Ακραίες δοκιμές αντοχής για το ηλεκτρικό Seat MΟ eScooter 125

Seat MO eScooter 125 εξαντλητικές δοκιμές σε ακραίες συνθήκες 2022

Σε δοκιμές υπό ακραίες καιρικές συνθήκες σε διάφορα σημεία του κόσμου υπέβαλλε το αμιγώς ηλεκτρικό MO το τμήμα ελέγχου ποιότητας της ισπανικής εταιρείας.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Seat MO είναι η πρόταση μικροκινητικότητας της ισπανικής εταιρείας στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον, σε εκείνα τα σημεία της πόλης που η αντίστοιχη κίνηση με αυτοκίνητο μπορεί να γίνει εφιαλτική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Seat MO είναι ήδη διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά εδώ και αρκετό καιρό (διαβάστε την δοκιμή του MO εδώ), αυτό όμως δεν εμπόδισε το τμήμα ποιοτικού και μηχανικού ελέγχου των Ισπανών να συνεχίσει με τις δοκιμές του υποβάλλοντας το ηλεκτρικό μοτέρ και την μπαταρία του σε νέα «βασανιστήρια» που λογικά δεν θα συναντήσει ποτέ στον πραγματικό του κύκλο ζωής.

Ειδικότερα το τμήμα της Seat έκανε συνολικά 4.400 χιλιόμετρα με το αμιγώς ηλεκτρικό scooter σε δύο εντελώς διαφορετικά περιβάλλονται, την οροσειρά των Πυρηναίων και την έρημο της Αλμερίας και σε θερμοκρασίες από μείον 10 έως και 45 βαθμούς. Έτσι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του, και όχι μόνο, ήρθε αντιμέτωπο τόσο με τα χιόνια σε μεγάλο υψόμετρο όσο και με το άκρως αφιλόξενο περιβάλλον μιας ερήμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τη διάρκεια των ακραίων για αστικού τύπου scooter δοκιμών, η ομάδα της Seat πραγματοποίησε ελέγχους τόσο στη συστοιχία μπαταριών του MO eScooter 125 όσο και στον ηλεκτρικό του κινητήρα και τα υπόλοιπα συστήματα του scooter της, ενώ δεν παρέλειψαν να αξιολογήσουν και την απόδοση των αναρτήσεων του, αλλά και την πρόσφυση που προσέφεραν τα ελαστικά του.

«Πρέπει να μπορούμε να εγγυηθούμε ότι τα επίπεδα φόρτισης δεν θα μειωθούν δραστικά σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν, ενώ την ίδια στιγμή η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος», δήλωσε σχετικά ο γενικός διευθυντής Seat MO, Lucas Casanovas.

Ειδικά για την μπαταρία του το eScooter 125 φέρει σύστημα αυτοπροστασίας που μειώνει την απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος στην περίπτωση που ανιχνεύσει υπερθέρμανση.

Η συστοιχία μπαταριών του scooter της Seat MO είναι παράλληλα συμβατή με το διεθνές στάνταρ αδιαβροχοποίησης IP67 και αυτό σημαίνει ότι μπορεί να βυθιστεί σε αλμυρό νερό βάθους ενός μέτρου για διάστημα τουλάχιστον 30 λεπτών της ώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ