Μια Honda CR500R «του κουτιού» από το 2001 πουλήθηκε σε εξωφρενική τιμή

Honda CR500R 2001

Επτά σύγχρονες και προηγμένες, ολοκαίνουριες Honda CRF450R θα μπορούσε να αγοράσει κανείς με τα 70.000 ευρώ που έπιασε σε δημοπρασία αυτός ο πρόγονος του ιαπωνικού motocross.

Η Honda CR500R έχει περάσει στη σφαίρα του μύθου, ως μία από τις πιο άγριες δίχρονες ΜΧ μοτοσυκλέτες όλων των εποχών, που απαιτούσαν αληθινή οδηγική δεξιότητα - κι έτσι σήμερα έχει γίνει αντικείμενο πόθου για τους συλλέκτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι η συντριπτική πλειοψηφία των αντιτύπων της CR500R δέχθηκαν την ανελέητη καταπόνηση της εκτός δρόμου ή και της αγωνιστικής οδήγησης, με άλματα, πτώσεις και περάσματα από βραχώδη εδάφη, το συγκεκριμένο δεν έχει υποστεί τίποτα από αυτά.

Ένας ευφυής πελάτης το 2001 σκέφτηκε διαφορετικά. Αντί να τη ρίξει στις λάσπες, επένδυσε 7.000 δολάρια και την κράτησε ανέγγιχτη, στο εργοστασιακό της κουτί αποστολής. Ποτέ δεν συναρμολογήθηκε, ποτέ δεν πάτησε χώμα, και φυλάχτηκε προσεκτικά για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα.

Σύμφωνα με την αγγελία στο eBay, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ανήκε σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Honda στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ από το 2001 και ποτέ δεν πουλήθηκε ή καταχωρήθηκε σε εγγύηση. Διαθέτει ανοιχτό πιστοποιητικό προέλευσης και πλήρη εργοστασιακά έγγραφα.

Η μοτοσυκλέτα διατηρούνταν σε χώρο ελεγχόμενης θερμοκρασίας και σήμερα εκτίθεται στο New England Motorcycle Museum. Σημαντικό είναι ότι το 2001 ήταν το τελευταίο έτος παραγωγής της CR500R, που θεωρείται η πιο εξελιγμένη εκδοχή αυτής της θρυλικής δίχρονης οικογένειας της Honda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη δημοπρασία καταγράφηκαν 66 προσφορές, με την τελική τιμή να φτάνει τα 78.100 δολάρια (περίπου 70.400 ευρώ). Συγκριτικά, μια «καλή» CR500R σήμερα κυμαίνεται από 6.000 έως 17.000 ευρώ, ενώ η μοτοσυκλέτα που ο Robbie Knievel έκανε ένα από τα διάσημα άλματά του πουλήθηκε φέτος για 45.000 δολάρια (περίπου 39.600 ευρώ).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ