Οι κορυφαίες τεχνολογίες του νέου Renault Megane E-TECH Electric

Renault Megane E-TECH Electric 1

Το νέο ηλεκτρικό Renault Megane δείχνει τις εξελίξεις και δημιουργεί τις τάσεις της νέας εξηλεκτρισμένης εποχής.

H σχέση της Renault με την ηλεκτροκίνηση χαρακτηρίζεται από πάθος και συνεχή εξέλιξη. Με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης μέσω έρευνας, εξέλιξης και παραγωγής, η γαλλική εταιρεία έχει καταφέρει να αναδειχθεί ο ηγέτης της νέας εποχής της αυτοκίνησης. Μιας εποχής που θέλει πρωταγωνιστή την ηλεκτροκίνηση.

Renault Megane E-TECH Electric 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, είναι τέτοια η δυναμική και η εμπειρία που έχει συσσωρεύσει η Renault όλα αυτά τα χρόνια, που μέσα στα 10 χρόνια εμπορικής δραστηριότητας στα ηλεκτρικά, έχουν πουληθεί περισσότερα από 400.000 ηλεκτρικά Renault που έχουν καλύψει 10 δισ. χιλιόμετρα.

Η συνέχεια είναι ακόμα πιο συναρπαστική και αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στη νέα γενιά του μικρομεσαίου οικογενειακού, το Megane E-TECH Electric. Η 5η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου της Renault είναι πραγματικά ριζοσπαστική, και ξεφεύγει από τα δεδομένα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για το μοντέλο, αλλά και για την κατηγορία.

Renault Megane E-TECH Electric 3

Το νέο Renault Megane είναι αμιγώς ηλεκτρικό και φέρνει νέα δεδομένα σε όλους τους τομείς. Από την σχεδίαση και την χωροταξική μελέτη, μέχρι τις καινοτομίες, την τεχνολογία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και την συνδεσιμότητα, το νέο Megane E-TECH Electric είναι το αυτοκίνητο του μέλλοντος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εφευρέτες και δημιουργοί καινοτομιών

Για περισσότερα από 125 χρόνια, η Renault εισάγει νέες καινοτόμες ιδέες και τις υλοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για αυτό τον λόγο κιόλας έχουν αντέξει με το πέρασμα του χρόνου και αποδεικνύουν σε καθημερινή βάση την αξία τους, ακόμα και σήμερα. Μερικές από τις καινοτομίες της γαλλικής εταιρείες είναι η αντικατάσταση της χειροκίνητης μανιβέλας με ηλεκτρική μίζα, το μηχανικό σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγέρα, το κεντρικό κλείδωμα θυρών και η κάρτα “κλειδί”. Όλα αυτά και άλλα πολλά είναι ιδέες της Renault που προχώρησαν την αυτοκίνηση πολλά βήματα μπροστά.

Renault Megane E-TECH Electric 4

Το ολοκαίνουριο Megane E-TECH Electric δεν αποτελεί εξαίρεση και εξακολουθεί να καινοτομεί. Για το νέο γαλλικό ηλεκτρικό χάτσμπακ έχουν κατατεθεί περισσότερες από 300 πατέντες που αφορούν όλους τους τομείς και του χαρίζουν έναν ιδιαίτερα προηγμένο χαρακτήρα. Ας δούμε όμως μερικές από αυτές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πίσω πόρτα του νέου γαλλικού χάτσμπακ ακολουθεί την τεχνοτροπία που έχει εφαρμοστεί και στα υπόλοιπα οχήματα της Renault και βοηθά στην μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου. Επιπλέον, βοηθά και το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας να εφαρμόσει νέες ιδέες, όπως την ενσωμάτωση των πίσω φώτων που διασχίζουν όλο το πλάτος του αμαξώματος.

Renault Megane E-TECH Electric 4

Επιπλέον, η νέα πίσω πόρτα είναι πλέον τεχνικά πιο απλή. Ο συνδυασμός ενός νέου σχεδίου με τη σύγχρονη διαδικασία κατασκευής με έγχυση πλαστικού, κατάφερε να μειώσει τα μεταλλικά στηρίγματα και κατά συνέπεια τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την τοποθέτησή της.

Η άλλη καινοτομία του νέου Megane E-TECH Electric δεν φαίνεται, αλλά σίγουρα την νοιώθεις. Πρόκειται για την ποιότητα κύλισης και την ησυχία που προσφέρει το νέο γαλλικό μοντέλο στον οδηγό και τους επιβαίνοντες, μετατρέποντας την καμπίνα σε μία αγχολυτική κάψουλα. Σε συνδυασμό μάλιστα και με την ησυχία που προσφέρει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, οι διαδρομές με το νέο Megane πραγματοποιούνται κυριολεκτικά στον αφρό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Megane E-TECH Electric 5

Πέρα από τον θόρυβο, τα νέα ηχομονωτικά υλικά απορροφούν και τους κραδασμούς που προέρχονται κατά την κίνηση, έχουν πιο μαζεμένες διαστάσεις και εξασφαλίζουν βελτιωμένη ηχομόνωση (-10 dB).

Με προηγμένο ηλεκτρικό μοτέρ νέας γενιάς

Μερικές από τις καινοτομίες αφορούν τον ηλεκτροκινητήρα. Το νέας γενιάς μοτέρ με ρότορα περιέλιξης, είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Renault εδώ και χρόνια και προσφέρει υψηλότερη απόδοση από τον κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Το σημαντικότερο όμως είναι η απουσία σπάνιων γαιών στην κατασκευή του που φροντίζει για την εφοδιαστική επάρκεια, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και το κόστος παραγωγής.

Renault Megane E-TECH Electric 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει συμπαγείς διαστάσεις και μειωμένο βάρος, προσφέροντας παράλληλα μεγαλύτερη ισχύ και περισσότερη ροπή. Σε συνδυασμό και με το έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, ο νέος ηλεκτροκινητήρας της πέμπτης γενιάς του Megane προσφέρει την απόλαυση της ηλεκτρικής οδήγησης, με άμεση και γραμμική επιτάχυνση.

Η Renault εφοδιάζει το νέο ηλεκτρικό και προσθιοκίνητο Megane με δύο συστήματα κίνησης. To EV 40 έχει ηλεκτρομοτέρ 131 ίππων (96 kW) και 250 Nm, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 40 kWh, ενώ το EV 60 έχει ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων (160 kW) και 300 Nm με μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh. Οι επιδόσεις είναι κορυφαίου επιπέδου με 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δλ. για την ισχυρή έκδοση.

Renault Megane E-TECH Electric 8

Η αυτονομία που εξασφαλίζει η βασική έκδοση είναι σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 300 χλμ. και στην ισχυρότερη με το μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών 470 χλμ.. Από την άλλη, η διαδικασία φόρτισης είναι μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία για το νέο Renault Megane E-TECH Electric, μιας και υποστηρίζει φόρτιση σε συνεχές δίκτυο (DC) με ισχύ έως 130 kW, αυξάνοντας την αυτονομία κατά 300 χλμ. σε μόλις 30 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το μοντέλο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ