Ξεκίνησε η εξέλιξη του νέου, ηλεκτρικού Twingo για το 2026

Renault Twingo EV

Με ταχείς ρυθμούς -υπό την πίεση των κινεζικών ανταγωνιστών- προχωρά ο σχεδιασμός και η εξέλιξη της ηλεκτρικής αναβίωσης του Renault Twingo, του ηλεκτρικού citycar που θα ξεκινά κάτω από τις 20.000 ευρώ.

Η Renault, σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου Reuters από δύο πηγές στη γαλλική εταιρεία, έχει ήδη εγκρίνει το σχέδιο και τις βασικές προδιαγραφές του νέου Twingo, και θα ξεκινήσει την έρευνα και εξέλιξή του μέσα σε αυτό το μήνα, με στόχο να το λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στην προσεχή διετία.

To πρωτότυπο στο οποίο θα βασιστεί η νέα γενιά του Renault Twingo
To πρωτότυπο στο οποίο θα βασιστεί η νέα γενιά του Renault Twingo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης αναμένεται πολύ σύντομα να κατακλυστεί από πλειάδα νέων μοντέλων, τόσο από ευρωπαϊκές όσο και από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, και η Renault θέλει να δώσει ενεργά το παρόν το συντομότερο δυνατόν.

Για το λόγο αυτό επισπεύδει την εξέλιξη και παραγωγή του Twingo, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περιόδους 4 και 3 ετών αντίστοιχα που χρειάστηκε για την εξέλιξη των Megane E-Tech και Renault 5 E-Tech. Πριν από αυτά τα ηλεκτρικά, παραδοσιακά οι Γάλλοι χρειάζονταν 5 χρόνια εξέλιξης για κάθε θερμικό τους αυτοκίνητο.

Η Ampere, ο βραχίονας ηλεκτροκίνησης του ομίλου Renault, έχει ήδη ξεκινήσει τις επαφές της με τους προμηθευτές των επιμέρους εξαρτημάτων του νέου Twingo, και έχει ήδη ετοιμάσει και τα πρώτα πρωτότυπα και το πλάνο παραγωγής του γαλλικού citycar.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον Gilles Le Borgne, διευθύνοντα τεχνολογικό σύμβουλο της εταιρείας, η επίσπευση της παραγωγής του Twingo θα επιτευχθεί με τη μείωση κατά 20% των εξαρτημάτων του και με τις οικονομίες κλίμακας.

Μια τρίτη πηγή από το γαλλικό εργοστάσιο αναφέρει ότι το νέο Twingo θα παράγεται στο εργοστάσιο του ομίλου Renault στο Novo Mesto της Σλοβενίας, στη θέση του τωρινού ηλεκτρικού Twingo ZE. Αυτό, ωστόσο, απομένει να επιβεβαιωθεί και επίσημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, για τη μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής, η Renault είναι διατεθειμένη να συνεργαστεί και με άλλους κατασκευαστές. Συγκεκριμένα, είχε επαφές με τον όμιλο Volkswagen για να μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα με το αντίστοιχο VW ID.1, και ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας Thomas Schaefer δήλωσε πρόσφατα διατεθειμένος να προχωρήσει σε τέτοιου είδους συνέργειες για το μικρό ηλεκτρικό VW που αναμένεται το 2027.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ