SΕΑΤ MO: Η καλύτερη επιλογή για την πόλη που οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου

SEAT MO: Οικονομική μετακίνηση με 1,65 ευρώ/100 χλμ. 2022

Από τα scooters που ξεχωρίζουν στην αγορά των ηλεκτρικών είναι αναμφίβολα το SΕΑΤ MO που οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Με τις ελάχιστες πλέον δυνατές προϋποθέσεις ένα οδηγός αυτοκινήτου μπορεί να προσθέσει στο δίπλωμα οδήγησης του αυτοκινήτου του και εκείνο που επιτρέπει την οδήγηση δικύκλου έως και 125 κ.εκ.

Ο λόγος βέβαια που ένας οδηγός αυτοκινήτου καλείται και θέλει ο ίδιος να αλλάξει τις συνήθειες του είναι η βελτίωση της καθημερινότητάς του με την συνόμευση των διαδρομών στο αστικό περιβάλλον, τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και τη μείωση των εξόδων του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ηλεκτρικά sooters έχουν επίσης εκπροσώπους στην κατηγορία άδειας οδήγησης Α1 και μια από τις καλύτερες επιλογές αυτή τη στιγμή για τους οδηγούς αυτοκινήτου που κάνουν τη μετάβαση στους δύο τροχούς είναι το Seat MO eScooter 125, για πολύ συγκεκριμένους λόγους.

Μέγιστη οικονομία στην καθημερινή μετακίνηση

Με τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να βρίσκεται αυτή τη στιγμή πανελλαδικά στα 2,149 ευρώ ανά λίτρο, η χρήση ενός δικύκλου που καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια φαντάζει πιο ελκυστική από ποτέ. Σε κόστος χρήσης ενέργειας ανά 100 χιλιόμετρα, το eScooter 125 καταφέρνει να βάλει δύσκολα ακόμη και στα θρυλικά για την χαμηλή τους κατανάλωση παπιά.

Με μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,15-017 ευρώ (μαζί με τις επιδοτήσεις) για την εν λόγω απόσταση, ο αναβάτης του ηλεκτρικού scooter της ισπανικής εταιρείας που φορτίζει στο σπίτι του καλείται να πληρώσει μόλις 0,84-0,95 ευρώ για 100 χιλιόμετρα διαδρομής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τους οδηγούς αυτοκινήτου που θέλουν να κάνουν το βήμα στους δύο τροχούς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, η διαφορά είναι χαοτική, ειδικά χρησιμοποιούσαν πριν συμβατικό αυτοκίνητο. Ακόμη και τα μοντέλα πόλης με τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις τους χρειάζονται 5-6 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, με το κόστος σε αυτή την περίπτωση να ανέρχεται στα 10,79 με 12,95 ευρώ. Για κάθε 100 χιλιόμετρα δηλαδή το κόστος μειώνεται περίπου κατά 10 με 12 ολόκληρα ευρώ.

Eφάμιλλες επιδόσεις με συμβατικό scooter

Το Seat MO eScooter 125 «ανήκει» στην κατηγορία δικύκλων που οδηγούνται με δίπλωμα κατηγορίας Α1 και σε σχέση με τα συμβατικά scooters έως 125 κ.εκ. δεν υστερεί στον τομέα των επιδόσεων. Με μέγιστη ισχύ 12,23 ίππων αλλά ακόμη πιο σημαντικά με ροπή που φτάνει στα 240 Nm, ο ηλεκτρικός κινητήρας προσφέρει επιταχύνσεις από στάση -ακόμη περισσότερο εν κινήσει- που συγκρίνονται άμεσα με τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

Ευρυχωρία για δύο

Το eScoooter 125 είναι ένα κανονικών διαστάσεων scooter. Η ισπανική εταιρεία σχεδίασε το μοντέλο τη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις διαστάσεις των Ευρωπαίων αναβατών και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στους προσφερόμενους χώρους. Στη μεγάλη και φαρδιά σέλα θα κάτσουν με άνεση δύο άτομα κανονικών διαστάσεων, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για την τοποθέτηση ενός κράνους κλειστού τύπου. Σίγουρα κάτι που θα εκτιμήσει δεόντως αυτός που προέρχεται από… μια ευρύχωρη καμπίνα αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αποσπώμενη μπαταρία που τη φορτίζεις σπίτι σου

Το eScoooter 125 χρειάζεται μια απλή οικιακή πρίζα για να φορτίσει την μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία του των 5,6 kWh. Το μεγάλο ατού του μοντέλου της Seat είναι ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει αυτή η πρίζα στο σημείο που παρκάρετε του scooter σας. Η συστοιχία μπαταριών αποσπάται από το scooter εύκολα και γρήγορα, ενώ άνετη είναι και η μεταφορά της καθώς φέρει πτυσσόμενο χερούλι και ροδάκια. Παράλληλα εύκολη είναι και η εκ νέου τοποθέτηση της μπαταρίας στο eScooter 125 και όλο αυτό κάνει τη φόρτιση στο σπίτι παιχνιδάκι.

Τέλος, για τους παραδοσιακούς οδηγούς αυτοκινήτου που μέχρι πρότινος δεν οδηγούσαν κάποιο δίκυκλο, ένα ηλεκτρικό scooter που φέρει το όνομα ενός μεγάλου και γνωστού κατασκευαστή αυτοκινήτου ίσως παίξει τον δικό του ρόλο στην τελική επιλογή. Ειδικά αν οι συγκεκριμένοι οδηγοί δεν ασχολούνταν πριν με τον κόσμο των δύο τροχών και απλά εκμεταλλεύονται την αλλαγή στα διπλώματα για να κάνουν τις καθημερινές μετακινήσεις τους στο κέντρο της πόλης σημαντικά πιο οικονομικές και γρήγορες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το ηλεκτρικό scooter της SEAT

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ