H πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα των 1.000 ευρώ (+video)

opibus ηλεκτρική μοτοσικλέτα από την Αφρική 2021

Με τιμή λίγο πάνω από τα 1.000 ευρώ, η Opibus είναι η πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα στην ιστορία που σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται στην αφρικάνικη ήπειρο.

Η Κένυα φαίνεται να είναι η πρώτη αφρικάνικη χώρα που αγκαλιάζει πραγματικά τα ηλεκτρικά οχήματα με την Opibus να είναι η εταιρεία που παρουσιάζει την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες μετακίνησης των Αφρικανών και θα κατασκευάζεται παράλληλα εγχώρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και αν το όνομα της Opibus δεν σας λέει τίποτα, είναι απολύτως λογικό, καθώς η εταιρεία ιδρύθηκε αρχικά ως κοινό project μεταξύ των κορυφαίων πολυτεχνείων της Σουηδίας, ένα project με στόχο την εφαρμογή της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αναδυόμενες αγορές.

Η Κένυα επιλέχθηκε ως η αφρικάνικη χώρα που θα φιλοξενήσει το φιλόδοξο project ως εκείνη που σημειώνει την ταχύτερη ανάπτυξη μεταξύ των χωρών που βρίσκονται κάτω από την Έρημο Σαχάρα. Είναι επίσης η χώρα με έναν σημαντικό αριθμό μεταχειρισμένων, τα οποία εύκολα στο μέλλον θα μπορούσαν να αλλάξουν τα συμβατικά συστήμα κίνησης που φέρουν με άλλα ηλεκτρικά, ένας τρόπος σαφώς πιο οικονομικός από την αγορά ενός καινούριο αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Να σημειωθεί ότι η Opibus έχει εξελίξει και πραγματοποιεί ήδη τέτοιες μετατροπές, για αυτοκίνητα, ελαφριά επαγγελματικά αλλά και λεωφορεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Opibus έχει αρκετά ενδιαφέρουσες προδιαγραφές σε σχέση πάντα με την τιμή της, προδιαγραφές που θα την έκαναν ελκυστική και για άλλες εκτός Αφρικής αγορές.

Η αφρικάνικη ηλεκτρική μοτοσικλέτα φέρει δύο εναλλάξιμες μπαταρίες των 2,9 kWh που μπορούν συνδυαστικά να της δώσουν αυτονομία που φτάνει έως και τα 160 χλμ. Για τη φόρτιση κάθε μπαταρίας, που έχει βάρος 18 κιλά, χρειάζονται λιγότερες από τέσσερεις ώρες με τον on board φορτιστή των 240V AC, η 2,5 ώρες σε φορτιστή 6,6 kW.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας της αποδίδει 11,76 ίππους και 185 Nm και προσφέρει τελική 90 χλμ./ώρα, ενώ εντυπωσιακά για την ισχύ του είναι τα μόλις πέντε δευτερόλεπτα που χρειάζεται η μοτοσικλέτα για να φτάσει στην τελική της από στάση. Η κίνηση φτάνει στον πίσω τροχό μέσω τελικής μετάδοσης με αλυσίδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αφρικάνικη μοτοσικλέτα φέρει επίσης έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο που κλειδώνει, ενώ το μέγιστο ωφέλιμο βάρος που μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια είναι τα 150 κιλά. Σίγουρα δεν σκίζει από ομορφιά και προδιαγραφές αναφορικά με τα περιφερειακά της (ταμπούρα για φρένα στους δύο τροχούς), αλλά η Opibus έχει λόγο ύπαρξης λόγω της πολύ προσιτής τιμής της (1.060 ευρώ τιμή εκκίνησης με τη μία μπαταρία) και φυσικά του σημαντικά χαμηλότερου κόστους χρήσης σε σχέση με μια αντίστοιχη συμβατική.

Να σημειωθεί τέλος ότι στον εξοπλιμό της περιλαμβάνεται σύστημα ανάκτησης ενέργειας, TFT πίνακας πληροφοριών με διαγώνιο στις τρεις ίντσες, αλλά και λογισμικό που επιτρέπει συνδεσιμότητα και απομακρυσμένο έλεγχο για την κατάσταση της μπαταρίας και γενικότερα της μοτοσικλέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ