθυστερημένα, την πρώτη γενιά της ομώνυμης μοτοσυκλέτας της τo 2009. Το δικύλινδρο τότε Streetfighter, ήταν ένα γνήσιο τέκνο της κατηγορίας με άγριες διαθέσεις και πολλή όρεξη για διασκεδαστική κίνηση, κυρίως στον πίσω τροχό. Μια μοτοσυκλέτα με χαρακτήρα που, χωρίς να είναι δύστροπη, απευθυνόταν στους φανατικούς φίλους της Ducati και σε εκείνη τη μερίδα των συνειδητοποιημένων αναβατών που την θέλουν τη φοβέρα τους, όπως και οι άγιοι…

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την ιταλική εταιρία να περνά από τους δύο στους τέσσερις κυλίνδρους για τα κορυφαία superbike της και την παρουσίαση του εξωπραγματικού Panigale, η "βάση" για το επόμενο Streetfighter ήταν έτοιμη και προκαλούσε δέος και σεβασμό με τα χαρακτηριστικά της: Desmosedici Stradale V4 με απόδοση πάνω από 200 ίππους, βάρος πολύ κάτω από τα 200 κιλά και κορυφαία περιφερειακά και ηλεκτρονικά. Σε δύο εκδόσεις, το στάνταρ και το Streetfighter V4 S της δοκιμής, η μοτοσυκλέτα της Ducati κοιτάζει μόνο την κορυφή της κατηγορίας και έχει όλα τα φόντα για να τη διεκδικήσει. Ας το γνωρίσουμε καλύτερα.

Αρχηγού παρόντος...
Το Streetfighter V4 S είναι μια μοτοσυκλέτα που, όπως και να το κάνεις, δεν κρύβεται. Το νέο για το 2021 μαύρο σατινέ χρώμα του προσδίδει έξτρα δόσεις τσαμπουκά και αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τις λιτές και όλο σημασία γραμμές του που φωνάζουν από μακριά τις άγριες διαθέσεις του. Είναι μοτοσυκλέτα που κάνει τα κεφάλια να γυρνούν δίνοντας παράλληλα το μήνυμα "μην προκαλείτε" απλόχερα. Υπεύθυνα γι' αυτό, η εντυπωσιακή ούρα που ακολουθεί ανοδική πορεία, η μικρή μασκούλα μπροστά με το συνοφρυωμένο "ύφος" και οι τέσσερις μικρές αεροτομές που την πλαισιώνουν και προέρχονται από τον κόσμο του MotoGP. Οι εν λόγω αεροτομές βελτιώνουν τη σταθερότητα στις πολύ υψηλές ταχύτητες παράγοντας κάθετη δύναμη 28 κιλών στα 270 χλμ./ώρα και προσθέτουν επιπλέον πόντους αγριάδας στην εμφάνιση. Το μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι και οι ελαφριές σφυρήλατες ζάντες της Marchesini ολοκληρώνουν μια ιδιαίτερα ελκυστική εικόνα που θυμίζει πάνθηρα έτοιμο να επιτεθεί στο θήραμα του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθημερινά φιλικό και ετοιμοπόλεμο
Όση "κακία" βγάζει η εμφάνιση του Streetfighter V4 S, τόσο η θέση οδήγησης που έχει δημιουργήσει η Ducati κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση καλωσορίζοντας τον αναβάτη με τις καλύτερες προθέσεις. Η σέλα απέχει από το έδαφος 845 χλστ. και προσφέρει 60 χλστ. ποιοτικότατου αφρώδους, ενώ επιπλέον πόντους στην άνεσης προσφέρει η επένδυση και το σχήμα της σέλας που αφήνει τα πόδια να φτάσουν στο έδαφος με ευκολία, σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έναντι του Panigale, η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί προσφέροντας περισσότερο χώρο στον αναβάτη με τα μαρσπιέ να έχουν τοποθετηθεί σε πιο "φιλικές" για καθημερινή χρήση γωνίες. Το τιμόνι που έχει πάρει τη θέση των κλιπόν φέρνει τον κορμό σε πιο όρθια στάση, έχει σωστό πλάτος και δίνει εξαιρετικό μοχλό σε αυτόν που κάθεται στη σέλα, στις πολύ χαμηλές ταχύτητες πόλης αλλά και στο κυνήγι των στροφών. Με την ανάλαφρη αίσθηση να το χαρακτηρίζει σε όλες τις συνθήκες το ιταλικό streetfighter δεν προβληματίζει καθόλου, όπου και αν κινηθείτε, εκτός βέβαια από τον αυτοκινητόδρομο. Εκεί θα πρέπει να κρατηθείτε κοντά στα νόμιμα όρια κίνησης, αν θέλετε να παραμείνετε ξεκούραστοι φτάνοντας στον προορισμό σας λόγω φυσικά της έλλειψης φέρινγκ. Για την αύξηση του διαθέσιμου χώρου και της άνεσης του αναβάτη φροντίζει και το ανασχεδιασμένο, στο πίσω μέρος του, αλουμινένιο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων που επέτρεψε έτσι την τοποθέτηση σέλας με περισσότερο αφρώδες σε σχέση με εκείνη του Panigale.

Η αναθεωρημένη ουρά με το ατσάλινο υποπλαίσιο προσφέρει χώρο και για έναν συνεπιβάτη που δεν θα παραπονεθεί σε σύντομες διαδρομές με το Streetfighter να δηλώνει ξεκάθαρα ωστόσο ότι δεν είναι μοτοσυκλέτα για δικάβαλα ταξίδια μέχρι την άλλη άκρη του κόσμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καλοκάγαθος "γίγαντας"
Ο Desmosedici Stradale V4 κινητήρας των 1.103 κ.εκ., με τους τέσσερις εκκεντροφόρους και το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης για τις άνευ ελατηρίων 16 βαλβίδες του, κρύβει στα σωθικά του μια "έκπληξη". Μια έκπληξη που αν δεν την βιώσει κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πραγματικά τι είναι αυτό που κάνει το Streetfigher V4 S τόσο οδηγίσιμο και φιλικό κάτω από όλες τις συνθήκες, παρά τα εξωφρενικά νούμερα απόδοσης. Ο λόγος φυσικά για τον στρόφαλο που περιστρέφεται αντίστροφα από τη φορά της μοτοσυκλέτας και δημιουργεί δυνάμεις που κρατούν τον εμπρός τροχό πακτωμένο στο έδαφος, όπως (σχεδόν) και αν ανοίξεις το ride by wire γκάζι. Στο χούφτωμα της γκαζιέρας με 2η ταχύτητα στο κιβώτιο και εκεί που περιμένεις να… μετρήσεις τα σύννεφα βρισκόμενος στην πλάτη σου, το Streetfigher, εκμεταλλευόμενο και τα κορυφαία ηλεκτρονικά του, περνά τη δύναμη στο δρόμο, παραμένει "συγκεντρωμένο" και σε διακτινίζει προς τα εμπρός με εξωφρενικά γρήγορο ρυθμό.

Για το 2021 η Ducati προχώρησε σε αλλαγές στον πανίσχυρο V4 με στόχο την κάλυψη και των Euro 5 προδιαγραφών. Αυτές οι αλλαγές όχι μόνο δεν οδήγησαν σε πτώση επιδόσεων αλλά βελτίωσαν ακόμη περισσότερο την καμπύλη απόδοσης του μοτέρ που μοιάζει να αγνοεί επιδεικτικά την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, επιταχύνοντας πάντα μεστά και δυνατά το Steetfighter, ακόμη και 6η ταχύτητα στο κιβώτιο και 50-60 χλμ./ώρα στην TFT οθόνη των πέντε ιντσών. Με μικρότερες ταχύτητες στο κιβώτιο, ο ρυθμός επιτάχυνσης έχει αρχίσει να γίνεται βίαιος ήδη από τις 4.000-5.000 και περί τις 8.000 σ.α.λ., εκεί που νομίζεις ότι θα παραμένει έτσι μέχρι τον κόφτη, τρως μια διακριτική κλωτσιά από ένα τεράστιο αόρατο πόδι που σε κάνει να… κλείνεις με δέος το γκάζι, τις πρώτες φορές, μέχρι να το συνηθίσεις. Η μπρουτάλ φιλικότητα σε όλο της το μεγαλείο, συνοδευόμενη και από μπάσο ουρλιαχτό, στο άνοιγμα αλλά και το κλείσιμο του γκαζιού, που θυμίζει έντονα τους V2 κινητήρες της Ducati.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ισχύς παραμένει στους 208 ανακοινώσιμους ίππους, αποδίδεται όμως 250 σ.α.λ. ψηλότερα, στις 13.000. Πιο σημαντική αλλαγή είναι εκείνη της μετατόπισης της μέγιστης τιμής της ροπής 2.000 σ.α.λ. χαμηλότερα σε σχέση με την Euro 4 έκδοση, με τα 123 Nm να κάνουν τώρα την εμφάνιση τους στις 9.500 σ.α.λ.

Εκτός από τις αλλαγές στην χαρτογράφηση, η Ducati προχώρησε και σε τροποποιήσεις εσωτερικά της εξάτμισης, η οποία παραμένει απαράλλακτη σχεδιαστικά και "στεγάζεται" κάτω και πίσω από το μοτέρ για περαιτέρω συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους. Οι νέοι καταλύτες μεγάλωσαν κατά 10 χλστ. σε μήκος έναντι των προηγούμενων, ενώ ελαφρώς διαφορετική είναι και η σχεδίαση των λαιμών για τους πίσω κυλίνδρους, που είναι πιο κοντοί κατά 100 χλστ. αλλά και πιο στενοί σε διάμετρο -38 από 42 χλστ. Κερασάκι στην απολαυστική τούρτα της χρηστικότητας και φιλικότητας του πανίσχυρου κινητήρα, η δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε στάση και η θερμοκρασία του ψυκτικού ξεπεράσει τους 75 βαθμούς Κελσίου, ώστε να φτάνει λιγότερη θερμότητα στα πόδια και το καβάλο του αναβάτη.

Αναρτήσεις για φίλημα
Το πακέτο των αναρτήσεων προέρχεται επίσης από το Panigale V4 S και αξίζει τα επιπλέον χρήματα έναντι της στάνταρ έκδοσης μέχρι τελευταίου σεντ. Μιλάω φυσικά για τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις της Ohlins με την ηλεκτρονική μονάδα Smart EC 2.0 να ρυθμίζει διαρκώς και ανάλογα με τις συνθήκες την απόσβεση και τη συμπίεση τόσο του ανεστραμμένου πιρουνιού NIX30, με τα καλάμια των 43 χλστ. όσο και του TTX36 αμορτισέρ. Με ρυθμίσεις δρόμου (Street πρόγραμμα), οι αναρτήσεις κάνουν απρόσμενα καλή δουλειά στην απορρόφηση των ελληνικού τύπου ανωμαλιών του δρόμου δίνοντας ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο στα εξαιρετικά Pirelli Diablo Rosso Corsa II να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Για επιπλέον σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες φροντίζει το επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σταμπιλιζατέρ που προέρχεται επίσης από τους Σουηδούς. Στο "μενού" περιλαμβάνονται και χειροκίνητες ρυθμίσεις ακριβείας με 32 εικονικά κλικ για τις αποσβέσεις του πιρουνιού και 10 για εκείνες του αμορτισέρ..

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως στο Panigale έτσι και στο Streetfighter, τον ρόλο του πλαισίου έχει αναλάβει επί της ουσίας ο κινητήρας με την Ducati να "προσθέτει" σε αυτόν ένα ελαφρύ αλουμινένιο μονοκόκ υποπλαίσιο για την στήριξη του πιρουνιού (front frame το ονομάζουν οι Ιταλοί), το οποίο συνδέεται και με το ατσάλινο υποπλαίσιο δικτύωμα της ουράς. Το μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι δένει επίσης πάνω στον κινητήρα, όπως και το μοχλικό του αμορτισέρ με την Ducati να εκμεταλλεύεται τη στιβαρότητα του μοτέρ και σε αυτό το σημείο, με σημαντικά οφέλη στη μείωση του συνολικού βάρους. Το βάρος φτάνει στα μόλις 199 "γεμάτα" κιλά, δύο λιγότερα σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση και μπορεί να κατέβει ακόμη περισσότερο, κατά έξι ολόκληρα κιλά, με την έξτρα εξάτμισης της Akrapovic, η οποία ανεβάζει παράλληλα την ισχύ στους 220 ίππους!

Με μεταξόνιο στα 1.488 χλστ., κάστερ στις 24,5 μοίρες και ίχνος στα 100 χλστ. το Streetfighter V4 S συνδυάζει ιδανικά την ευελιξία σε χαμηλές και μέσες ταχύτητες κίνησης με πρωτοφανή σταθερότητα όταν κινείται με δυόμιση και πλέον εκατοντάδες χιλιόμετρα ανά ώρα στο κοντέρ του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κορυφαία φρένα, ανάλογα των περιστάσεων
Στον τομέα των φρένων έχουμε επίσης ένα συνδυασμό που, αν δεν "κάθεται" στην κορυφή, είναι μεταξύ των κορυφαίων συστημάτων πέδησης ανεξαρτήτως κατηγορίας. Οι ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ 4πίστονες Stylema (M4.30) της Brembo συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. αλλά και ακτινική τρόμπα επίσης από τους Ιταλούς. Τόσο αυτή όσο και η αντλία του συμπλέκτη προέρχονται από το εξωτικό Superleggera V4 για τα Streetfighter του 2021 και το αποτέλεσμα είναι με μια λέξη άψογο. Εκτός από εξαιρετική αίσθηση και απόλυτα αναλογικό και προοδευτικό feedback στο τράβηγμα της μανέτας, τα φρένα καταφέρνουν να μειώσουν την ταχύτητα του Streetfighter S, εξίσου εντυπωσιακά με τον τρόπο που ο κινητήρας το εκτοξεύει μπροστά. Συμπαραστάτης, ειδικά στους δρόμους της πόλης, το ABS EVO, το οποίο, όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, αξιοποιεί την ηλεκτρονική μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων (Inertial Measurement Unit -6D IMU) και προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας. Η επέμβαση του έρχεται πάντα την σωστή στιγμή και η ταχύτατη λειτουργία του διασφαλίζει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης και πλήρη αξιοποίηση της ισχύς των φρένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πλήρες και προηγμένο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο
Το ABS EVO αποτελεί μόνο ένα μέρος της προηγμένης φαρέτρας ηλεκτρονικών συστημάτων της ιταλικής μοτοσυκλέτας, η οποία παρουσιάζεται πλήρης και παρέχει δυνατότητα ευρείας εξατομίκευσης, σύμφωνα και με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Το "παρών" δίνουν το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού Traction Control (DTC) EVO 2, το σύστημα ελέγχου πλαγιολίσθησης Slide Control (DSC), το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού Wheelie Control (DWC) EVO, το σύστημα εκκίνησης Ducati Power Launch (DPL), αλλά και το quickshifter DQS EVO 2, που επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Τα παραπάνω συμπληρώνονται από το σύστημα που ρυθμίζει το "φρένο" του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Ohlins.

Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του τρία στάνταρ προγράμματα οδήγησης (Street, Sport και Race), τα οποία μεταβάλλουν της απόδοση του κινητήρα, των αναρτήσεων και των ηλεκτρονικών συστημάτων, ενώ μπορεί να επέμβει στις ρυθμίσεις κάθε συστήματος ξεχωριστά, εύκολα και γρήγορα. Eξίσου εύκολη είναι δυνατότητα επαναφοράς των ρυθμίσεων στις εργοστασιακές, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο δεδομένης της εξαιρετικά διευρυμένης παραμετροποίησης που προσφέρει το Streetfighter.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Απολαυστικό παντού και "ατελείωτο"
Όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα Ducati Streetfighter V4 S που παρουσιάζεται απολαυστικό και εθιστικό σχεδόν όπου και αν το οδηγείς. Με τους δρόμους της πόλης να είναι το φυσικό "λημέρι" των streetfighters, η μοτοσυκλέτα της Ducati τα καταφέρνει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά στην καθημερινή μετακίνηση με πρωταγωνιστές τον απίστευτο κινητήρα της, το εξαιρετικό soundtrack και τα ηλεκτρονικά της συστήματα. Ο συμπλέκτης είναι απόλυτα προοδευτικός με την μανέτα να είναι ελαφριά για τα δεδομένα της κατηγορίας και το χαμηλό βάρος να επιτρέπει απρόσκοπτους ελιγμούς ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα που περιορίζονται μόνο από το μικρό σχετικά κόψιμο του τιμονιού. Παρά την ύπαρξη 200 και πλέον ίππων η ιταλική δημιουργία ακολουθεί τις εντολές του αναβάτη της με προθυμία μικρομεσαίου on-off με άριστο έλεγχο της τροφοδοσίας από το ηλεκτρονικό γκάζι. Το quickshifter δουλεύει επίσης πολύ καλά προσφέροντας μια έξτρα χείρα βοήθειας στο αστικό και όχι μόνο περιβάλλον και οι καρποί παραμένουν ξεκούραστοι ακόμη και μετά από μεγάλη βόλτα στο κέντρο της πόλης.

Το Streetfigher V4 S δεν φτιάχτηκε φυσικά μόνο για να γυρνάει στους δρόμους της πόλης και να… εκφοβίζει τα υπόλοιπα δίτροχα που βρίσκει στο διάβα του. Αυτό το κάνει ακόμη καλύτερα στον επαρχιακό, όπου συνεχίζει να εκπλήσσει με τη φιλικότητα που το διακρίνει. Σεβόμενος την… ατελείωτη, σαν αίσθηση και άμεση παροχή ισχύος και ροπής από τον V4 κινητήρα, ο αναβάτης μπορεί να κινηθεί με πραγματικά καταιγιστικό ρυθμό, με το όριο να μπαίνει μόνο από την εμπειρία του και τη... λογική. Το Streetfighter δεν δείχνει να συγκινείται, ενισχύει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη που το εμπιστεύεται όλο και περισσότερο στροφή με στροφή, με το αόρατο δίκτυ ασφάλειας που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, να είναι πάντα εκεί για να διορθώσει διακριτικά και αποφασιστικά τυχόν ατοπήματα. Όλα δείχνουν ότι αν και γυμνό, το Streetfigher V4 S είναι ένα πραγματικό όπλο και για trackdays με την έλλειψη φέρινγκ να προσθέτει στη γοητεία του αλλά και στην αίσθηση ταχύτητας σε περιβάλλον πίστας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σου παίρνει τα μυαλά
Η νέα γενιά Streetfighter της Ducati είναι μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα που κάνει τους εξωφρενικούς 208 ίππους του κινητήρα της να μοιάζουν ένα απόλυτα... λογικό νούμερο ακόμη και για καθημερινή μετακίνηση. Τα εύσημα γι' αυτό πηγαίνουν στη δουλειά που έχουν ρίξει οι Ιταλοί σε όλους τους τομείς (κινητήρας, φρένα, αναρτήσεις, ηλεκτρονικά συστήματα), κυρίως όμως στον αρμονικό τρόπο που συνεργάζονται όλα τα επιμέρους στοιχεία μεταξύ τους για τη δημιουργία ενός ενιαίου και αδιαίρετου συνόλου, γαρνιρισμένου με πρωτόγνωρα επίπεδα φιλικότητας. Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι οι δυνατότητες του Streetfighter είναι κυριολεκτικά ανεξάντλητες και αυτό το καθιστά μια μοτοσυκλέτα που θα "μεγαλώσει" μαζί με τον αναβάτη της και θα του παρουσιάζει μια νέα πρόκληση, κάθε φορά που εκείνος θα ανεβαίνει οδηγικό επίπεδο, δείχνοντας τού που έχει και άλλο. Και άλλο. Και άλλο...

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Βενζίνης, V4, 1.103 κ.εκ., 208 PS, 123 Nm
Μετάδοση: Κιβώτιο 6 σχέσεων, quickshifter
Διαστάσεις/Γεωμετρία (Μεταξόνιο, ίχνος, κάστερ), 1.488 χλστ., 100 χλστ, 25,5
Ύψος σέλας: 845 χλστ.
Ρεζερβουάρ: 16 λτ.
Βάρος: 199 κιλά
Τιμή: Από 25.300 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξοπλισμός
Κράνος: X-lite Χ-803 RS Ultra Carbon, Replica Canet
Μπουφάν: Clover Airtek 2
Γάντια: Clover Airtouch-2

Διαβάστε επίσης: Οι 10 μηχανές που κλέβονται περισσότερο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ