Η Apple προειδοποιεί: Οι μοτοσυκλέτες κάνουν κακό στο iphone

μοτοσυκλέτες κίνδυνος για το iphone Apple 2021

Σκούρα τα βρίσκουν τα iPhone με τις μοτοσυκλέτες σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρία, που προχώρησε σε συστάσεις προς τους πελάτες της.

Υπερεξελιγμένα αλλά και ευαίσθητα φαίνεται να αποδεικνύονται τα iPhone όταν εκτίθενται σε δονήσεις υψηλής συχνότητας, όπως είναι εκείνοι που παράγουν οι μοτοσυκλέτες.

Τα νέα έρχονται από την ίδια την Apple που προχώρησε σε σχετική ανακοίνωση-σύσταση προς τους κατόχους κινητών της, με στόχο να διατηρηθεί η… υγεία των ηλεκτρονικών συστημάτων τους για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

iphnoe
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα η Apple αναφέρεται στη μόνιμη ζημιά που μπορεί να προκληθεί στα smartphone της, τα οποία φέρουν τεχνολογίες σταθεροποίησης εικόνας (optical image stabilization -OIS) για τις κάμερες τους, αλλά και το σύστημα «Closed-loop AF» που χρησιμοποιείται επίσης για σταθεροποίηση κατά τη λήψη φωτογραφιών.

Στα συγκεκριμένα συστήματα -στο γυροσκόπιο του OIS- μπορεί να προκληθεί ζημιά έπειτα από παρατεταμένη έκθεση σε δονήσεις υψηλής συχνότητας, μια συνθήκη που σχεδόν σίγουρα θα αντιμετωπίσει ένα iPhone, το οποίο έχει στερεωθεί στο τιμόνι μιας μοτοσυκλέτας. To συγκεκριμένο φαινόμενο μόνο σπάνιο δεν είναι, αφού οι αναβάτες που έχουν πλέον βάσεις στήριξης για smartphones στα τιμόνια των μοτοσυκλετών τους πρέπει να βρίσκονται στις εκατοντάδες χιλιάδες σε όλο τον κόσμο.

Η αμερικάνικη εταιρία κάνει συγκεκριμένα λόγο για πρόκληση της ζημιάς από μοτοσυκλέτες μεγάλης ισχύος, χωρίς να κατονομάζει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο. Από ό,τι καταλαβαίνουμε αναφέρεται σε μεγάλου κυβισμού touring, sport-touring και adventure/on-off μοντέλα με κύριους «υποψήφιους» για την πρόκληση ζημιάς, τους 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες που είναι «επιρρεπείς» στην παραγωγή αυτού του είδους συχνοτήτων.

Η Apple συστήνει στους κατόχους κινητών της να μην το στηρίζουν στις μοτοσυκλέτες τους, αν αυτές είναι μεγάλης ισχύος ή έχουν κινητήρες μεγάλης χωρητικότητας -ή και τα δύο. Μάλιστα, στη σύσταση αναφέρει και το πλαίσιο ως μέρος που περνά αυτές τις συχνότητες στο iPhone, οπότε, με λίγα λόγια δε αφήνει περιθώρια στους κατόχους για να στηρίξουν οπουδήποτε το κινητό πάνω στη μοτοσυκλέτα που οδηγούν. Παράλληλα προσθέτει ότι τα χαμηλότερου κυβισμού δίκυκλα ή δίκυκλα που φέρουν ηλεκτρικό κινητήρα παράγουν συχνότητες χαμηλότερου εύρους. Σε αυτά συστήνεται η στήριξη του κινητού πάνω σε βάση που φέρει κάποιου είδους μόνωση, η οποία ωστόσο, δεν εξαλείφει εντελώς τον κίνδυνο πρόκλησης ζημιάς στα συστήματα του iPhone αλλά τον μειώνει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Αμερικάνοι κλείνουν την σύσταση τους με την προτροπή προς τους κατόχους iPhone να αποφεύγουν και στην τελευταία περίπτωση την έκθεση των κινητών τους για παρατεταμένες περιόδους, περιορίζοντας παράλληλα τις φορές που το στηρίζουν πάνω στο δίκυκλο τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ