Το μικρό ηλεκτρικό Volkswagen ID.1 θα κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ

Volkswagen ID.2 All

Η Volkswagen προχωρά το σχεδιασμό του αυτοκινήτου που θα τη βάλει, από το 2027, στην αναδυόμενη κατηγορία των μικρών EV πόλης με αρχική τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.

Η επίσημη επιβεβαίωση ήρθε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Thomas Schafer, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2023. Ο Γερμανός επιβεβαίωσε ότι η τιμή του entry-level αυτοκινήτου της VW θα είναι η προαναφερθείσα, και ότι η παρουσίασή του θα γίνει το 2027.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, ο Schafer είπε ότι “το προσωρινό όνομα είναι Volkswagen ID.1. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και ξέρουμε πώς θα είναι η εμφάνισή του”. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η εταιρεία του Wolfsburg είναι έτοιμη να περάσει στη φάση του τελικού σχεδιασμού, της κατασκευής, και έπειτα των δοκιμών και της παραγωγής.

Πέρσι υπήρξαν φήμες ότι η VW ενδέχεται να συνεργαστεί με τη Renault για την κατασκευή των μικρών της ηλεκτρικών αυτοκινήτων - μιας και η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει για αυτή την κατηγορία το νέο Twingo, και ήδη παρουσίασε το νέο της, ηλεκτρικό Renault 5.

O διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer
O διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer

Καμία πλευρά δεν έχει επιβεβαιώσει μια τέτοια γαλλο-γερμανική συμμαχία για την ηλεκτροκίνηση, όμως στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο συνεργασιών.

«Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων που μπορούν να αγοράσουν οι άνθρωποι στην Ευρώπη, ίσως αξίζει να συνεργαστούμε για να μοιραστούμε το επενδυτικό κόστος και τη χρήση της παραγωγικής ικανότητας», είπε, συγκεκριμένα, ο De Meo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είμαστε πολύ ανοιχτοί και μιλάμε με όλους, έχουμε κάτι που δεν έχει κανένας άλλος και έχουμε παραγωγική ικανότητα», κατέληξε ο De Meo. Βεβαίως, η Volkswagen έχει και το πλεονέκτημα ότι μπορεί να μοιραστεί τα κόστη εξέλιξης και παραγωγής με τις Skoda και CUPRA, χωρίς να χρειαστεί να αναζητήσει συνεργασίες εκτός ομίλου.

Επιστρέφοντας στο ID.1, προς το παρόν δεν έχει γίνει τίποτα γνωστό για το στιλ του. Πολλοί πιστεύουν ότι δεν αποκλείεται να έχει τη σιλουέτα ενός μικρού υπερυψωμένου Crossover πόλης. Εξάλλου, ο μεγαλύτερος αδερφός του, το ID.2, θα έχει και χαμηλή και Crossover έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν αυτού, ο Schafer μίλησε και για όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της VW που πρέπει να περιμένουμε τα προσεχή χρόνια. Το Wolfsburg ετοιμάζει το ID.2 με τις παραλλαγές ID.2X και ID.GTI για το 2026, το ηλεκτρικό Tiguan, τον ανασχεδιασμό του ID.4 και επίσης δύο μοντέλα που εξελίσσει σε συνεργασία με την Xpeng για την Κίνα - τα VW/Xpeng I και VW/Xpeng II.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ