
Η νέα Ducati Desmo450 MX θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες από τον ερχόμενο Ιούνιο.
Η Ducati παρουσίασε την Desmo450 MX, την πρώτη motocross μοτοσυκλέτα στην ιστορία της. Ένα μοντέλο που γεννήθηκε ακολουθώντας τη φιλοσοφία που ανέκαθεν καθοδηγεί τη Ducati: πειραματισμός και δοκιμές σε αγωνιστικό επίπεδο, με στόχο τη μεταφορά τους στα μοντέλα παραγωγής – αξιοποιώντας, στην προκειμένη περίπτωση, τη βαθιά εμπειρία της Ducati Corse στο MotoGP και το Superbike.

Χάρη σε αυτήν την προσέγγιση, η Ducati κατάφερε να δημιουργήσει μια ελαφριά και αξιόπιστη μοτοσικλέτα, με κινητήρα υψηλών επιδόσεων Desmodromic και ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία. Η Desmo450 MX αναδεικνύει τις ικανότητες του αναβάτη – είτε πρόκειται για επαγγελματία είτε για ερασιτέχνη – προσφέροντας σιγουριά και αυτοπεποίθηση ώστε να ξεπεράσει τα όριά του.
BUY NOW
Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που, χάρη στην αποδοτικότητα του κινητήρα, το εξελιγμένο πλαίσιο και τα καινοτόμα ηλεκτρονικά της, προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις με ελάχιστη σωματική καταπόνηση.

Η Desmo450 MX είναι το πρώτο μοντέλο σε μια πλήρη σειρά εξειδικευμένων off-road μοτοσικλετών, σχεδιασμένων για να οδηγήσουν την Ducati σε νέους κόσμους, να απευθυνθούν σε νέους μοτοσικλετιστές και να επεκτείνουν την κοινότητα των Ducatisti.
«Τους τελευταίους 18 μήνες πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί η Ducati αποφάσισε να εισέλθει στον κόσμο του επαγγελματικού motocross. Η απάντηση είναι απλή: η Ducati είναι μια υγιής εταιρεία που δημιουργεί πόρους και έχει έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθεί, ανοίγοντας σε ένα νέο κοινό» δήλωσε ο Claudio Domenicali, Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding.

Η Desmo450 MX έχει σχεδιαστεί γύρω από τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 449,6 κ.εκ. με σύστημα βαλβιδών Desmodromic και αποτελεί εξαίρεση στον εξειδικευμένο off-road χώρο, προσφέροντας τη δυνατότητα πλήρους εκμετάλλευσης κάθε σχέσης του κιβωτίου, τόσο στην εκκίνηση όσο και στην πορεία, χάρη στην εξαιρετική απόδοση που συνδυάζει ροπή σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Το ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί με όσο το δυνατόν λιγότερες συγκολλήσεις, προς όφελος της στιβαρότητας, της ελαφρότητας και της ακαμψίας της κατασκευής. Οι σχεδιαστικές αυτές επιλογές απέδωσαν καρπούς στον αγώνα με τον Alessandro Lupino, ο οποίος αφού κέρδισε τον πρώτο αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος MX1, αναδείχθηκε εθνικός πρωταθλητής. Οι εν λόγω αγώνες συνέβαλαν καθοριστικά στη διαμόρφωση της τελικής έκδοσης της μοτοσυκλέτας, η οποία θα τεθεί σε παραγωγή στα μέσα Απριλίου και θα αποτελέσει το ιδανικό πεδίο δοκιμών για την εξέλιξη της Desmo450 MX και των μελλοντικών μοντέλων της σειράς.

Η Desmo450 MX είναι επίσης η πρώτη μοτοσικλέτα motocross στον κόσμο εξοπλισμένη με σύστημα Traction Control ικανό να προσδιορίζει με ακρίβεια την πραγματική ολίσθηση του πίσω τροχού. Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει τις φάσεις οδήγησης κατά τις οποίες δεν πρέπει να επεμβαίνει, ώστε να μην περιορίζεται η απόδοση της μοτοσυκλέτας.
Τέλος, το Ducati Traction Control μπορεί να απενεργοποιηθεί άμεσα από τον αναβάτη σε περιπτώσεις που απαιτείται η πλήρης απόδοση του κινητήρα, ενώ μπαίνει ξανά σε λειτουργία αυτόματα.

Η μοτοσυκλέτα, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία από επιλεγμένους αντιπροσώπους, θα φτάσει στην Ευρώπη από τον Ιούνιο, και στη συνέχεια στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον υπόλοιπο κόσμο.
Desmo450 MX – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Χρώμα: Ducati Red
Κύρια στάνταρ χαρακτηριστικά:
Μονοκύλινδρος κινητήρας Desmo450, 449,6 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 63,5 hp στις 9.400 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 53,5 Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Πλαίσιο αλουμινίου twin-spar
Ρεζερβουάρ 7,2 λίτρων
Ανάποδο πιρούνι Showa 49 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο, διαδρομή 310 mm, επικάλυψη Kashima
Πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ Showa, διαδρομή τροχού 301 mm
Ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο
Σύστημα φρένων Brembo με δίσκους Galfer: 260 mm εμπρός / 240 mm πίσω
Ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 Mid-Soft, 80/100-21” & 110/90-19”
Τελική μετάδοση με αλυσίδα DID
Ζάντες Takasago Excel με ακτίνες Alpina: 21” x 1.60” και 19” x 2.15”
2 Power Modes, 2 Riding Modes
Ρύθμιση των Riding Modes μέσω της εφαρμογής X-Link
Νέας γενιάς ηλεκτρονικό πακέτο: Ducati Traction Control (DTC), Power Launch, Quick Shift, Engine Brake Control
Αντικατάσταση εμβόλου κάθε 45 ώρες
Έλεγχος βαλβίδων κάθε 45 ώρες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ