H Piaggio παρουσιάζει το ανανεωμένο Beverly

Ανανεωμένο Piaggio Beverly 2021

To Piaggio Beverly ανανεώνεται στα σημεία, φιλοδοξώντας να διατηρηθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.

Το μπροστινό μέρος έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ οι πλευρικές επιφάνειες εγκαταλείπουν την απαλή μορφή των προηγούμενων μοντέλων και γίνονται πιο δυναμικές και μυώδεις, οδηγώντας σε ένα πιο λεπτό, με κατεύθυνση προς τα πάνω, πίσω μέρος. Τα φλας και τα φώτα θέσης είναι επίσης τεχνολογίας LED και έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά της μπροστινής ποδιάς, τονίζοντας τα άκρα της και δημιουργώντας μία φωτεινή «υπογραφή», που κάνει το νέο Beverly άμεσα αναγνωρίσιμο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο πίσω μέρος, η ουρά τελειώνει σε μία πίσω φωτιστική μονάδα LED. H νέα βάση πινακίδας κυκλοφορίας σε στυλ μοτοσυκλέτας έχει τοποθετηθεί στον τροχό και συμβάλλει στην πολύ καθαρή συνολική εικόνα του πίσω μέρους. Οι τροχοί είναι επίσης νέοι, με σπορ σχεδίαση επτά μπράτσων, ενώ και η σέλα έχει ανανεωθεί και διαθέτει διπλό κάλυμμα και διπλή ραφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και οι δύο κινητήρες είναι 4χρονοι, 4βάλβιδοι, μονοκύλινδροι με υγρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας που κατέβαλε το κέντρο έρευνας και εξέλιξης του Piaggio Group, για την επίτευξη καλύτερης απόδοσης και βελτιωμένης αξιοπιστίας, σε συνδυασμό με μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των μηχανικών θορύβων.

Στον κινητήρα 300 hpe έχει αυξηθεί η ισχύς κατά 23% σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα αυτού του κυβισμού, φτάνοντας στα 19 kW (25,8 CV) στις 8.000 στροφές, με τη μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί κατά 15% και να αγγίζει πλέον τα 26 Nm στις 6.250 στροφές. Ο κινητήρας 400 hpe αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα 350. Η διαφορά του δεν έγκειται μόνο στην αύξηση του κυβισμού.

Ξεκινώντας από έναν ήδη πολύ αποδοτικό κινητήρα, οι μηχανικοί της Piaggio βελτίωσαν περαιτέρω τη μηχανολογική και θερμοδυναμική απόδοση και μείωσαν ακόμη περισσότερο τους ήδη χαμηλούς κραδασμούς και το επίσης χαμηλό επίπεδο θορύβου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αποτέλεσμα είναι μια αύξηση ισχύος που φτάνει στα 26 kW (35,4 CV) στις 7.500 στροφές, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 37,7 Nm στις 5.500 στροφές, που σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, μεταφράζονται σε υψηλές επιδόσεις και ελαστικότητα στην οδήγηση. Αυτοί οι δύο υπερσύγχρονοι και ισχυροί κινητήρες συνδυάζονται με μια εξαιρετικά αποτελεσματική και προηγμένη αρχιτεκτονική πλαισίου. Το πλαίσιο δύο δοκών με υψηλής αντοχής ατσάλινους σωλήνες και πρεσαριστή μεταλλική πλάκα συνδυάζεται μπροστά με νέο πιρούνι Showa με καλάμια διαμέτρου 35 χιλ. ενώ στο πίσω μέρος, συνεργάζεται με ένα ζεύγος αμορτισέρ διπλής ενέργειας Showa, τα οποία διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις.

Χάρη σε αυτή τη μοτοσυκλετιστικού τύπου δομή και τους φαρδύτερους τροχούς από κράμα αλουμινίου (16” μπροστά και 14” πίσω) το νέο Beverly εξασφαλίζει άνεση και κράτημα μοτοσυκλέτας, διατηρώντας παράλληλα, μεγάλη ευελιξία και ευκολία χειρισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση 400 hpe υιοθετεί επίσης, φαρδύτερα ελαστικά (120/70 αντί 110/70 μπροστά και 150/70 αντί 140/70 πίσω), εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Η έκδοση 400 hpe διακρίνεται επίσης από το διπλό τελικό της εξάτμισης και το παρμπρίζ που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.

Το Piaggio Beverly αναβαθμίζεται και σε ό,τι αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Έχει εφοδιαστεί με σύστημα keyless, οπότε μπορεί να ενεργοποιηθεί χωρίς το συμβατικό κλειδί. Είναι ένα σύστημα που απλοποιεί την ανάφλεξη, το άνοιγμα της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς και το κλείδωμα του τιμονιού, καθώς όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν να γίνουν, χωρίς να βγει το κλειδί από την τσέπη του αναβάτη.

Νέα είναι και η πλήρως ψηφιακή LCD οθόνη οργάνων 5.5”, ενώ στο τιμόνι έχουν τοποθετηθεί νέα χειριστήρια, με εργονομικό σχεδιασμό. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA -στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης 400 hpe-, που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone στο ηλεκτρονικό σύστημα του Beverly μέσω Bluetooth.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: 

Δοκιμάζουμε το plug in υβριδικό Jeep Renegade των 240 ίππων

Οδηγούμε το νέο Hyundai Bayon

Δοκιμάζουμε το VW ID.4

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Audi Q2

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ