Αυτή η Honda είναι η ακριβότερη ιαπωνική μοτοσικλέτα όλων των εποχών

honda

Ένα άκρως εντυπωσιακό εξαψήφιο νούμερο κατάφερε να αποσπάσει η εξωτική Honda RC213V-S σε δημοπρασία, που την ανέδειξε αυτόματα ως την ιαπωνική μοτοσικλέτα με την υψηλότερη χρηματική αξία όλων των εποχών.

Από τις πίστες του παγκόσμιου πρωταθλήματος MotoGP στο δρόμο, ως μοτοσικλέτα για νόμιμη κυκλοφορία, η Honda RC213V-S είναι πραγματικά μια... δίτροχη Formula 1 που μπορεί να βγάλει πινακίδα!

honda
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με πλαίσιο, κινητήρα και αναρτήσεις κοινά με την πρωτότυπη αγωνιστική RC213V που αγωνίστηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2014, η RC213V-S κατασκευάζεται επίσης από την Honda Racing Corporation, σχεδόν στο χέρι και φέρει μόνο τις απαραίτητες προσθήκες και αλλαγές για να μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο.

H RC213V-S κατασκευάστηκε από την HRC μεταξύ 2015 και 2018 με την συνολική παραγωγή να υπολογίζεται λίγο πάνω από τις 210 μονάδες και την τιμή της ως καινούρια να έφτανε σχεδόν τα 190.000 ευρώ στη Γερμανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως μπορεί να γίνει εύκολα αντιληπτό η συλλεκτική αξία της ιαπωνικής MotoGP μοτοσικλέτας για το δρόμο είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη και αυτό το απέδειξε και μια ολοκαίνουρια RC213V-S που βγήκε πρόσφατα σε δημοπρασία.

Μάλιστα η εν λόγω RC213V-S παραδόθηκε στην κούτα της και επί της ουσίας δεν έχει λειτουργήσει ποτέ, πέρα από το ένα μόλις μίλι που δείχνει στο οδόμετρο της. Προφανώς μια απόσταση που έγινε αναγκαστικά στο εργοστάσιο στην Ιαπωνία από τους τεχνικούς που τη συναρμολόγησαν, για να ελέγξουν τα συστήματα της.

Η Honda RC213V-S του κουτιού που βλέπετε στις φωτογραφίες κατάφερε τελικά να αποσπάσει το ποσό των 212.575 ευρώ στην online δημοπρασία που πραγματοποίησε η βρετανική «Collecting Cars», ένα ποσό που την έφερε στην πρώτη θέση ως την πολυτιμότερη μοτοσικλέτα από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου που έχει πωληθεί σε δημοπρασία .

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξωτική Honda φέρει μάλιστα και το αγωνιστικό κιτ της HRC που ανεβάζει την απόδοση του V4 κινητήρα του ενός λίτρου από τους 157 «νόμιμους» ίππους στους 215 με τη χρήση της ωστόσο να περιορίζεται σε περιβάλλον πίστας. Η τοποθέτηση του kit μειώνει παράλληλα το βάρος κατά 10 ολόκληρα κιλά και το κατεβάζει από τα 170 στα 160.

Η αξία της RC213V-S αναμένεται να ανέβει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια οπότε το ποσό που έδωσε ο νέος ιδιοκτήτης της μπορεί να θεωρηθεί μια ασφαλή επένδυση.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ